hihi dat lijkt wel over ons te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Precies, daar doe ik het voor. En die jongens willen een leuk, jong, slank meisje ontmaagden, dus die halen er ook voordeel uit!
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi dat lijkt wel over ons te gaan
maarja [pimp] Care, geld zat om met je te delenen je weet het schatje
[/pimp]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef stbabylon het volgende:
Je wordt vanzelf ouder. En de ruif waar je uit kunt eten wordt steeds groter. 18 jarige vrouwen willen alles wel neuken, tot ruim voorbij de 50. En hoe ouder de vrouwen worden hoe meer... oh nee, wacht, dan willen ze nog steeds alles wel neuken.
Jouw tijd komt nog wel.
(note: begin nooooooooooit een relatie met een jong grietje als er meer dan 8 jaar verschil zit, wacht daar maar mee tot ze minstens 25 is.)
Waarom heb jij zo weinig zelfvertrouwen? Geloof me kerel, je kan zo knap zijn als je wil, maar zonder zelfvertrouwen krijg je geen meid in je bed(friendszone). Wees gewoon jezelf, dan komt alles goed...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebben
Na 25 ongeveer verzakt alles. Ik moet gewoon tonnen met geld hebben zodat ik mezelf kan verbouwen tot iets moois. Dan heb ik naast mijn intellect ook wat om te bieden. Komop vrouwen willen geen intellect. Zij willen een image.
je moet wel heel erg veel geld hebben als je zelfs op internet nog overkomt als een wanhopige jaloerse kneus en je zelfs op die manier geen wijf kan paaienquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik om mij heen zie is dat 25 jarige meiden al serieuzere huisje boompje beestje dingen willen. Die denken al bijna aan kinderen. En als ze 23 zijn en geen kinderen willen dan zijn ze bang dat mensen denken dat ze al toe zijn aan kinderen of dat ze wellicht al kinderen hebben
Na 25 ongeveer verzakt alles. Ik moet gewoon tonnen met geld hebben zodat ik mezelf kan verbouwen tot iets moois. Dan heb ik naast mijn intellect ook wat om te bieden. Komop vrouwen willen geen intellect. Zij willen een image.
Ken genoeg jongens die prima mee kunnen doen in de vleeschmarkt, maar gewoon niet de 'skills' ervoor hebben en altijd dichtslaan, terwijl lelijk sjaak op de hoek een dronken lulverhaal ophangt en wel succes heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Alborz het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo weinig zelfvertrouwen? Geloof me kerel, je kan zo knap zijn als je wil, maar zonder zelfvertrouwen krijg je geen meid in je bed(friendszone). Wees gewoon jezelf, dan komt alles goed...
Of ben je gewoon een kut troll? :S
Alle jongens zijn makkelijk jaloers te krijgen hoor. Zelfs degene die al genoeg sex hebben. Ze gunnen anderen simpelweg niks.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
je moet wel heel erg veel geld hebben als je zelfs op internet nog overkomt als een wanhopige jaloerse kneus en je zelfs op die manier geen wijf kan paaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |