ik wilde wat zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil wel een man met geld,blijf ik lekker thuis en kan ik heel de dag stemmen op Huubjehhh en Claire opde twitter kompetissjen:P
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delenquote:
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delen
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
Er is een SC in GC en in TBO, waarom hier dan ook nodeloos doorpruttelen?
I know, maar toch denk ik als ik dit verhaal had neergezet dan waren er nog meer vragen gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!
Het is haast 4 uur.Veel mensen slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:49 schreef evaxsis het volgende:
Nog 23 plusjes en Freena staat weer op 1, kom op mensen help haar weer naar 1
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.quote:
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keurenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.
Vanmiddag slaan we toequote:Op zondag 21 juni 2009 03:54 schreef evaxsis het volgende:
Dat plussen gaat nu een stuk langzamer nu het zo rustig is
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussiequote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keuren
Trustequote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussieen terustehh ruudje ,eva en alle fokkers
![]()
Tot welke soap, showbizz behoren die Huub en Claire waar je het steeds over hebt?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Hoort dit topic hier wel thuis? Tot welke soap, showbizz behoren Bommie, Eva en Friedel? En ster? Misschien Fok-sterren? Dat gespam is dus OT.
Graag een nieuw topic. "Worden Huub en Claire Mr en Ms Twitter met onze hulp?".
Zoals ik al vanaf topic 1 heb gezegd is het de bedoeling om als onbekende vs de sterren in die verkiezing te gaan, wat dus automatisch maakt dat het een showbizz ding is geworden. Eerst begrijpend lezen en dan met je idiote huubfetisj lekker elders huilie doen okquote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef sunny16947 het volgende:
Die hebben tenminste nog in een soap gezeten. In welke heb jij gezeten?
Een tere snaarquote:Op zondag 21 juni 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
Oeps een tere snaar geraakt? Wel tegen een beetje tegengas kunnen hoor Bommie.
Ik bedoel een pasgeborene in huis en dan aan de drank gaan... superrrrrrrrrrdadquote:HuubGoudenKooipaar vodka colaatjes later, gettin ready 4 bed. Bijna vaderdronken worden doe ik over paar weken wel weer
ongeveer 7 uur ago from web
Yeps, ik ga vandaag ook ff de achterban mobiliseren om op ze te stemmenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
Mogge, zie ik het nou goed... staat Freena weer netjes waar ze hoort??
YEAHquote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik ga vandaag ook ff de achterban mobiliseren om op ze te stemmen
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik wor een beetje gek van die hele huubaddoratie. Sommige mensen halen bij elk onderwerp, elke activiteit weer die huub van stal...
Ja afgunst dat is hem! Ik zocht hem al! Echt waar!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:26 schreef Anniebab het volgende:
Fokkers stemmen op Fokkers al zitten er best leuke BN ers tussen,waaronder Huub in ieder geval niet valt.
Dat zou dan eerder terecht zijn.... hij leeft in het hier en nu.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.
Geef mij nou eens 1 goed argument om op Huub te stemmen?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder terecht zijn.... hij leeft in het hier en nu.
Maar valt toch onder de ( bekende) Nederlanders??!! En friedel kenik dus ook niet.Maar t is toch leuk als er een 'gewone fokker wint'. Dus Bommie!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef mij nou eens 1 goed argument om op Huub te stemmen?
En nu niet weer de zaak op mij reflecteren maar gewoon eens antwoord geven. Waarom zou ik op Huub moeten stemmen?
Waarom zit je dan in dit topic?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.
En waarom zou ik op jou en Eva moeten stemmen? Ik ken jullie heul niet en die tweets op twitter zeggen me ook niks. De tweets van Huub zijn tenminste nog voor iedereen te volgen. Dus dat.
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.
En waarom zou ik op jou en Eva moeten stemmen? Ik ken jullie heul niet en die tweets op twitter zeggen me ook niks. De tweets van Huub zijn tenminste nog voor iedereen te volgen. Dus dat.
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dit topic?
Vertel eens? ik begrijp je logica niet?
de tweets van Huub waren leuk toen dijkshorn hem afzeekquote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.
En Freena gun ik het gewoon meer dan klehr
klopt anders had ik flink gemintquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.
Oh en @ninzo Je stemt dus op Freena omdat je haar niet kent, ze geen fokker is, maar alleen omdat je het haar gunt. Lijken mij meer antistemmen t.o. van Claire. Jammer dat je niet ook op minnetjes kan drukken.
Je zit dus in een topic waar het niet over huub gaat te praten over huub... uhuh ja heel normaal!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Oh en @ninzo Je stemt dus op Freena omdat je haar niet kent, ze geen fokker is, maar alleen omdat je het haar gunt. Lijken mij meer antistemmen t.o. van Claire. Jammer dat je niet ook op minnetjes kan drukken.
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zit dus in een topic waar het niet over huub gaat te praten over huub... uhuh ja heel normaal!
Tjaaquote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
de tweets van Huub waren leuk toen dijkshorn hem afzeek![]()
@HuubGoudenKooi Don't worry, dat is engels, veel gebruikt op de werkvloer bij Talpa. Dwarf, dat is ook Engels, veel gebruikt door mij.
5:06 PM Jun 16th from TweetDeck in reply to HuubGoudenKooi
@HuubGoudenKooi En bij wie zit je op schoot als je echt grote mensen-redactiewerk doet? En hebben ze alle glazen wanden weg laten halen?
4:50 PM Jun 16th from TweetDeck
@HuubGoudenKooi Wat doe je bij Talpa? De onderste plankjes van het archief Kudt-tv schoonhouden?
Goeienmorgen,quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.
En Freena gun ik het gewoon meer dan klehr
quote:
Leg uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.
Freena is gewoon lekker, begrijp dat danquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een sterquote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclubquote:Op zondag 21 juni 2009 11:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Freena is gewoon lekker, begrijp dat dan
I rest my case!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een ster![]()
Huub is een klen neurotisch mannetje dat een tijdje in een huis is gaan zitten om makkelijk geld te verdienen. Helaas voor hem waren er camera's bij en of hij nu zegt dat hij veranderd is, als je je zo en public kan gedragen ben je in je hart totaal verrot en dat heeft weinig met sterrendom te maken maar eerder met just plain dom!
En nu geeft hij op zijn twitter al aan dat hij gaat zuipen als hij net een pasgeborene heeft.. verantwoordelijkheidsgevoel van een pelpinda maargoed als jij hem een ster vinden doet prima, maar doe dat dan wel in topics die je over hem openen doet en niet in elk topic dat je maar kan vinden, het universum draait echt niet om die totaal elke vorm van moraal missende kutdwerg.
Einde discussie wat mij betreft want ik heb nu in mijn bescheiden optiek al teveel woorden vuil gemaakt aan die mislukte eftelingatractie!
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclub
Rustig, rustig bommie. Neem een pilletje. Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een ster![]()
Huub is een klen neurotisch mannetje dat een tijdje in een huis is gaan zitten om makkelijk geld te verdienen. Helaas voor hem waren er camera's bij en of hij nu zegt dat hij veranderd is, als je je zo en public kan gedragen ben je in je hart totaal verrot en dat heeft weinig met sterrendom te maken maar eerder met just plain dom!
En nu geeft hij op zijn twitter al aan dat hij gaat zuipen als hij net een pasgeborene heeft.. verantwoordelijkheidsgevoel van een pelpinda maargoed als jij hem een ster vinden doet prima, maar doe dat dan wel in topics die je over hem openen doet en niet in elk topic dat je maar kan vinden, het universum draait echt niet om die totaal elke vorm van moraal missende kutdwerg.
Einde discussie wat mij betreft want ik heb nu in mijn bescheiden optiek al teveel woorden vuil gemaakt aan die mislukte eftelingatractie!
Ik vind mensen die zo enorm geen leven hebben dat ze te pas en te onpas overal een rls figuur uit een al lang afgelopen rls bijhalen om deel te zijn van de "glamour" (quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Rustig, rustig bommie. Neem een pilletje. Het is maar een spelletje.
Ruzie? Hebben er hier mensen ruzie? Niks van gemerkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
Gaan jullie nu serieus ruzie maken over wie op wie stemt?![]()
Ik plus vrolijk verder, toedels.
heeft niets met bitchen te maken... Ik vind Freena er beter uit zien dan klehr... En ik heb smaakquote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclub
Gelukkig ben jij geen Huubfan.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
Het zou er nog bij moeten komen dat je dat niet vindt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ruzie? Hebben er hier mensen ruzie? Niks van gemerkt.
Oh en ook ik vind zelfs dat Bommie zijn eerdere punten terug moet krijgen.Want hou wel van eerlijkheid.
Nou ja, ruzie is een groot woord. Wat kan mij het schelen wie op wie stemt, BN'er of FOK!ker. Het is mij om het even.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ook ik vind zelfs dat Bommie zijn eerdere punten terug moet krijgen.Want hou wel van eerlijkheid.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tweeter zo weer eens stalkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, ruzie is een groot woord. Wat kan mij het schelen wie op wie stemt, BN'er of FOK!ker. Het is mij om het even.
En natuurlijk moet Bommie zijn stemmen terugkrijgen, duurt veul te lang allemaal.
*ik moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...
Topic over Iran: Ohw Huub heeft ook ooit wel eens in de krant over Iran gelezen, goed he?
Topic over het naar de klote gaan van de planeeet: Ohw Huub leeft ook op deze planeet, goed he?
Topic over mestruatiepijnen: Ohw huub heeft ook wel eens menstruatiepijnen...
dat dus
Echt waar? Ken die hele topics niet. So it was not me.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...
Topic over Iran: Ohw Huub heeft ook ooit wel eens in de krant over Iran gelezen, goed he?
Topic over het naar de klote gaan van de planeeet: Ohw Huub leeft ook op deze planeet, goed he?
Topic over mestruatiepijnen: Ohw huub heeft ook wel eens menstruatiepijnen...
dat dus
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?quote:
Ik zeg niets, lijkt me beter, DGK is wat dat betreft voor mij afgelopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?
Zo, nu een bakkie doen bij mijn pa, het is tenslotte vaderdag.
Ik had ook naar hun getwitterd voor die IsabelDe Hondt te laten verwijderen, maar ik heb nog geen antwoord van hun.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tweeter zo weer eens stalken![]()
Maar denk dat ze pas morgen weer achter de knoppen zitten
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had ook naar hun getwitterd voor die IsabelDe Hondt te laten verwijderen, maar ik heb nog geen antwoord van hun.
Doei veel plezier bij jouw vaderquote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?
Zo, nu een bakkie doen bij mijn pa, het is tenslotte vaderdag.
Is dat niet per land?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het stuwt het stemmen wel lekker omhoog. En de twitterwall of fame is volgens mij WORLD en niet alleen Nederlands. Nummer 1 heeft rond de 64000 stemmen, dus voordat wie van de 6 daar terechtkomt hebben we nog heel wat te plussen.
Ik heb geen andere wall of fame kunnen vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat niet per land?
Het is een beetje oneerlijk, omdat niet alle landen even aktief zijn op internet, of zelfs veel minder inwoners heeft.
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.quote:
Gaat inderdaad per land. Je kan op die vlaggetjes in het midden net onder de banner kiezen voor andere landen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat niet per land?
Het is een beetje oneerlijk, omdat niet alle landen even aktief zijn op internet, of zelfs veel minder inwoners heeft.
Morguh stuk!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy. Heerlijke zondag... Sterke koffie, kat op schoot en stemmen op onze BFO's (Bekende FOK!ers)
.
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere wall of fame kunnen vinden.
per land een wallquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.
Ja, inderdaad, is een beetje vaag.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.
Eten is nog niet klaar. Dus nog maar even hier spieken
quote:
Psies, maar nu ben ik haar al voorbij dus nu mag ze blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.
Eten is nog niet klaar. Dus nog maar even hier spieken
Hey meis heb je lekker geslapenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy. Heerlijke zondag... Sterke koffie, kat op schoot en stemmen op onze BFO's (Bekende FOK!ers)
.
De top 19 van elk land komt daarop te staanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef evaxsis het volgende:
Oow wacht hier het bewijs van hond nek (ik moet nog zoveel leren hier)
http://twitpic.com/7zv15
edit: waarom werkt die niet?
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoor
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijn
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aan
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelfquote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikken
Hahahaha jij bent valsquote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelf
Jah, maar dat weten ze van te voren niet hequote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
Naakt of niet scheelt al snel 20000 stemmen
Kun je ook min stemmen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jah, maar dat weten ze van te voren niet he
Jammer genoeg nietquote:
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycotquote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga filmpje kijken laters![]()
Twitter staat nog wel aan
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycot
Dat was een tijdje geleden ook een storing. Dan kwamen niet alle plusjes goed. Vlak daarna verloor GS alle stemmen en werd Bommie ook genaaid.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?
die reactie van jou op Huub's zijn Twitter was raak..............quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
Naakt of niet scheelt al snel 20000 stemmen
En vooral de kinderlijke reactie van Huub terug zegt genoeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Elske6 het volgende:
[..]
die reactie van jou op Huub's zijn Twitter was raak..............
Ach als het kind niet thuis is op dit moment... ja waarom nietquote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef sunny16947 het volgende:
De hele dag fokken en twitteren op de verjaardag van je kind......dan heb je pas een leven.
Huub moet wel erg lekkere koffie zetten dat al zijn collega's op hem stemmen
laat gaan........... Sommige opmerkingen moet je gewoon naast je langs laten gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach als het kind niet thuis is op dit moment... ja waarom nietEnnuh ga jij nu persoonlijk tegen mij worden, terwijl ik weinig zeg over jouw inetgedrag?
Da's waar, je moet wel een verschrikkelijke frust zijn om over die boeg te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat gaan........... Sommige opmerkingen moet je gewoon naast je langs laten gaan.
dat bedoel ik dus... hebben ze het steeds over... volgens mij is het iets van lang geledenquote:
Kan dat niet ff hier gequote worden, zodat het nog eingszinds op een gate lijkt?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
En vooral de kinderlijke reactie van Huub terug zegt genoeg.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycot
Ik heb het ook al gezien dat ik op het plusje druk en dan gebeurt er niks plusje gaat weg en als ik dan doe verversen staat het plusje er weer met dezelfde votesquote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?
Zie je wel, ik heb gelijk nu een cap gemaakt dat ik wel bewijs heb welke plek ik staquote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geleden ook een storing. Dan kwamen niet alle plusjes goed. Vlak daarna verloor GS alle stemmen en werd Bommie ook genaaid.
Is dat die muppet die bij de bunker geestelijk vader was van die infantiele spelletjes?quote:
Hij had idd ff een DGK terugval, met zijn nachtelijke terrorquote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat die muppet die bij de bunker geestelijk vader was van die infantiele spelletjes?
Als je over 20 minuten maar weer terugbentquote:
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerdquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Rutgerzelf in 2 uur tijd 39 stemmen
Berryv i n 2 uur tijd 61 stemmen
Huubdegoudenkooi in 2 uur tijd 417 stemmen![]()
![]()
![]()
Claire staat al op nr 1 met 490 stemmen voor![]()
![]()
![]()
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .quote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerd![]()
![]()
Daar hoop ik ook op, want er is tenslotte ook Celebtwitter laten ze daar maar met de koppen tegenover elkaar gaan staanquote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerd![]()
![]()
Ik ben opeens voor de bezuinigingen in de zorgsectorquote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .
![]()
![]()
![]()
Ga ik gelijk ff haar plussenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:49 schreef PC eend het volgende:
Waar blijft dat FP bericht trouwens om yvonne omhoog te twitteren?
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha haquote:Op zondag 21 juni 2009 16:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op, want er is tenslotte ook Celebtwitter laten ze daar maar met de koppen tegenover elkaar gaan staan![]()
![]()
OKDANquote:Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ga ik gelijk ff haar plussen
edit: *nu 88 plusjes
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha ha
![]()
![]()
Nee wachten totdat je oma wordt van een kleinkind van iemand die je van tv kent, dan slaap je lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha ha
![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Thanxen wil je ook op Freena plussen?
Zij stond op 1 en we willen haar graag terug hebben op 1.quote:
Nog nietquote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij stond op 1 en we willen haar graag terug hebben op 1.
Dit omdat ze een onbekende is dus op eigen krachten moet doen en daarbij is nog ook nog lekker.
Genoeg rede toch om op het plusje te drukken
Ooow weet ik veel dacht dat je dat allang had gezien jou.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Zeg dan gelijk dat die zwangere zeug op 1 staat
Nu wel natuurlijk![]()
Zeg maar dat er hier veel stemmen te halen zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow weet ik veel dacht dat je dat allang had gezien jou.
En thanx dat gaat ze waarderen, ik ga ook vragen of ze hier een kijkje komt nemen.
Want ze is echt tof
Ik heb net een Twitter naar haar gestuurdquote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg maar dat er hier veel stemmen te halen zijn
Vraag SHE maar om tips
Nou, lekkere taal hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Nu wel natuurlijk![]()
Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.quote:
mee 1s.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.
So be itquote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dat zegt dan misschien meer iets over jou, dan over mij???
Ik zou niet van een zwangerschap willen sprekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.
Gewoon iets heel onschuldigs belovenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net een Twitter naar haar gestuurd![]()
Wie is SHE?
Pardonquote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Nu wel natuurlijk![]()
Gaan we dat ook nog eff regelen,bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
En als bepaalde mensen dan zulke "sterren" zijn dan moeten ze zichzelf hier aanmelden: http://tweeterwall.mallplace.com/tw/worldwide/celebrity-twitterer
Hey sunny,kun jij proberen Huub op nederlandse celiberty lijst te krijgen.Heb ik wat te doen van de winterquote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het stuwt het stemmen wel lekker omhoog. En de twitterwall of fame is volgens mij WORLD en niet alleen Nederlands. Nummer 1 heeft rond de 64000 stemmen, dus voordat wie van de 6 daar terechtkomt hebben we nog heel wat te plussen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Wijnneus het volgende:
Ik geef niemand een zgn. ''sterrenstatus''. Ik reageerde alleen op een uitspraak van Pc-eend, meer niet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk, blijft je tekst, over zwangere vrouwen, nog wel van staan
Je bedoelt Huub heeft een stelletje adepten als achterban die niet kunnen loskomen van "een spelletje" zoals hij het vaker noemt.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .
![]()
![]()
![]()
Dus we hebben WEL 1 overeenkomst, Yvonne staat nu op 111.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef evaxsis het volgende:
Zo ik heb ook weer even geplust voor Yvonne 108 heeft ze er nu, ze gaat best hard
Ik heb nu weer op haar gestemd 113 staat ze nuquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dus we hebben WEL 1 overeenkomst, Yvonne staat nu op 111.
Ohja, ik wil deze ook 1 x gebruiken:
Een trotse zwangere vrouw dus,zijn we dus allemaal getuige van.Wat zal dat kindje zich welkom voelen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:00 schreef lookinforyou het volgende:
Van die foto van dat zwangere geval ga ik bijna over mijn nek.
Moet je zien hoe ze erbij staat, een soort achterwaartse buiging.Oh wacht dan lijkt die buik het dikst
Wat een zielig portet.......
Heb alvast medelijden met de meisjesbeeb.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Huub heeft een stelletje adepten als achterban die niet kunnen loskomen van "een spelletje" zoals hij het vaker noemt.
Hij is volgens mij de enige van het wannabe-clubje die het nodig vindt om weer in de belangstelling te staan. Het maakt hem niet uit dat de rest van Nederland het geen ruk kan schelen of nog belangrijker, hem een over het paard getild kutventje vindt.
Waarom adopteer je hem niet, kun je hem ook nog te eten geven. Hem maakt het niet uit, de mediahoer .
Ja die zit echt te wachten op tientallen zwakzinnige oma'squote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een trotse zwangere vrouw dus,zijn we dus allemaal getuige van.Wat zal dat kindje zich welkom voelen.Beter dan dat negatief gelul over zwangere vrouwen.
Waarom eigenlijk nietquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Coos het volgende:
Ik las dat dit topic eigenlijk niet mag van APK.![]()
Goeie reden om zeker tot de 100 te gaan.
Hij is een beetje sneu en lijkt wel op een verzuurde huisvrouwquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Coos het volgende:
Ik las dat dit topic eigenlijk niet mag van APK.![]()
Goeie reden om zeker tot de 100 te gaan.
Zie vorig post misschien komt hij nu wel even spelenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet
Dat kan hij toch het beste even heel constructief hier uit komen leggen?
Ik zet hem ook wel even op de twitterwallquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie vorig post misschien komt hij nu wel even spelen
Dan ga ik plussen voor hemquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zet hem ook wel even op de twitterwall
zes stemmen haalt ie welquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zet hem ook wel even op de twitterwall
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij is een beetje sneu en lijkt wel op een verzuurde huisvrouw
Geef je ip adres maar dan doe ik het wel voor jequote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef PC eend het volgende:
Ik moet even weg, wie kan ik machtigen om voor mij te stemmen?![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Krijg nou tits, ik sta er ook tussen
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter?page=1
Wie deed dat?
Misschien ook wel Niznoquote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Wie deed dat?
Oy, ik heb al haske veul punten heurquote:Op zondag 21 juni 2009 20:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Misschien ook wel Nizno![]()
Als je er niet op wil staan, kan je er af gehaald worden
Ik ben ook op jou aan het stemmenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, ik heb al haske veul punten heur
Vind het wel komisch
Ik zie je niet staan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind het wel komisch
ff een 150 erbij en het is makelijker stemmen op 1 paginaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind het wel komisch
de kaboutertjesquote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Wie deed dat?
Ik ben al druk bezigquote:Op zondag 21 juni 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een 150 erbij en het is makelijker stemmen op 1 pagina
Dan krijgt Bommie gewoon de schuldquote:Op zondag 21 juni 2009 20:43 schreef Nizno het volgende:
Nizno heeft Yvonne er niet op gezet... Ik ben niet overal schuldig aan!!!![]()
Wel aan veel maar das punt 2
Bommie is de schuldigequote:
Ik weet het niet zeker.. heb je naam ingevuld en op enter gedrukt maar of het in het goede vakje was.. dus tot ik duidelijkheid krijg over wat ik wel of niet gedaan heb laten we het even in het midden ok ?quote:
Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie je wel, hij heeft het altijd gedaan
Die Youp moet nog te doen zijn vanavond.quote:
Dat komt door jouw naam Bomquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemen
Bom..... Das toch knallen?quote:
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...quote:
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heurquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.![]()
(veel reacties gehad op 'normaal iemand'?)
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !quote:
Ik ga ook zoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !
Domme mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heur
of mensen die dieper kijken dan de bommiequote:
Nah, jeweetwel hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
of mensen die dieper kijken dan de bommie
quote:
Champagne Sunny,ik ga je weer toevoegen hoor .als je nog wilt ha haquote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zag hem kukelen lig in een deuk. Was net een vallende ster hahahaha
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
Dikke vinger voor freena
Van het stemmen uiteraard![]()
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.
Nee hoor, ik zal het niet vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?![]()
Vergeet evaxxxieeisxxsss en yvonne niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:01 schreef PC eend het volgende:
Door al die lekkere wijven vergeet ik bommie helemaal
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal het niet vergeten
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?quote:
Neuh, verre van dat!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
whaa kom ik erachter dat ze nog snel ff een alternatief einde aan prison break hebben geplakt.. mis ik gewoon 45 minuten stemmen !quote:
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
trouwen met de antichristquote:Op maandag 22 juni 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurdquote:Op maandag 22 juni 2009 01:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ben GVD naar huis geraced om maar weer te kunnen stemmen, maar meneer zit gewoon rustig tv te kijken ipv campagne te voeren
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit. op twitter Je kunt gewoon niet tegen je verliesquote:
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwallquote:Op maandag 22 juni 2009 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurd
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een dealquote:Op maandag 22 juni 2009 01:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit.
gaat ze niet reddenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
als het zo doorgaat beste Eend, dan zijn wij strax elkaars enige vriendenkringquote:Op maandag 22 juni 2009 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwall
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .Ik ga weer eff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .ik ga weer eff stemmen
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?quote:
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lolquote:Op maandag 22 juni 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?
Fout, dit topic is voor onbekende twitters. Als Huub zo hot is volgens jou dan hoort hij zeker niet in dit topic thuis en ben je nu andermans pret opzettelijk aan het vergallen. Als Huub de king of show is dan open je lekker een topic over Huub toch ?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lol![]()
![]()
Het is veel ergerquote:Op maandag 22 juni 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpa
Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..quote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?
Weet jij niets beters dan een onschuldig topic verkoten met je Huub-neurose?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fout, dit topic is voor onbekende twitters. Als Huub zo hot is volgens jou dan hoort hij zeker niet in dit topic thuis en ben je nu andermans pret opzettelijk aan het vergallen. Als Huub de king of show is dan open je lekker een topic over Huub toch ?
achja ik vind het nog sneu ook.. steeds wuivende smiley's en maar geloven in Huub.. de beste dwerg is al tijden niet op tv.. dan heb je gewoon een knoop in je zakdoekquote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.
Volgens mij heb je al genoeg opquote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..
drank en antidepresiva is gewoon kut Eendquote:
Die huub vertelt ook gewoon af en toe eerlijk hoe hij over zijn groupies denkt, maar zelfs dat kan ze geen hol schelenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja ik vind het nog sneu ook.. steeds wuivende smiley's en maar geloven in Huub.. de beste dwerg is al tijden niet op tv.. dan heb je gewoon een knoop in je zakdoek
Een "sterretje", dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.
Ik weet het, ik kan het alleen maar sneu vinden .. maar wel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die huub vertelt ook gewoon af en toe eerlijk hoe hij over zijn groupies denkt, maar zelfs dat kan ze geen hol schelen
zo! wat doe jij hier op dit tijdstip zo alleen op fok...winkwinkquote:Op maandag 22 juni 2009 01:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een "sterretje", dat kan dan weer wel.
Ja, wat dacht jij dan, stemmen natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo! wat doe jij hier op dit tijdstip zo alleen op fok...winkwink
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan, stemmen natuurlijk.
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan het alleen maar sneu vinden .. maar wel leuk
ja dat is vanuit een psychologisch oogpunt nog mooi om te zien... met die Huub-addoratie gaan ze nog meer asociaal en a-moralistisch te werk dan hun idool voor zover mogelijk! Niemand mag een plezier, iedereen moet altijd aan huub denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapen
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"quote:Op maandag 22 juni 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet jij niets beters dan een onschuldig topic verkoten met je Huub-neurose?
Nog steeds, door de "ongeneeslijk zieken".quote:Op maandag 22 juni 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapen
Rennies :goed voor brandend maagzuur:"quote:Op maandag 22 juni 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is vanuit een psychologisch oogpunt nog mooi om te zien... met die Huub-addoratie gaan ze nog meer asociaal en a-moralistisch te werk dan hun idool voor zover mogelijk! Niemand mag een plezier, iedereen moet altijd aan huub denkenzo sneu he...
Weet je dat ik zelfs last krijg van plaatsvervangende schaamte. Ik begin het zelfs voor Huub sneu te vinden, en dan moet je het wel erg bont maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"![]()
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svpquote:Op maandag 22 juni 2009 01:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"![]()
Ik zou zelfs al mijn stemmen opgeven als me beloofd werd dat ze dit wezen morgen nog kunnen genezenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet je dat ik zelfs last krijg van plaatsvervangende schaamte. Ik begin het zelfs voor Huub sneu te vinden, en dan moet je het wel erg bont maken.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svp
Zonde van je punten, mexicaanse griep is er niets bij.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs al mijn stemmen opgeven als me beloofd werd dat ze dit wezen morgen nog kunnen genezen
maar toch, ik begin het gewoon te sneu voor woorden te vinden.. plaatsvervangende schaamte wat ik je brom!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zonde van je punten, mexicaanse griep is er niets bij.
Het IS ook sneu.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar toch, ik begin het gewoon te sneu voor woorden te vinden.. plaatsvervangende schaamte wat ik je brom!
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het IS ook sneu.Maar we doen gewoon ons eigen ding.....
vergeet de antidepresiva nietquote:Op maandag 22 juni 2009 02:10 schreef PC eend het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het bereikt door die alcohol benevelde harses toch nooit het brein
We kunnen het/hem wel hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk maar uit, voor je het weet gaat het weer over die dwerg
Slaap lekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
maareh ik ga pitten .. truste mensjes en eenvoor thunder
Deze topic is twitterende sterren enz en Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svp
Neem nog een flesquote:Op maandag 22 juni 2009 02:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Deze topic is twitterende sterren enz Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal wrden
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Deze topic is twitterende sterren enz en Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal worden
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...quote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Freena is gewoon iemand die heel lang onbekommert op nr 1 stond.Leuke meid trouwens"iedereen is leuker dan Micky die Eddem van Patries heeft wegggesnoept" denk ik:in ieder geval om te zien" Freena kan wel slecht tegen haar verlies wat ik zo lees op twitter en zo ,Dat vind ik wel zielig hoor pfff ha ha ..Dus datquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...![]()
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
heerlijk dit twitter gate gevalletje!
maar voordat ik verder ga stemmen vraag ik nogmaals of iemand mij kan vertellen wie die freena wel niet is? allemaal leuk en aardig dat stem voor freena ding geval ... maar voor hetzelfde geval is het net zon kuttert als die Mickey H. (H=Hoerrrrrr).... of zit ze aan de prozac? you never know ??
en ff tegen PC wc borstel : grappen over zwangere vrouwen zijn best leuk ja .... die van jou niet ...die zijn mismaakt en ongevoelig ..............................
over ziek geproken ... let Huub go!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.
Take a breake.Try to catch Linke L de Langequote:Op maandag 22 juni 2009 02:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.
Ik ben nou eenmaal allergisch voor dat soppersgedoe. Ik reageer hooguit, maar ik vind dit wel ziek om iemand als DGKHuub steeds aangehaald moet worden, als dat programma allang afgelopen is en hij verloren heeft. Ik let niks go, ik reageer hooguit op gesop, niet meer niet minder. Huub op zich interesseert me geen donder.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
over ziek geproken ... let Huub go!!!
als er iemand steeds weer terug komt ben jij het wel! samen met PB... vooral als het over de Huub gaat ...dus wie is er hier nu sick???
en reageer gewoon niet op mooiiiiii ... zij doet haar ding en jij de jouwe ...
mooiiiiii kan nog wel de mooie dingen in mensen zien ... nu jij nog!!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Freena is gewoon iemand die heel lang onbekommert op nr 1 stond.Leuke meid trouwens"iedereen is leuker dan Micky die Eddem van Patries heeft wegggesnoept" denk ik:in ieder geval om te zien" Freena kan wel slecht tegen haar verlies wat ik zo lees op twitter en zo ,Dat vind ik wel zielig hoor pfff ha ha ..Dus dat
Haal jij die arm uit Huub zijn achterwerk.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Take a breake.Try to catch Linke L de Lange
Doe jij ff cool met je objectieve helicopterviewquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...![]()
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
heerlijk dit twitter gate gevalletje!
maar voordat ik verder ga stemmen vraag ik nogmaals of iemand mij kan vertellen wie die freena wel niet is? allemaal leuk en aardig dat stem voor freena ding geval ... maar voor hetzelfde geval is het net zon kuttert als die Mickey H. (H=Hoerrrrrr).... of zit ze aan de prozac? you never know ??
en ff tegen PC wc borstel : grappen over zwangere vrouwen zijn best leuk ja .... die van jou niet ...die zijn mismaakt en ongevoelig ..............................
Het woord soppers is ook zoiets door iemand in het leven geroepen,En ja daarom schrijf ik Linke L ..en zo blijven we aan de gang.DGK is afgelopen maar Huub en Claire van Ballegooy krijgen een kindje en daar zijn de :fans/aanhangers " van Huub en Claire meer mee bezig als die stomme twitterwedstrijd. Maar nu eff zijn we lekker aan het stemmen.en gaat prima.Zou het nou echt zo'n rotzak zijn die Huub..En Claire die zo'n liefkozendnaampje kreeg"plaspopje b'v" Dat is realistisch..Pffff Verder maar effquote:Op maandag 22 juni 2009 02:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal allergisch voor dat soppersgedoe. Ik reageer hooguit, maar ik vind dit wel ziek om iemand als DGKHuub steeds aangehaald moet worden, als dat programma allang afgelopen is en hij verloren heeft. Ik let niks go, ik reageer hooguit op gesop, niet meer niet minder. Huub op zich interesseert me geen donder.![]()
Jij voelt je overigens ook geroepen om zijn eer te komen verdedigen. Ik heb nieuws voor je ' dat heeft hij niet'.
Slaap lekker straks.
ik blaat over hem omdat jij weer voor de zoveelste keer over hem blaat!! let it go !!!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar Snetje, snap je onderhand waarom Huub wordt aangehaald? Het komt door mensen zoals Mooiiiiii en nu jij (oja en Sunnyennogwat ) ook, die hier over hem komen blaten.
Ik zal jouw goeroe niet snel aanhalen, maar het was Mooiii en co die het nodig vonden om hier waar het geen commotietopic van Huub is, te komen klieren.quote:Op maandag 22 juni 2009 03:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ik blaat over hem omdat jij weer voor de zoveelste keer over hem blaat!! let it go !!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe jij ff cool met je objectieve helicopterview![]()
Jij bent ook zo een enge groupie of probeer je dat nou te verdoezelen?
En huubgroupies zijn nou niet de eerste waar ik naar luister wat betreft de ethiek van mijn posts
Trustehhquote:Op maandag 22 juni 2009 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hoogtevrees...
ben absoluut geen groupie ...was dat?
mannen zijn soms zulke lullo's he! vooral als hun eigen vrouwen zwanger zijn en zich dik vet en aso voelen! en het wordt nog erger als ze merken dat hun partners naar andere vrouwen kijken die op dat moment geen ZEUG gedrag hebben .... hoe noem je zoiets dan?
denk nog maar eens even na over het woordje ZEUG wat je spontaan intypte.....no not funny !!!
aaah je hebt ff gezocht .... das dan wel weer lief ...quote:Op maandag 22 juni 2009 03:05 schreef PC eend het volgende:
Oh en ik heb ff geresearched, die freena is gewoon een tof en lekker wijf die je met je bedrijf kan inhuren om guitarhero te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |