ik wilde wat zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil wel een man met geld,blijf ik lekker thuis en kan ik heel de dag stemmen op Huubjehhh en Claire opde twitter kompetissjen:P
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delenquote:
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delen
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
Er is een SC in GC en in TBO, waarom hier dan ook nodeloos doorpruttelen?
I know, maar toch denk ik als ik dit verhaal had neergezet dan waren er nog meer vragen gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!
Het is haast 4 uur.Veel mensen slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:49 schreef evaxsis het volgende:
Nog 23 plusjes en Freena staat weer op 1, kom op mensen help haar weer naar 1
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.quote:
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keurenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.
Vanmiddag slaan we toequote:Op zondag 21 juni 2009 03:54 schreef evaxsis het volgende:
Dat plussen gaat nu een stuk langzamer nu het zo rustig is
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussiequote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keuren
Trustequote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussieen terustehh ruudje ,eva en alle fokkers
![]()
Tot welke soap, showbizz behoren die Huub en Claire waar je het steeds over hebt?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Hoort dit topic hier wel thuis? Tot welke soap, showbizz behoren Bommie, Eva en Friedel? En ster? Misschien Fok-sterren? Dat gespam is dus OT.
Graag een nieuw topic. "Worden Huub en Claire Mr en Ms Twitter met onze hulp?".
Zoals ik al vanaf topic 1 heb gezegd is het de bedoeling om als onbekende vs de sterren in die verkiezing te gaan, wat dus automatisch maakt dat het een showbizz ding is geworden. Eerst begrijpend lezen en dan met je idiote huubfetisj lekker elders huilie doen okquote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef sunny16947 het volgende:
Die hebben tenminste nog in een soap gezeten. In welke heb jij gezeten?
Een tere snaarquote:Op zondag 21 juni 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
Oeps een tere snaar geraakt? Wel tegen een beetje tegengas kunnen hoor Bommie.
Ik bedoel een pasgeborene in huis en dan aan de drank gaan... superrrrrrrrrrdadquote:HuubGoudenKooipaar vodka colaatjes later, gettin ready 4 bed. Bijna vaderdronken worden doe ik over paar weken wel weer
ongeveer 7 uur ago from web
Yeps, ik ga vandaag ook ff de achterban mobiliseren om op ze te stemmenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
Mogge, zie ik het nou goed... staat Freena weer netjes waar ze hoort??
YEAHquote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik ga vandaag ook ff de achterban mobiliseren om op ze te stemmen
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik wor een beetje gek van die hele huubaddoratie. Sommige mensen halen bij elk onderwerp, elke activiteit weer die huub van stal...
Ja afgunst dat is hem! Ik zocht hem al! Echt waar!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:26 schreef Anniebab het volgende:
Fokkers stemmen op Fokkers al zitten er best leuke BN ers tussen,waaronder Huub in ieder geval niet valt.
Dat zou dan eerder terecht zijn.... hij leeft in het hier en nu.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte afgunst? Zou denken dat je jezelf wentelt in al die addoratie hier.
Geef mij nou eens 1 goed argument om op Huub te stemmen?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder terecht zijn.... hij leeft in het hier en nu.
Maar valt toch onder de ( bekende) Nederlanders??!! En friedel kenik dus ook niet.Maar t is toch leuk als er een 'gewone fokker wint'. Dus Bommie!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al jaren fokker. en die Friedel is helemaal geen fokker.
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef mij nou eens 1 goed argument om op Huub te stemmen?
En nu niet weer de zaak op mij reflecteren maar gewoon eens antwoord geven. Waarom zou ik op Huub moeten stemmen?
Waarom zit je dan in dit topic?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.
En waarom zou ik op jou en Eva moeten stemmen? Ik ken jullie heul niet en die tweets op twitter zeggen me ook niks. De tweets van Huub zijn tenminste nog voor iedereen te volgen. Dus dat.
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb heul niet gezegd dat JIJ op Huub moet stemmen.
En waarom zou ik op jou en Eva moeten stemmen? Ik ken jullie heul niet en die tweets op twitter zeggen me ook niks. De tweets van Huub zijn tenminste nog voor iedereen te volgen. Dus dat.
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dit topic?
Vertel eens? ik begrijp je logica niet?
de tweets van Huub waren leuk toen dijkshorn hem afzeekquote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.
En Freena gun ik het gewoon meer dan klehr
klopt anders had ik flink gemintquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.
Oh en @ninzo Je stemt dus op Freena omdat je haar niet kent, ze geen fokker is, maar alleen omdat je het haar gunt. Lijken mij meer antistemmen t.o. van Claire. Jammer dat je niet ook op minnetjes kan drukken.
Je zit dus in een topic waar het niet over huub gaat te praten over huub... uhuh ja heel normaal!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Omdat ik er de lol wel van inzie. Hoeft toch helemaal niet logisch te zijn.
Oh en @ninzo Je stemt dus op Freena omdat je haar niet kent, ze geen fokker is, maar alleen omdat je het haar gunt. Lijken mij meer antistemmen t.o. van Claire. Jammer dat je niet ook op minnetjes kan drukken.
Dit topic was toch Bommie en Eva vs de sterren Dus dat.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zit dus in een topic waar het niet over huub gaat te praten over huub... uhuh ja heel normaal!
Tjaaquote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
de tweets van Huub waren leuk toen dijkshorn hem afzeek![]()
@HuubGoudenKooi Don't worry, dat is engels, veel gebruikt op de werkvloer bij Talpa. Dwarf, dat is ook Engels, veel gebruikt door mij.
5:06 PM Jun 16th from TweetDeck in reply to HuubGoudenKooi
@HuubGoudenKooi En bij wie zit je op schoot als je echt grote mensen-redactiewerk doet? En hebben ze alle glazen wanden weg laten halen?
4:50 PM Jun 16th from TweetDeck
@HuubGoudenKooi Wat doe je bij Talpa? De onderste plankjes van het archief Kudt-tv schoonhouden?
Goeienmorgen,quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
De tweets van Huub vind ik saai. Met eva en Bommie heb ik heerlijke gesprekken via twitter dus ik stem op hun.
En Freena gun ik het gewoon meer dan klehr
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |