En 15/16-jarigen zijn volwassen?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
13/14 Jarigen zijn vaak nog zo kinderlijk en hebben niet echt vrouwelijke vormen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef Braddie het volgende:
Mijn pa is 53 en had een tijd terug nog een vrouw van 34 dus..
dat vond ik altijd zo'n mooie, maar de vrouwen waren idd zeer volwassen voor een leeftijd natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 18:56 schreef electronique het volgende:
jongens van 16 zijn kinderachtig, daarom gaan we kerels zoeken die wat meer verstand lijken te hebben
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat vond ik altijd zo'n mooie, maar de vrouwen waren idd zeer volwassen voor een leeftijd natuurlijk
ze willen juist een oudere vriend omdat ze dan denken volwassener te worden..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is wel een feit, dat de meeste jongens van 16 nog kleuters zijn, terwijl de meeste meiden op hun 14e al ver vooruit zijn
Én omdat ze dan beter kunnen profiteren (qua geld enzo)quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ze willen juist een oudere vriend omdat ze dan denken volwassener te worden..
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Én omdat ze dan beter kunnen profiteren (qua geld enzo)
Pcies. Dan krijg je een drankje aangeboden zónder dat je diegene in het toilet hoeft te pijpen. Dan kan dat gewoon thuis in bed doen of in de auto.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!
Inderdaad. En een gozert van 20 heeft een mannenlichaam in plaats van een iel jongentjeslichaampje, daarbij zou ik bang zijn dat ik hem zou breken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Pcies. Dan krijg je een drankje aangeboden zónder dat je diegene in het toilet hoeft te pijpen. Dan kan dat gewoon thuis in bed doen of in de auto.
Een jochie van 15 mag en kan die drankjes nog niet betalen. En heeft geen auto.. enzo..
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.
Twee vingers was al teveel.
Ze bedacht zich eigenlijk toen ze jou naakt zagquote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mwah laatst weer met een maagd geweest, maar dat is toch echt bijzonder matig.
Twee vingers was al teveel.
Niet elk meisje heeft dr poes al compleet volgestopt met viltstiften voordat ze aan de jongens begint.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |