Ga je nog een keer "Kutquote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hoor, heb ik weer...
zit ze gewoon in d'r nachthemd te fokken straks
Zal wel niet zo'n vaart lopen lijkt mequote:Op zondag 21 juni 2009 02:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me een misplaatste moderatie dan. Ik hou van Fok! maar als ze me wegjagen....
Ik denk dat we dan in een ander topic zittenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je nog een keer "Kut" posten.
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan in een ander topic zitten
Nee hoor gewoon een broek en een topje het tandenpoetsen doe ik later wel want ik wil vast nog wel een davidoffjequote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hoor, heb ik weer...
zit ze gewoon in d'r nachthemd te fokken straks
Ik durf dat wel hier te zeggen hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 03:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je nog een keer "Kut" posten.
Nu al terugquote:
Wat ben jij nog laat op btwquote:
Ja het is maar 1 bomenbak waar hij mag als laatst mag plassen, wil niet te veel dronken mensen tegen komen aangezien ik het centrum woon.quote:
Hij is niks anders gewend om dit tijdstipquote:Op zondag 21 juni 2009 03:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klein hondje, vlug klaar met pissen
Ohja, hoe was het? vertelquote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non importa/![]()
Impressie van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non importa/![]()
Impressie van vandaag:
[ afbeelding ]
Ik krijg de hele dag nieuws van twitterquote:Op zondag 21 juni 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
Nog nieuws vandaag?
Dit is meestal het tijdstip dat ik het nieuws ga lezen/zien.
Van mij nog nietquote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik krijg de hele dag nieuws van twitter
Dit is de laatste nog vliegende Vulcan uit de vijftiger jaren en is nog gebruikt in de Falkland-oorlog.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow wat indrukwekkend je bestuurd dat toch zeker niet hè Rudy?
Ik heb liever een voorselectiequote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik krijg de hele dag nieuws van twitter
Nee maar vertel nou is wat doe je daar nou precies?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is de laatste nog vliegende Vulcan uit de vijftiger jaren en is nog gebruikt in de Falkland-oorlog.
Ik zou wel willen dat ik hem kon besturen![]()
Het was echt geweldig vandaag
rectorischquote:Op zondag 21 juni 2009 03:27 schreef APK het volgende:
Jezus zeg, hoeveel SC-topics hebben jullie nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |