Van wat hierop FOK! die heeft ook een twitteraccount dus alle FP's komen op twitter binnenquote:
Hallo het gaat hier om het plussen hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 03:27 schreef APK het volgende:
Jezus zeg, hoeveel SC-topics hebben jullie nodig?
APK komt even wat afzeikenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:27 schreef APK het volgende:
Jezus zeg, hoeveel SC-topics hebben jullie nodig?
Ik lees het wel op mijn pc, ben niet zo into twitter. Overigens is daarvoor RSS uitgevonden.quote:
Wat dus al de berichten die ik je daar stuur lees je nietquote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lees het wel op mijn pc, ben niet zo into twitter. Overigens is daarvoor RSS uitgevonden.
Jij will een piloot scorenVerdient goedquote:Op zondag 21 juni 2009 03:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar vertel nou is wat doe je daar nou precies?
Ik heb alle tijd dus spui maar uit
ff inloggenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat dus al de berichten die ik je daar stuur lees je niet
Ik heb geen man met geld nodig, die kan ik toevallig heel goed krijgen en daar bedank ik dan ook vriendelijk voorquote:Op zondag 21 juni 2009 03:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij will een piloot scorenVerdient goed
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij will een piloot scorenVerdient goed
Begrijp ik dat je die kunt krijgen,You love kissing heb ik vaak gelezenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen man met geld nodig, die kan ik toevallig heel goed krijgen en daar bedank ik dan ook vriendelijk voor
Ik vind het schandalig je kan toch een programma standaard open hebben staan met twitter dat heb ik ook. op dit moment heb ik Tweetdeck elke keer wanneer er getwitterd wordt naar je krijg je een twitgeluidjequote:
Hoezo afzeiken?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
APK komt even wat afzeikenJe hebt je lang ingehouden Pim. Vanwaar deze onverwachte aandacht?
Was een beetje dood daarquote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
Er is een SC in GC en in TBO, waarom hier dan ook nodeloos doorpruttelen?
Ik wil wel een man met geld,blijf ik lekker thuis en kan ik heel de dag stemmen op Huubjehhh en Claire op de twitter kompetissjenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen man met geld nodig, die kan ik toevallig heel goed krijgen en daar bedank ik dan ook vriendelijk voor
We hebben het de hele tijd over plusje en wanneer er even niet geplust kan worden gaat het over iets ander, lekker boeie ookquote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
nou veel plezier ermee.quote:
Tweetdeck, dat las ik van de week ergens..quote:Op zondag 21 juni 2009 03:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig je kan toch een programma standaard open hebben staan met twitter dat heb ik ook. op dit moment heb ik Tweetdeck elke keer wanneer er getwitterd wordt naar je krijg je een twitgeluidje
Voor jou misschien nodeloos, wie ben jij om dat voor anderen te bepalen.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
Zit je al bijna op de 100.000 nutteloze en aandachtsgeile posts?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We hebben het de hele tijd over plusje en wanneer er even niet geplust kan worden gaat het over iets ander, lekker boeie ook
Sterkte meid.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor jou misschien nodeloos, wie ben jij om dat voor anderen te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |