Is niet ewg. Het wereldwijdeweb is grootquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe herken je de echte fokker?
Wit rechthoek op zijn buik
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wakker gehouden worden![]()
Ik moet alleen even 5 minuten de hond z'n laatste plas laten doen bij de bomenbak en dan ben ik gelijk weer terugquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 11 uur tot de race.
Ik red het wel igg
quote:
Maak er maar 10 min vanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet alleen even 5 minuten de hond z'n laatste plas laten doen bij de bomenbak en dan ben ik gelijk weer terug
Lijkt me een misplaatste moderatie dan. Ik hou van Fok! maar als ze me wegjagen....quote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een twitter account aan heb je geen gedonder meer, en gezellig dat het daar is wanneer iedereen wakker is![]()
De hele dag houden wij elkaar bezig met wat we aan het doen zijn, soms een sneer, soms een quoute of een nieuwtje heerlijk gewoon.
Ik wil niet meer zonder
Ok dan ga ik nu, kleed me dan gelijk om tanden poetsen en weer terug.quote:
ja hoor, heb ik weer...quote:Op zondag 21 juni 2009 02:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu, kleed me dan gelijk om tanden poetsen en weer terug.
Niet meer weg gaan dan![]()
tot zo
Ga je nog een keer "Kutquote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hoor, heb ik weer...
zit ze gewoon in d'r nachthemd te fokken straks
Zal wel niet zo'n vaart lopen lijkt mequote:Op zondag 21 juni 2009 02:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me een misplaatste moderatie dan. Ik hou van Fok! maar als ze me wegjagen....
Ik denk dat we dan in een ander topic zittenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je nog een keer "Kut" posten.
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan in een ander topic zitten
Nee hoor gewoon een broek en een topje het tandenpoetsen doe ik later wel want ik wil vast nog wel een davidoffjequote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hoor, heb ik weer...
zit ze gewoon in d'r nachthemd te fokken straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |