maar maarquote:Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Af tellen![]()
Of moet je het erbij op trekken?
Alles kan kapotquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Braddie het volgende:
Ik zit in een nog iets ergere situatie...
Ik ben zelf 18 en een hoop meiden van 12-13, Dat is helemaal klote..
Een stel van die kleine kut kindjes die achter je reet aan rennen..
18 jarige ookquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
jij pakt alles, waar haar opgroeitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef afcajos het volgende:
Tevens meld ik mij als schuldige waar TS het over heeft. Maarja, als zo'n 16 jarig sletje achter mij aanloopt, wie ben ik dan om haar te weigeren.
En wat hebben jullie gemeen (behalve dan het bed). Moet er niet aan denken en ik ben van jouw leeftijd. Ik prefereer toch meer iemand die wat dichter bij mijn leeftijd zit. Jammer is alleen dat je er meteen een stelletje stiefkinderen bijkrijgt (en een ex-vrouw die jou natuurlijk niet ziet zitten).quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Ik ben 40 en heb een vriendje van 26 en zo hoort het ook
18 jarige zijn sowieso al veel verder ontwikkeld als 14 jarige meisjes qua gedrag en qua vorming, daar is geen twijfel over mogelijk toch?...quote:
Waarom heb je al die filmpjes waarop jij de sterren van de hemel speelt EN zingt van youtube afgehaaldquote:Op zondag 21 juni 2009 19:26 schreef Braddie het volgende:
Dit was niet mijn bedoeling, Leuk dat er ook een serieuze reactie gegeven kan worden afcajos...
Bill van TokioHotel is gewoon een zware fag.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef Braddie het volgende:
@ RickoKun:
Jep, Tot een bepaalde hoogte dan, Je hebt weleens van die meisjes van 12-13 die dan helemaal gek zijn op Bijvoorbeeld Bill van TokioHotel(![]()
) En die is 17-18 en doet het daar mee...(Met die jonge meisjes) en dat is dan weer TE..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |