Ik wou zeggen Boycot-Pheno (als in een Pheno die boycot) maar toen realiseerde ik me dat dat helemaal niet leuk is, dan was het leuker geweest als je username ook met een B begon. Of als je username DaMart was, want daar kan je alles van maken. DaSpammer, DaBoycot enzquote:
Sorry, ik ben nu eenmaal een vreemde vogel.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Boycot-Pheno (als in een Pheno die boycot) maar toen realiseerde ik me dat dat helemaal niet leuk is, dan was het leuker geweest als je username ook met een B begon. Of als je username DaMart was, want daar kan je alles van maken. DaSpammer, DaBoycot enz
Ja, waarom ben je dan ook weer een die niet kan vliegen!?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu eenmaal een vreemde vogel.
God straft me, omdat ik niet in hem geloof. Oh wacht, dan kan hij me ook niet straffen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je dan ook weer een die niet kan vliegen!?
Dan hadden ze de buitenlandse meuk ook maar Edet moeten noemenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat. Ja.. Net zoals de chips van Smiths lays ging heten. Klonk internationaler ofzo
en zo sprak Pheno..quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
God straft me, omdat ik niet in hem geloof. Oh wacht, dan kan hij me ook niet straffen.
En het was donker, omdat hij niet met een lamp aan slaapt.quote:
Amenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het was donker, omdat hij niet met een lamp aan slaapt.
*stuurt Pheno een deel van haar scriptie om verder af te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken wat ik nog ga doen. Mijn poot insmeren met een of andere wannabee wonderzalfje, afwassen en dat was het het wel weer voor vandaag. Wat een spannend leven heb ik toch ook
Ik ook niet, en ik moet vast nog een hele nachtquote:
Waar moet het over gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*stuurt Pheno een deel van haar scriptie om verder af te maken
(ownee, dadelijk gaat er weer iemand klagen)
Het is bijna klaar! Maar de laatste loodjes he....quote:
Wat een raar onderwerp.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is bijna klaar! Maar de laatste loodjes he....
quote:
nee, dat sowieso nietquote:
heeeeel zachtjes optillenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Er ligt een lui snurkend monster op mij en ik moet echt heel nodig plassen
Op het monster plassen!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Misschien kan ie zwemmen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |