Hij had idd ff een DGK terugval, met zijn nachtelijke terrorquote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat die muppet die bij de bunker geestelijk vader was van die infantiele spelletjes?
Als je over 20 minuten maar weer terugbentquote:
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerdquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Rutgerzelf in 2 uur tijd 39 stemmen
Berryv i n 2 uur tijd 61 stemmen
Huubdegoudenkooi in 2 uur tijd 417 stemmen![]()
![]()
![]()
Claire staat al op nr 1 met 490 stemmen voor![]()
![]()
![]()
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .quote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerd![]()
![]()
Daar hoop ik ook op, want er is tenslotte ook Celebtwitter laten ze daar maar met de koppen tegenover elkaar gaan staanquote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tijdens de laatste schifting worden natuurlijk alle figuren die met hun kop op de buis geweest zijn eraf geflikkerd![]()
![]()
Ik ben opeens voor de bezuinigingen in de zorgsectorquote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En dan nog is het heel duidelijk dat Huub en Claire een hele trouwe achterban hebben.Moet een ander ze nog maar zien na te doen whoeha ha .
![]()
![]()
![]()
Ga ik gelijk ff haar plussenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:49 schreef PC eend het volgende:
Waar blijft dat FP bericht trouwens om yvonne omhoog te twitteren?
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha haquote:Op zondag 21 juni 2009 16:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op, want er is tenslotte ook Celebtwitter laten ze daar maar met de koppen tegenover elkaar gaan staan![]()
![]()
OKDANquote:Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ga ik gelijk ff haar plussen
edit: *nu 88 plusjes
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha ha
![]()
![]()
Nee wachten totdat je oma wordt van een kleinkind van iemand die je van tv kent, dan slaap je lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het zal Huub en Claire een rot zorg zijn.We hebben het lekker geflikt met z'n allen.En op een eerlijke manier ,word ik zooo moe van "26 stemmen om de 20 minuten,als iemand dat zo goed weet slaapt die persoon ook niet of heeft ze iemand die dat precies uitrekend ha ha
![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Thanxen wil je ook op Freena plussen?
Zij stond op 1 en we willen haar graag terug hebben op 1.quote:
Nog nietquote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij stond op 1 en we willen haar graag terug hebben op 1.
Dit omdat ze een onbekende is dus op eigen krachten moet doen en daarbij is nog ook nog lekker.
Genoeg rede toch om op het plusje te drukken
Ooow weet ik veel dacht dat je dat allang had gezien jou.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Zeg dan gelijk dat die zwangere zeug op 1 staat
Nu wel natuurlijk![]()
Zeg maar dat er hier veel stemmen te halen zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow weet ik veel dacht dat je dat allang had gezien jou.
En thanx dat gaat ze waarderen, ik ga ook vragen of ze hier een kijkje komt nemen.
Want ze is echt tof
Ik heb net een Twitter naar haar gestuurdquote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg maar dat er hier veel stemmen te halen zijn
Vraag SHE maar om tips
Nou, lekkere taal hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet
Zeg dan gelijk dat die zwangere zeug op 1 staat
Nu wel natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |