Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie je wel, hij heeft het altijd gedaan
Die Youp moet nog te doen zijn vanavond.quote:
Dat komt door jouw naam Bomquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een vrouwelijk front jegens mijn persoontje opdoemen
Bom..... Das toch knallen?quote:
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...quote:
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel... ik ga nog ff spammen...
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heurquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Hou eens op met dat gespam stommert! Ik klik me al een ongeluk.![]()
(veel reacties gehad op 'normaal iemand'?)
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !quote:
Ik ga ook zoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik denken dat alle josti's nu wel een keer naar bed waren !
Domme mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahah normaal iemand ja... nee nog niet ... mensen denken dat ik normaal ben heur
of mensen die dieper kijken dan de bommiequote:
Nah, jeweetwel hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
of mensen die dieper kijken dan de bommie
quote:
Champagne Sunny,ik ga je weer toevoegen hoor .als je nog wilt ha haquote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zag hem kukelen lig in een deuk. Was net een vallende ster hahahaha
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
Dikke vinger voor freena
Van het stemmen uiteraard![]()
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk ik na sommige posts van jou ook wel eens, daarbijj mijn eigen vingers buiten beschouwing latend.
Nee hoor, ik zal het niet vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij stemt ook op freena nav mijn posts?![]()
Vergeet evaxxxieeisxxsss en yvonne niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |