Dat kan hij wel jaquote:
Dat zal hem lerenquote:
Hij word daar toch altijd wakker van en dan voel ik me schuldigquote:
Ha Flesquote:
flesjequote:
Arme poes, zomaar opzij gezet voor de behoefte van een andere poes.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Het Monster!
En dan ga ik hem nu toch echt aan de kant schuivensorry poes
Ja niet te onderschatten hoor! Hij had eerst een "plof" aanval gedaan en toen deed hij een "ik lig met mijn hele gewicht op je blaas" aanvalquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou
ANGST-AAN-JA-GEND hoor
Hai Bolle!
Nou ik voelde me al heel schuldig hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26
schreef Pheno het volgende:
[..]
Arme poes, zomaar opzij gezet voor de behoefte van een andere poes.
echt een bagger seriequote:
Ja kan iemand dat ff doen? Mijn mom daten? Dan houdt dat mailbombardement misschien even op. Iedere 10 minuten krijg ik een mailtje met de volgende minuscule aanpassing aan mijn over een jaar te bouwen badkamerquote:
Als het echt moet...quote:
Feli!quote:
quote:
Op naar tongquote:
Ik geloof ook niet dat iemand dat zou willen.quote:
FAIL ik verstuurde ipv alle tekst er eerst bij te typenquote:
Omdat woensdag achttien leverworst blauw isquote:
Whehehehehehe.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
Ha! Stomme Mario baas vis. Sterf!
Nee dat niet helaasquote:
Gatver blauwe leverworstquote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat woensdag achttien leverworst blauw is
Ah okee. En wat kan die vis er aan doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gatver blauwe leverworst![]()
Ik doe een spelletje en ik heb eindelijk die stomme baas verslagen
Die moet niet zo irritant mij dood makenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. En wat kan die vis er aan doen?
Swaffel is een niet-metaal met een helder gele kleur. Als zelfstandig element is het geurloos. Bij verbranding straalt het een blauw licht uit en vormt daarbij het stekende swaffeldioxide. In water is het onoplosbaar, maar in koolstofdiswaffelide lost het wel goed op.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze beginnen hier al over de swaffelparty
Tering. En dat na één roseetjequote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Die moet niet zo irritant mij dood makenGewoon normaal zwemmen niet in de lucht springen. Klote vis.
Ja je moet niet zoveel drinken als je me nu al niet meer snaptquote:
Jij bedoelt zwavel...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Swaffel is een niet-metaal met een helder gele kleur. Als zelfstandig element is het geurloos. Bij verbranding straalt het een blauw licht uit en vormt daarbij het stekende swaffeldioxide. In water is het onoplosbaar, maar in koolstofdiswaffelide lost het wel goed op.
quote:`Swaffelen` (of `zwaffelen`) is het slaan met een penis, vaak met herhaalde bewegingen, tegen andermans lichaam of tegen een voorwerp
quote:
Hier Bolle, meet The Great White Snow Leopardquote:
Ik denk dat hij er kopjes tegen aan zou gevenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier Bolle, meet The Great White Snow Leopard
If you can't beat'em, join'emquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er kopjes tegen aan zou geven
Muppetsquote:
Slechte sportschool.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die waren er dus niet in de sportschool he![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |