Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendinquote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Ik ben 40 en heb een vriendje van 26 en zo hoort het ook

quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Ik ben 40 en heb een vriendje van 26 en zo hoort het ook
 !
 !

Of meisjes van 14 die er uit zien als 12, dat is ook goed. Met van die appeltietjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
13-jarigen vaak nog niet, ok.Maar geloof me, er zitten 14-jarigen tussen die echt bohhh
Meer wil ik er niet over kwijt.

Efobofilie, geen pedofilie. Maar stiekem zijn wij allemaal een efobofiel.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie.

Lijpe rekenskills.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:54 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendin

Ja dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
 bij gebrek aan fatsoenlijke jongens van een jaar of 17/18 moet er wel gezocht worden naar iets volwassener relatie/neukvoer.
 bij gebrek aan fatsoenlijke jongens van een jaar of 17/18 moet er wel gezocht worden naar iets volwassener relatie/neukvoer.

quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht.
Meisjes van 15-16 moeten met een gast van 17-18.Bij voorkeur eentje die op KLB zit en een username heeft die begint met een L.

quote:

Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans

dan doe je niet genoeg je bestquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk

quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans

Komt allemaal met de jarenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.

Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef Djahani het volgende:
Welke zijn erger?
Pedo's - Homo's?
Ik zeg Pedo's want die pakken kinderen die er niks tegen kunnen doen

Kom je er nu mee dat Pedo's: <12 jaar. Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doen
Maar ja je hebt wel gelijk, immers : Pedo's : < 12 jaar

Af tellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Maarrr, het probleem is dat je er bij jongens 2 jaar van af moet tellen! (zeggen ze) en dan klopt het wel met de leeftijd!
Dus gewoon wat sneller volwassen worden!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |