Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie je wel, hij heeft het altijd gedaan
Die Youp moet nog te doen zijn vanavond.quote:
Dat komt door jouw naam Bomquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemen
Bom..... Das toch knallen?quote:
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...quote:
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heurquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.![]()
(veel reacties gehad op 'normaal iemand'?)
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !quote:
Ik ga ook zoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !
Domme mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heur
of mensen die dieper kijken dan de bommiequote:
Nah, jeweetwel hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
of mensen die dieper kijken dan de bommie
quote:
Champagne Sunny,ik ga je weer toevoegen hoor .als je nog wilt ha haquote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zag hem kukelen lig in een deuk. Was net een vallende ster hahahaha
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
Dikke vinger voor freena
Van het stemmen uiteraard![]()
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.
Nee hoor, ik zal het niet vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?![]()
Vergeet evaxxxieeisxxsss en yvonne niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:01 schreef PC eend het volgende:
Door al die lekkere wijven vergeet ik bommie helemaal
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal het niet vergeten
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?quote:
Neuh, verre van dat!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
whaa kom ik erachter dat ze nog snel ff een alternatief einde aan prison break hebben geplakt.. mis ik gewoon 45 minuten stemmen !quote:
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
trouwen met de antichristquote:Op maandag 22 juni 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurdquote:Op maandag 22 juni 2009 01:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ben GVD naar huis geraced om maar weer te kunnen stemmen, maar meneer zit gewoon rustig tv te kijken ipv campagne te voeren
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit. op twitter Je kunt gewoon niet tegen je verliesquote:
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwallquote:Op maandag 22 juni 2009 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurd
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een dealquote:Op maandag 22 juni 2009 01:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit.
gaat ze niet reddenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
als het zo doorgaat beste Eend, dan zijn wij strax elkaars enige vriendenkringquote:Op maandag 22 juni 2009 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwall
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .Ik ga weer eff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .ik ga weer eff stemmen
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?quote:
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lolquote:Op maandag 22 juni 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?
Fout, dit topic is voor onbekende twitters. Als Huub zo hot is volgens jou dan hoort hij zeker niet in dit topic thuis en ben je nu andermans pret opzettelijk aan het vergallen. Als Huub de king of show is dan open je lekker een topic over Huub toch ?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lol![]()
![]()
Het is veel ergerquote:Op maandag 22 juni 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |