Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.quote:
mee 1s.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.
So be itquote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dat zegt dan misschien meer iets over jou, dan over mij???
Ik zou niet van een zwangerschap willen sprekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wijnneus das geen benaming voor een zwangere vrouw, al heb je nog zon hekel aan der.
Gewoon iets heel onschuldigs belovenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net een Twitter naar haar gestuurd![]()
Wie is SHE?
Pardonquote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Zeg dan gelijk dat die zwangere zeug op 1 staat
Nu wel natuurlijk![]()
Gaan we dat ook nog eff regelen,bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
En als bepaalde mensen dan zulke "sterren" zijn dan moeten ze zichzelf hier aanmelden: http://tweeterwall.mallplace.com/tw/worldwide/celebrity-twitterer
Hey sunny,kun jij proberen Huub op nederlandse celiberty lijst te krijgen.Heb ik wat te doen van de winterquote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het stuwt het stemmen wel lekker omhoog. En de twitterwall of fame is volgens mij WORLD en niet alleen Nederlands. Nummer 1 heeft rond de 64000 stemmen, dus voordat wie van de 6 daar terechtkomt hebben we nog heel wat te plussen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Wijnneus het volgende:
Ik geef niemand een zgn. ''sterrenstatus''. Ik reageerde alleen op een uitspraak van Pc-eend, meer niet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk, blijft je tekst, over zwangere vrouwen, nog wel van staan
Je bedoelt Huub heeft een stelletje adepten als achterban die niet kunnen loskomen van "een spelletje" zoals hij het vaker noemt.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .
![]()
![]()
![]()
Dus we hebben WEL 1 overeenkomst, Yvonne staat nu op 111.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef evaxsis het volgende:
Zo ik heb ook weer even geplust voor Yvonne 108 heeft ze er nu, ze gaat best hard
Ik heb nu weer op haar gestemd 113 staat ze nuquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dus we hebben WEL 1 overeenkomst, Yvonne staat nu op 111.
Ohja, ik wil deze ook 1 x gebruiken:
Een trotse zwangere vrouw dus,zijn we dus allemaal getuige van.Wat zal dat kindje zich welkom voelen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:00 schreef lookinforyou het volgende:
Van die foto van dat zwangere geval ga ik bijna over mijn nek.
Moet je zien hoe ze erbij staat, een soort achterwaartse buiging.Oh wacht dan lijkt die buik het dikst
Wat een zielig portet.......
Heb alvast medelijden met de meisjesbeeb.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Huub heeft een stelletje adepten als achterban die niet kunnen loskomen van "een spelletje" zoals hij het vaker noemt.
Hij is volgens mij de enige van het wannabe-clubje die het nodig vindt om weer in de belangstelling te staan. Het maakt hem niet uit dat de rest van Nederland het geen ruk kan schelen of nog belangrijker, hem een over het paard getild kutventje vindt.
Waarom adopteer je hem niet, kun je hem ook nog te eten geven. Hem maakt het niet uit, de mediahoer .
Ja die zit echt te wachten op tientallen zwakzinnige oma'squote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een trotse zwangere vrouw dus,zijn we dus allemaal getuige van.Wat zal dat kindje zich welkom voelen.Beter dan dat negatief gelul over zwangere vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |