Ik niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat.
Vanwaar die kotssmiley?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Ja dan moet jij maar achter een meisje van 13/14 () aangaan.
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.quote:
Maar maar... En ik dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht.
Meisjes van 15-16 moeten met een gast van 17-18.Bij voorkeur eentje die op KLB zit en een username heeft die begint met een L.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
een vriend van 19-21, Is dit een nieuwe trend? Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat. In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie. Bijna elk meisje dat bij mij in de klas zit en die knap is heeft zo'n oudere vriend, Hierdoor maak ik geen kans![]()
Klacht:Elke meisje rond TS zijn leeftijd heeft een vriend tussen de 19-21 jaar oud waardoor TS weinig kans maakt
13-jarigen vaak nog niet, ok.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
Meisjes van 15 of 16 zijn ook kinderlijk..dus ik zie ook inderdaad niet wat die 21-jarige jongens erin zien. Ik zou er niet aan moeten denken. Ook niet toen ik 21 was.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
noortje is ook 16, nu ben ik een pedofielquote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
een vriend van 19-21, Is dit een nieuwe trend? Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat. In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie. Bijna elk meisje dat bij mij in de klas zit en die knap is heeft zo'n oudere vriend, Hierdoor maak ik geen kans![]()
Klacht:Elke meisje rond TS zijn leeftijd heeft een vriend tussen de 19-21 jaar oud waardoor TS weinig kans maakt
PEDOquote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noortje is ook 16, nu ben ik een pedofiel
Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendinquote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Ik ben 40 en heb een vriendje van 26 en zo hoort het ook
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Of meisjes van 14 die er uit zien als 12, dat is ook goed. Met van die appeltietjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
13-jarigen vaak nog niet, ok.Maar geloof me, er zitten 14-jarigen tussen die echt bohhh
Meer wil ik er niet over kwijt.
Efobofilie, geen pedofilie. Maar stiekem zijn wij allemaal een efobofiel.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie.
Lijpe rekenskills.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:54 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendin
Ja dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht.
Meisjes van 15-16 moeten met een gast van 17-18.Bij voorkeur eentje die op KLB zit en een username heeft die begint met een L.
quote:
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans
dan doe je niet genoeg je bestquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans
Komt allemaal met de jarenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef Djahani het volgende:
Welke zijn erger?
Pedo's - Homo's?
Ik zeg Pedo's want die pakken kinderen die er niks tegen kunnen doen![]()
Kom je er nu mee dat Pedo's: <12 jaar. Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doen
Maar ja je hebt wel gelijk, immers : Pedo's : < 12 jaar
Af tellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Maarrr, het probleem is dat je er bij jongens 2 jaar van af moet tellen! (zeggen ze) en dan klopt het wel met de leeftijd!
Dus gewoon wat sneller volwassen worden!
maar maarquote:Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Af tellen![]()
Of moet je het erbij op trekken?
Alles kan kapotquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Braddie het volgende:
Ik zit in een nog iets ergere situatie...
Ik ben zelf 18 en een hoop meiden van 12-13, Dat is helemaal klote..
Een stel van die kleine kut kindjes die achter je reet aan rennen..
18 jarige ookquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
jij pakt alles, waar haar opgroeitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef afcajos het volgende:
Tevens meld ik mij als schuldige waar TS het over heeft. Maarja, als zo'n 16 jarig sletje achter mij aanloopt, wie ben ik dan om haar te weigeren.
En wat hebben jullie gemeen (behalve dan het bed). Moet er niet aan denken en ik ben van jouw leeftijd. Ik prefereer toch meer iemand die wat dichter bij mijn leeftijd zit. Jammer is alleen dat je er meteen een stelletje stiefkinderen bijkrijgt (en een ex-vrouw die jou natuurlijk niet ziet zitten).quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
18 jarige zijn sowieso al veel verder ontwikkeld als 14 jarige meisjes qua gedrag en qua vorming, daar is geen twijfel over mogelijk toch?...quote:
Waarom heb je al die filmpjes waarop jij de sterren van de hemel speelt EN zingt van youtube afgehaaldquote:Op zondag 21 juni 2009 19:26 schreef Braddie het volgende:
Dit was niet mijn bedoeling, Leuk dat er ook een serieuze reactie gegeven kan worden afcajos...
Bill van TokioHotel is gewoon een zware fag.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef Braddie het volgende:
@ RickoKun:
Jep, Tot een bepaalde hoogte dan, Je hebt weleens van die meisjes van 12-13 die dan helemaal gek zijn op Bijvoorbeeld Bill van TokioHotel(![]()
) En die is 17-18 en doet het daar mee...(Met die jonge meisjes) en dat is dan weer TE..
Ik denk dat ik zo'n stoere zonnebril ga kopen en me insmeren met zelfbruinerquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef NotYou het volgende:
Een stoere zonnebril zou ook kunnen helpen, ts!
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar dat was het punt niet, het punt is dat het nog steeds vaak kinderen zijn.. Comazuipen, niet naar ouders luisteren etc, ondanks dat ze een paar jaar ouder zijn zijn het nog steeds kinderen. Doe mij maar iets van 21quote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
18 jarige zijn sowieso al veel verder ontwikkeld als 14 jarige meisjes qua gedrag en qua vorming, daar is geen twijfel over mogelijk toch?...
filterdun bedoel jequote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bill van TokioHotel is gewoon een zware fag.
Hier ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Bonzai. het volgende:
Verhuis naar Amerika...
Daar is zoiets toch verboden, of niet?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef NotYou het volgende:
Een stoere zonnebril zou ook kunnen helpen, ts!
[ afbeelding ]
Eensch, enkel omdat ze hem emo noemenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij moet gewoon deud, raar figuur is dat
gmta enzoquote:
Ik zit te azen op mijn gymlerares, Die is 23 en daar wil ik wel een avondje mee weg...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was het punt niet, het punt is dat het nog steeds vaak kinderen zijn.. Comazuipen, niet naar ouders luisteren etc, ondanks dat ze een paar jaar ouder zijn zijn het nog steeds kinderen. Doe mij maar iets van 21
Hier ook, Maar niet zo erg als in amerika, Daar is 2 jaar al te veel volgens de wet dacht ik...quote:
Ik denk dat hij dan geen donkere huidskleur heeft.quote:
Moest op school ooit een tentamen maken, en de docente die daar aanwezig was trok meer mijn aandacht.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit te azen op mijn gymlerares, Die is 23 en daar wil ik wel een avondje mee weg...
Zolang het maar boven de 16 is.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook, Maar niet zo erg als in amerika, Daar is 2 jaar al te veel volgens de wet dacht ik...
En hier mag je gewoon maximaal 4 of 5 jaar verschil hebben mits de andere persoon het uit vrije wil doet...
"lijken" te hebben. ga dan achter kerels aan van 28.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
Zou me niet verwonderen als het in sommige staten van Amerika 18 is hoorquote:
Tijdens gym zat ik meer richting: Hoofd, Tieten,Kont....quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Moest op school ooit een tentamen maken, en de docente die daar aanwezig was trok meer mijn aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 15/16-jarigen zijn volwassen?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef Braddie het volgende:
Mijn pa is 53 en had een tijd terug nog een vrouw van 34 dus..
dat vond ik altijd zo'n mooie, maar de vrouwen waren idd zeer volwassen voor een leeftijd natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat vond ik altijd zo'n mooie, maar de vrouwen waren idd zeer volwassen voor een leeftijd natuurlijk
ze willen juist een oudere vriend omdat ze dan denken volwassener te worden..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is wel een feit, dat de meeste jongens van 16 nog kleuters zijn, terwijl de meeste meiden op hun 14e al ver vooruit zijn
Én omdat ze dan beter kunnen profiteren (qua geld enzo)quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ze willen juist een oudere vriend omdat ze dan denken volwassener te worden..
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Én omdat ze dan beter kunnen profiteren (qua geld enzo)
Pcies. Dan krijg je een drankje aangeboden zónder dat je diegene in het toilet hoeft te pijpen. Dan kan dat gewoon thuis in bed doen of in de auto.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!
Inderdaad. En een gozert van 20 heeft een mannenlichaam in plaats van een iel jongentjeslichaampje, daarbij zou ik bang zijn dat ik hem zou breken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Pcies. Dan krijg je een drankje aangeboden zónder dat je diegene in het toilet hoeft te pijpen. Dan kan dat gewoon thuis in bed doen of in de auto.
Een jochie van 15 mag en kan die drankjes nog niet betalen. En heeft geen auto.. enzo..
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.
Twee vingers was al teveel.
Ze bedacht zich eigenlijk toen ze jou naakt zagquote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.
Twee vingers was al teveel.
Niet elk meisje heeft dr poes al compleet volgestopt met viltstiften voordat ze aan de jongens begint.quote:
Ik ben 32 en als een meid van 16 door mij geneukt wil worden doe ik dat gewoon.quote:Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben 32 en als een meid van 16 door mij geneukt wil worden doe ik dat gewoon.
Dus wij zijn niet voorbestemd?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Elke post die van jou lees op dit gebied is wel erg deprimerend.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik een mooie jongen was dan had ik het ook gedaan met 16-jarige meisjes hoor. shitt, er loopt zoveel moois rond
Was laatst in een fotozaak en toen kwam een meisje met dr broer en moeder binnen. Zo kut dat ze mij zag met mn pet af. Ik ben gewoon te kk lelijk dus ik zakte door de grond van schaamte maar anyway.. wat een leuk meisje om te zien zeg. En ze had hele mooie voeten en een super lief gezichtje met een mooie glimlach. Ze zei dr achternaam omdat de baliemedewerkster daarom vroeg. Ik moest en zou dr hyves even opzoeken natuurlijk. Guess what.. 16!
I'm in love..
(maar het zal nooit zijn![]()
![]()
![]()
![]()
)
Of Pritstiftenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Niet elk meisje heeft dr poes al compleet volgestopt met viltstiften voordat ze aan de jongens begint.
Dat komt goed uit aangezien er bij mij een gebrek aan neukvoer is in de categorie 27/28quote:Op zondag 21 juni 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dusbij gebrek aan fatsoenlijke jongens van een jaar of 17/18 moet er wel gezocht worden naar iets volwassener relatie/neukvoer.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben 32 en als een meid van 16 door mij geneukt wil worden doe ik dat gewoon.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat ook ziek aan mannen/jongens is. dat misplaatste witte ridderlijkheid.. Ik ken een jongen die op zijn 21e met een meisje van 14 had. Heeft ie 3 jaar mee gehad. En daarna nog aan en af.
ik kocht ooit een lingerie setje (heel onschuldig, nieteens te sexy, gewoon degelijk) voor een meisje dat 17 werd. Ik kom nooit op verjaarspartijtjes, heb nog nooit een vriendin gehad, ik ken nauwelijks vrouwen. Ik heb alleen heel vriendelijk en gezellig msn contact gehad met dat meisje dat altijd kwam op de skatebaan. Gingen die jongens gelijk achter mijn rug om mij belachelijk kmaken. heb zelfs openlijk ruzie gehad met eentje. Ik noemde hun mijn beste vrienden!
IRL ben ik de aardigste, meest eerlijke jongen ooit. vieze KK lijers. En zo fucking hypocriet zijn mannen nou..
gastquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik een mooie jongen was dan had ik het ook gedaan met 16-jarige meisjes hoor. shitt, er loopt zoveel moois rond
Was laatst in een fotozaak en toen kwam een meisje met dr broer en moeder binnen. Zo kut dat ze mij zag met mn pet af. Ik ben gewoon te kk lelijk dus ik zakte door de grond van schaamte maar anyway.. wat een leuk meisje om te zien zeg. En ze had hele mooie voeten en een super lief gezichtje met een mooie glimlach. Ze zei dr achternaam omdat de baliemedewerkster daarom vroeg. Ik moest en zou dr hyves even opzoeken natuurlijk. Guess what.. 16!
I'm in love..
(maar het zal nooit zijn![]()
![]()
![]()
![]()
)
Zou ik neit zozeer hypocriet noemen, meer gebrek aan tact van jouw kant. Zo'n cadeautje kan nou eenmaal snel verkeerd vallenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat ook ziek aan mannen/jongens is. dat misplaatste witte ridderlijkheid.. Ik ken een jongen die op zijn 21e met een meisje van 14 had. Heeft ie 3 jaar mee gehad. En daarna nog aan en af.
ik kocht ooit een lingerie setje (heel onschuldig, nieteens te sexy, gewoon degelijk) voor een meisje dat 17 werd. Ik kom nooit op verjaarspartijtjes, heb nog nooit een vriendin gehad, ik ken nauwelijks vrouwen. Ik heb alleen heel vriendelijk en gezellig msn contact gehad met dat meisje dat altijd kwam op de skatebaan. Gingen die jongens gelijk achter mijn rug om mij belachelijk kmaken. heb zelfs openlijk ruzie gehad met eentje. Ik noemde hun mijn beste vrienden!
IRL ben ik de aardigste, meest eerlijke jongen ooit. vieze KK lijers. En zo fucking hypocriet zijn mannen nou
Ik hoop echt voor je dat dit een troll is anders weet ik ook even niet zo goed wat te zeggen/schrijven.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:00 schreef Schenkstroop het volgende:
IRL ben ik de aardigste, meest eerlijke jongen ooit. vieze KK lijers. En zo fucking hypocriet zijn mannen nou
Naja leg eens uit dan. wat is er zo raar aan?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat dit een troll is anders weet ik ook even niet zo goed wat te zeggen/schrijven.![]()
Ik vrees dat, dat een vraag voor R&P is!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naja leg eens uit dan. wat is er zo raar aan?
Erger dan Giel of Tom wordt het toch niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noortje is ook 16, nu ben ik een pedofiel
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Niet elk meisje heeft dr poes al compleet volgestopt met viltstiften voordat ze aan de jongens begint.
Nou, ik hoop dat we zo snel mogelijk een antwoord krijgen van die hobbypsychologen daarquote:Op maandag 22 juni 2009 01:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vrees dat, dat een vraag voor R&P is!
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat we zo snel mogelijk een antwoord krijgen van die hobbypsychologen daar
ATTEMPT FAILEDquote:Op maandag 22 juni 2009 01:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat we zo snel mogelijk een antwoord krijgen van die hobbypsychologen daar
Vind ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben 17 en heb een vriendin van 21, is dit raar?
ziet er naar uit voor zequote:
Goed verhaal... lekker kortquote:Op maandag 22 juni 2009 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit zijn jongens:
Zeiken over mij dat ik naar te jonge meiden zou kijken (tewijl de meiden al 19+ zijn). Check dan Lizzy ftw die is pas 18, en is die te jong voor porno? I rest my case vieze rukkertjes hier die in KPD kijken..
Dit zijn dezelfde jongens waarvan een, en dit is allemaal waar, destijds verliefd werd op een meisje van 16 genaamd Melissa uit amsterdam (nu wonend in Den Haag). Ow wat was hij verliefd op haar. Hij kon er niet van slapen bla bla (hij was zelf 26). En owee als je hem niet serieus zou nemen dan werd ie me toch een partijtje kwaad. Verliefde jongens zijn heel irrationeel en onberekenbaar. Npgal stupid als je het mij vraagt maar 'c'est ca'. Diezelfde jongen zeikt dat ik naar te jonge meisjes zou kijken...
Laatst waren we samen bij de FRS. Hij is nu 32 en zeikt nogsteeds dat ik naar te jonge meisjes kijk (allemaal 19+ dus overdrijven is ook een vak). Terwijl hij zelf een DVD van de eerste film van Trutje Spears in het oog had. Ik zei nog van 'Zozo Britney Spears toen ze nog 15 was???' Hij zei niet veel maar zijn reactie was van iemand die zich nogal schaamde, maar de dvd kopen zou ie en dat deed ie.. Ja "er zou 1 scene inzitten waarin zij I love rock n roll zou doen"![]()
(ja ja..)
11?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:17 schreef wallofdolls het volgende:
En fuck man, 4 jaar verschil kan best als je 15/16 bent..
Of glazenwassersquote:Op maandag 22 juni 2009 08:58 schreef fathank het volgende:
Pff, al die 16-jarige meisjes die jochies van hun eigen leeftijd te onvolwassen vinden en daarom maar hun heil zoeken bij bouwvakkers van een jaar of 19 met een petje en een VW Golf.
Beter vrouwen in de leeftijdscategorie 25-35. Die kun je tenminste neuken zonder gezeur en digitaal stalkgedrag.
faalverhaalquote:Op maandag 22 juni 2009 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit zijn jongens:
Zeiken over mij dat ik naar te jonge meiden zou kijken (tewijl de meiden al 19+ zijn). Check dan Lizzy ftw die is pas 18, en is die te jong voor porno? I rest my case vieze rukkertjes hier die in KPD kijken..
Dit zijn dezelfde jongens waarvan een, en dit is allemaal waar, destijds verliefd werd op een meisje van 16 genaamd Melissa uit amsterdam (nu wonend in Den Haag). Ow wat was hij verliefd op haar. Hij kon er niet van slapen bla bla (hij was zelf 26). En owee als je hem niet serieus zou nemen dan werd ie me toch een partijtje kwaad. Verliefde jongens zijn heel irrationeel en onberekenbaar. Npgal stupid als je het mij vraagt maar 'c'est ca'. Diezelfde jongen zeikt dat ik naar te jonge meisjes zou kijken...
Laatst waren we samen bij de FRS. Hij is nu 32 en zeikt nogsteeds dat ik naar te jonge meisjes kijk (allemaal 19+ dus overdrijven is ook een vak). Terwijl hij zelf een DVD van de eerste film van Trutje Spears in het oog had. Ik zei nog van 'Zozo Britney Spears toen ze nog 15 was???' Hij zei niet veel maar zijn reactie was van iemand die zich nogal schaamde, maar de dvd kopen zou ie en dat deed ie.. Ja "er zou 1 scene inzitten waarin zij I love rock n roll zou doen"![]()
(ja ja..)
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ....!!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
2x8 is ook 16!!!, en 4x4 is ook 16 !!!!!111Einzwei!!111!
quote:Op maandag 22 juni 2009 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit zijn jongens:
(ja ja..)
Cyberseks telt niet mee vriend.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:43 schreef Canisfire het volgende:
lol @ ts
Ik heb gister nog een meisje van 16 geneukt friend.
Lekker hoor twintig zijn
hihi dat lijkt wel over ons te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi dat lijkt wel over ons te gaan
maarja [pimp] Care, geld zat om met je te delenen je weet het schatje
[/pimp]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef stbabylon het volgende:
Je wordt vanzelf ouder. En de ruif waar je uit kunt eten wordt steeds groter. 18 jarige vrouwen willen alles wel neuken, tot ruim voorbij de 50. En hoe ouder de vrouwen worden hoe meer... oh nee, wacht, dan willen ze nog steeds alles wel neuken.
Jouw tijd komt nog wel.
(note: begin nooooooooooit een relatie met een jong grietje als er meer dan 8 jaar verschil zit, wacht daar maar mee tot ze minstens 25 is.)
Waarom heb jij zo weinig zelfvertrouwen? Geloof me kerel, je kan zo knap zijn als je wil, maar zonder zelfvertrouwen krijg je geen meid in je bed(friendszone). Wees gewoon jezelf, dan komt alles goed...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebben
Na 25 ongeveer verzakt alles. Ik moet gewoon tonnen met geld hebben zodat ik mezelf kan verbouwen tot iets moois. Dan heb ik naast mijn intellect ook wat om te bieden. Komop vrouwen willen geen intellect. Zij willen een image.
je moet wel heel erg veel geld hebben als je zelfs op internet nog overkomt als een wanhopige jaloerse kneus en je zelfs op die manier geen wijf kan paaienquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebben
Na 25 ongeveer verzakt alles. Ik moet gewoon tonnen met geld hebben zodat ik mezelf kan verbouwen tot iets moois. Dan heb ik naast mijn intellect ook wat om te bieden. Komop vrouwen willen geen intellect. Zij willen een image.
Ken genoeg jongens die prima mee kunnen doen in de vleeschmarkt, maar gewoon niet de 'skills' ervoor hebben en altijd dichtslaan, terwijl lelijk sjaak op de hoek een dronken lulverhaal ophangt en wel succes heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Alborz het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo weinig zelfvertrouwen? Geloof me kerel, je kan zo knap zijn als je wil, maar zonder zelfvertrouwen krijg je geen meid in je bed(friendszone). Wees gewoon jezelf, dan komt alles goed...
Of ben je gewoon een kut troll? :S
Alle jongens zijn makkelijk jaloers te krijgen hoor. Zelfs degene die al genoeg sex hebben. Ze gunnen anderen simpelweg niks.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
je moet wel heel erg veel geld hebben als je zelfs op internet nog overkomt als een wanhopige jaloerse kneus en je zelfs op die manier geen wijf kan paaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |