quote:Op maandag 22 juni 2009 01:01 schreef PC eend het volgende:
Door al die lekkere wijven vergeet ik bommie helemaal
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal het niet vergeten
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?quote:
Neuh, verre van dat!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
whaa kom ik erachter dat ze nog snel ff een alternatief einde aan prison break hebben geplakt.. mis ik gewoon 45 minuten stemmen !quote:
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,quote:Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een verkapte huubgroupie, die vind dat je geen kwaad mag spreken over mevrouw van ballengooi?
trouwen met de antichristquote:Op maandag 22 juni 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vertel over de kwade dingen die mevr van Ballegooy gedaan zou hebben,
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurdquote:Op maandag 22 juni 2009 01:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ben GVD naar huis geraced om maar weer te kunnen stemmen, maar meneer zit gewoon rustig tv te kijken ipv campagne te voeren
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit. op twitter Je kunt gewoon niet tegen je verliesquote:
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwallquote:Op maandag 22 juni 2009 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
man ik hou geen vriendenkring meer over van de spam die ik vanavond al heb verstuurd
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een dealquote:Op maandag 22 juni 2009 01:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vecht je issues lekker met Huub zelf uit.
gaat ze niet reddenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
als het zo doorgaat beste Eend, dan zijn wij strax elkaars enige vriendenkringquote:Op maandag 22 juni 2009 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring keek ook een beetje raar op toen ik zei dat ik weg moest om te stemmen op de twitterwall
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .Ik ga weer eff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij dan met je groupielove niet dit topic probeert te kapen hebben we een deal
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon en iedereen probeert mensen op hun favo te laten stemmen.Dus dat .ik ga weer eff stemmen
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?quote:
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lolquote:Op maandag 22 juni 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar waarom in dit topic? waarom geen eigen topic?
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?
Fout, dit topic is voor onbekende twitters. Als Huub zo hot is volgens jou dan hoort hij zeker niet in dit topic thuis en ben je nu andermans pret opzettelijk aan het vergallen. Als Huub de king of show is dan open je lekker een topic over Huub toch ?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn de twitterende sterren,dat is onderdeel van deze topic.lol![]()
![]()
Het is veel ergerquote:Op maandag 22 juni 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh ben je gek... Huub is voor haar elke dag nog op tv... hij is het stokpaardje van het in haar hoofd nog bestaande superzendertje Talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |