Ik niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat.
Vanwaar die kotssmiley?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef Fascination het volgende:
Ja dan moet jij maar achter een meisje van 13/14 () aangaan.
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.quote:
Maar maar... En ik dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht.
Meisjes van 15-16 moeten met een gast van 17-18.Bij voorkeur eentje die op KLB zit en een username heeft die begint met een L.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
een vriend van 19-21, Is dit een nieuwe trend? Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat. In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie. Bijna elk meisje dat bij mij in de klas zit en die knap is heeft zo'n oudere vriend, Hierdoor maak ik geen kans![]()
Klacht:Elke meisje rond TS zijn leeftijd heeft een vriend tussen de 19-21 jaar oud waardoor TS weinig kans maakt
13-jarigen vaak nog niet, ok.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
Meisjes van 15 of 16 zijn ook kinderlijk..dus ik zie ook inderdaad niet wat die 21-jarige jongens erin zien. Ik zou er niet aan moeten denken. Ook niet toen ik 21 was.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
noortje is ook 16, nu ben ik een pedofielquote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
een vriend van 19-21, Is dit een nieuwe trend? Ik vind het maar raar dat je als 21 jarige achter een 16 jarig meisje aangaat. In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie. Bijna elk meisje dat bij mij in de klas zit en die knap is heeft zo'n oudere vriend, Hierdoor maak ik geen kans![]()
Klacht:Elke meisje rond TS zijn leeftijd heeft een vriend tussen de 19-21 jaar oud waardoor TS weinig kans maakt
PEDOquote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noortje is ook 16, nu ben ik een pedofiel
Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendinquote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Ik ben 40 en heb een vriendje van 26 en zo hoort het ook
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
Of meisjes van 14 die er uit zien als 12, dat is ook goed. Met van die appeltietjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
13-jarigen vaak nog niet, ok.Maar geloof me, er zitten 14-jarigen tussen die echt bohhh
Meer wil ik er niet over kwijt.
Efobofilie, geen pedofilie. Maar stiekem zijn wij allemaal een efobofiel.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef Vubarol het volgende:
In Amerika zou je veroordeeld worden voor pedofilie.
Lijpe rekenskills.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:54 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Dan ben je 40 en heb je zo'n oude taart van 66 als je vriendin
Ja dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht.
Meisjes van 15-16 moeten met een gast van 17-18.Bij voorkeur eentje die op KLB zit en een username heeft die begint met een L.
quote:
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans
dan doe je niet genoeg je bestquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef electronique het volgende:
kortom: TS, ga je gewoon wat volwassener gedragen dan maak je misschien kans
Komt allemaal met de jarenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef Djahani het volgende:
Welke zijn erger?
Pedo's - Homo's?
Ik zeg Pedo's want die pakken kinderen die er niks tegen kunnen doen![]()
Kom je er nu mee dat Pedo's: <12 jaar. Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alsof 16 jarige meiden zelf ook niks willen doen
Maar ja je hebt wel gelijk, immers : Pedo's : < 12 jaar
Af tellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Maarrr, het probleem is dat je er bij jongens 2 jaar van af moet tellen! (zeggen ze) en dan klopt het wel met de leeftijd!
Dus gewoon wat sneller volwassen worden!
maar maarquote:Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Af tellen![]()
Of moet je het erbij op trekken?
Alles kan kapotquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Maar elk meisje dat ik aantrekkelijk vind heeft al een vriend. De andere zijn dik of lelijk
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Braddie het volgende:
Ik zit in een nog iets ergere situatie...
Ik ben zelf 18 en een hoop meiden van 12-13, Dat is helemaal klote..
Een stel van die kleine kut kindjes die achter je reet aan rennen..
18 jarige ookquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
jij pakt alles, waar haar opgroeitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef afcajos het volgende:
Tevens meld ik mij als schuldige waar TS het over heeft. Maarja, als zo'n 16 jarig sletje achter mij aanloopt, wie ben ik dan om haar te weigeren.
En wat hebben jullie gemeen (behalve dan het bed). Moet er niet aan denken en ik ben van jouw leeftijd. Ik prefereer toch meer iemand die wat dichter bij mijn leeftijd zit. Jammer is alleen dat je er meteen een stelletje stiefkinderen bijkrijgt (en een ex-vrouw die jou natuurlijk niet ziet zitten).quote:Op zondag 21 juni 2009 18:52 schreef juliana het volgende:
18 jarige zijn sowieso al veel verder ontwikkeld als 14 jarige meisjes qua gedrag en qua vorming, daar is geen twijfel over mogelijk toch?...quote:
Waarom heb je al die filmpjes waarop jij de sterren van de hemel speelt EN zingt van youtube afgehaaldquote:Op zondag 21 juni 2009 19:26 schreef Braddie het volgende:
Dit was niet mijn bedoeling, Leuk dat er ook een serieuze reactie gegeven kan worden afcajos...
Bill van TokioHotel is gewoon een zware fag.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef Braddie het volgende:
@ RickoKun:
Jep, Tot een bepaalde hoogte dan, Je hebt weleens van die meisjes van 12-13 die dan helemaal gek zijn op Bijvoorbeeld Bill van TokioHotel(![]()
) En die is 17-18 en doet het daar mee...(Met die jonge meisjes) en dat is dan weer TE..
Ik denk dat ik zo'n stoere zonnebril ga kopen en me insmeren met zelfbruinerquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef NotYou het volgende:
Een stoere zonnebril zou ook kunnen helpen, ts!
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar dat was het punt niet, het punt is dat het nog steeds vaak kinderen zijn.. Comazuipen, niet naar ouders luisteren etc, ondanks dat ze een paar jaar ouder zijn zijn het nog steeds kinderen. Doe mij maar iets van 21quote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
18 jarige zijn sowieso al veel verder ontwikkeld als 14 jarige meisjes qua gedrag en qua vorming, daar is geen twijfel over mogelijk toch?...
filterdun bedoel jequote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bill van TokioHotel is gewoon een zware fag.
Hier ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Bonzai. het volgende:
Verhuis naar Amerika...
Daar is zoiets toch verboden, of niet?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef NotYou het volgende:
Een stoere zonnebril zou ook kunnen helpen, ts!
[ afbeelding ]
Eensch, enkel omdat ze hem emo noemenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij moet gewoon deud, raar figuur is dat
gmta enzoquote:
Ik zit te azen op mijn gymlerares, Die is 23 en daar wil ik wel een avondje mee weg...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was het punt niet, het punt is dat het nog steeds vaak kinderen zijn.. Comazuipen, niet naar ouders luisteren etc, ondanks dat ze een paar jaar ouder zijn zijn het nog steeds kinderen. Doe mij maar iets van 21
Hier ook, Maar niet zo erg als in amerika, Daar is 2 jaar al te veel volgens de wet dacht ik...quote:
Ik denk dat hij dan geen donkere huidskleur heeft.quote:
Moest op school ooit een tentamen maken, en de docente die daar aanwezig was trok meer mijn aandacht.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit te azen op mijn gymlerares, Die is 23 en daar wil ik wel een avondje mee weg...
Zolang het maar boven de 16 is.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook, Maar niet zo erg als in amerika, Daar is 2 jaar al te veel volgens de wet dacht ik...
En hier mag je gewoon maximaal 4 of 5 jaar verschil hebben mits de andere persoon het uit vrije wil doet...
"lijken" te hebben. ga dan achter kerels aan van 28.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
Zou me niet verwonderen als het in sommige staten van Amerika 18 is hoorquote:
Tijdens gym zat ik meer richting: Hoofd, Tieten,Kont....quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Moest op school ooit een tentamen maken, en de docente die daar aanwezig was trok meer mijn aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |