Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
wist niet dat die buitenspots zo tering duur waren
ik ben dol op gerookte kipquote:Op maandag 22 juni 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
Wraps met echte gerookte kip
Deze week weer eens twee avocados pletten voor de guacamole
sport ze kerelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, zes minuten overgewerkt, nu sporten!.
dat heb ik dus net opgezochtquote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Ok, ik ga weg bij dit bedrijf wegens 'bedrijfseconomische redenen'
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
a een potentieel nieuwe klant
b een bestaande klant die hier nog nooit is geweest
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
mocht ie willenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.
ik loop af en toe hard en wou dat ik tijd/geld had om te zwemmen...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet wanneer, ik sport al een ruime jaar niet meer
met dank aan de medische wereld
ik kies g zijn vrouwquote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
ja, dat schiet gewoon niet opquote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat schiet gewoon niet op
ik kan wel in Didam gaan zwemmen, maar dat kost me 4 euro per keer, of 260 euro per jaar
je snapt het niet ook hequote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
ik ben opgegroeid aan een rivier en daardoor dol op zwemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neeIk ben blij dat ik niet kan zwemmen in zwembaden, valt er in ieder geval alweer een leuke optie af
Nee, jij wel?quote:
Neequote:
Is het echt zo gek dat ik daar kwaad van word dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |