Leg uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.
Freena is gewoon lekker, begrijp dat danquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.
Oh en @ninzo Je stemt dus op Freena omdat je haar niet kent, ze geen fokker is, maar alleen omdat je het haar gunt. Lijken mij meer antistemmen t.o. van Claire. Jammer dat je niet ook op minnetjes kan drukken.
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een sterquote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclubquote:Op zondag 21 juni 2009 11:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Freena is gewoon lekker, begrijp dat dan
I rest my case!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een ster![]()
Huub is een klen neurotisch mannetje dat een tijdje in een huis is gaan zitten om makkelijk geld te verdienen. Helaas voor hem waren er camera's bij en of hij nu zegt dat hij veranderd is, als je je zo en public kan gedragen ben je in je hart totaal verrot en dat heeft weinig met sterrendom te maken maar eerder met just plain dom!
En nu geeft hij op zijn twitter al aan dat hij gaat zuipen als hij net een pasgeborene heeft.. verantwoordelijkheidsgevoel van een pelpinda maargoed als jij hem een ster vinden doet prima, maar doe dat dan wel in topics die je over hem openen doet en niet in elk topic dat je maar kan vinden, het universum draait echt niet om die totaal elke vorm van moraal missende kutdwerg.
Einde discussie wat mij betreft want ik heb nu in mijn bescheiden optiek al teveel woorden vuil gemaakt aan die mislukte eftelingatractie!
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclub
Rustig, rustig bommie. Neem een pilletje. Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps dat ja, waarom haal je Huub er dan bij? Vind je dat Huub een ster is? Hij is koffiemedewerker bij Talpa .. nog ff en de secretaresse van John de mol is een ster![]()
Huub is een klen neurotisch mannetje dat een tijdje in een huis is gaan zitten om makkelijk geld te verdienen. Helaas voor hem waren er camera's bij en of hij nu zegt dat hij veranderd is, als je je zo en public kan gedragen ben je in je hart totaal verrot en dat heeft weinig met sterrendom te maken maar eerder met just plain dom!
En nu geeft hij op zijn twitter al aan dat hij gaat zuipen als hij net een pasgeborene heeft.. verantwoordelijkheidsgevoel van een pelpinda maargoed als jij hem een ster vinden doet prima, maar doe dat dan wel in topics die je over hem openen doet en niet in elk topic dat je maar kan vinden, het universum draait echt niet om die totaal elke vorm van moraal missende kutdwerg.
Einde discussie wat mij betreft want ik heb nu in mijn bescheiden optiek al teveel woorden vuil gemaakt aan die mislukte eftelingatractie!
Ik vind mensen die zo enorm geen leven hebben dat ze te pas en te onpas overal een rls figuur uit een al lang afgelopen rls bijhalen om deel te zijn van de "glamour" (quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Rustig, rustig bommie. Neem een pilletje. Het is maar een spelletje.
Ruzie? Hebben er hier mensen ruzie? Niks van gemerkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
Gaan jullie nu serieus ruzie maken over wie op wie stemt?![]()
Ik plus vrolijk verder, toedels.
heeft niets met bitchen te maken... Ik vind Freena er beter uit zien dan klehr... En ik heb smaakquote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach jemig toch niet ook lid van die bitchclub
Gelukkig ben jij geen Huubfan.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef beequeen het volgende:
Het zou er nog bij moeten komen dat je dat niet vindt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ruzie? Hebben er hier mensen ruzie? Niks van gemerkt.
Oh en ook ik vind zelfs dat Bommie zijn eerdere punten terug moet krijgen.Want hou wel van eerlijkheid.
Nou ja, ruzie is een groot woord. Wat kan mij het schelen wie op wie stemt, BN'er of FOK!ker. Het is mij om het even.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ook ik vind zelfs dat Bommie zijn eerdere punten terug moet krijgen.Want hou wel van eerlijkheid.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tweeter zo weer eens stalkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, ruzie is een groot woord. Wat kan mij het schelen wie op wie stemt, BN'er of FOK!ker. Het is mij om het even.
En natuurlijk moet Bommie zijn stemmen terugkrijgen, duurt veul te lang allemaal.
*ik moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...
Topic over Iran: Ohw Huub heeft ook ooit wel eens in de krant over Iran gelezen, goed he?
Topic over het naar de klote gaan van de planeeet: Ohw Huub leeft ook op deze planeet, goed he?
Topic over mestruatiepijnen: Ohw huub heeft ook wel eens menstruatiepijnen...
dat dus
Echt waar? Ken die hele topics niet. So it was not me.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik wor alleen he-le-maal gek van dat gedweep met die huub... echt overal, elk topic halen ze hem erbij...
Topic over Iran: Ohw Huub heeft ook ooit wel eens in de krant over Iran gelezen, goed he?
Topic over het naar de klote gaan van de planeeet: Ohw Huub leeft ook op deze planeet, goed he?
Topic over mestruatiepijnen: Ohw huub heeft ook wel eens menstruatiepijnen...
dat dus
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?quote:
Ik zeg niets, lijkt me beter, DGK is wat dat betreft voor mij afgelopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?
Zo, nu een bakkie doen bij mijn pa, het is tenslotte vaderdag.
Ik had ook naar hun getwitterd voor die IsabelDe Hondt te laten verwijderen, maar ik heb nog geen antwoord van hun.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tweeter zo weer eens stalken![]()
Maar denk dat ze pas morgen weer achter de knoppen zitten
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had ook naar hun getwitterd voor die IsabelDe Hondt te laten verwijderen, maar ik heb nog geen antwoord van hun.
Doei veel plezier bij jouw vaderquote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vóór Huub tijdens DGK, fan was van iemand toen ik 13 jaar was. DGK is schluss, maar het staat mij vrij om op Huub, Claire of Eric te stemmen. Ik stem ook op Bommie en Eva, what's the problem?
Zo, nu een bakkie doen bij mijn pa, het is tenslotte vaderdag.
Is dat niet per land?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het stuwt het stemmen wel lekker omhoog. En de twitterwall of fame is volgens mij WORLD en niet alleen Nederlands. Nummer 1 heeft rond de 64000 stemmen, dus voordat wie van de 6 daar terechtkomt hebben we nog heel wat te plussen.
Ik heb geen andere wall of fame kunnen vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat niet per land?
Het is een beetje oneerlijk, omdat niet alle landen even aktief zijn op internet, of zelfs veel minder inwoners heeft.
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.quote:
Gaat inderdaad per land. Je kan op die vlaggetjes in het midden net onder de banner kiezen voor andere landen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat niet per land?
Het is een beetje oneerlijk, omdat niet alle landen even aktief zijn op internet, of zelfs veel minder inwoners heeft.
Morguh stuk!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy. Heerlijke zondag... Sterke koffie, kat op schoot en stemmen op onze BFO's (Bekende FOK!ers)
.
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere wall of fame kunnen vinden.
per land een wallquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.
Ja, inderdaad, is een beetje vaag.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.
Eten is nog niet klaar. Dus nog maar even hier spieken
quote:
Psies, maar nu ben ik haar al voorbij dus nu mag ze blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die geen profiel (meer) heeft vind ik ook niet in de wall of fame horen.
Eten is nog niet klaar. Dus nog maar even hier spieken
Hey meis heb je lekker geslapenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy. Heerlijke zondag... Sterke koffie, kat op schoot en stemmen op onze BFO's (Bekende FOK!ers)
.
De top 19 van elk land komt daarop te staanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef evaxsis het volgende:
Oow wacht hier het bewijs van hond nek (ik moet nog zoveel leren hier)
http://twitpic.com/7zv15
edit: waarom werkt die niet?
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoor
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijn
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aan
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelfquote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikken
Hahahaha jij bent valsquote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |