Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..quote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, je bent nog lang niet uitbehandelt neem ik aan?
Weet jij niets beters dan een onschuldig topic verkoten met je Huub-neurose?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fout, dit topic is voor onbekende twitters. Als Huub zo hot is volgens jou dan hoort hij zeker niet in dit topic thuis en ben je nu andermans pret opzettelijk aan het vergallen. Als Huub de king of show is dan open je lekker een topic over Huub toch ?
achja ik vind het nog sneu ook.. steeds wuivende smiley's en maar geloven in Huub.. de beste dwerg is al tijden niet op tv.. dan heb je gewoon een knoop in je zakdoekquote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.
Volgens mij heb je al genoeg opquote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet je niks beters,vorige keer vroeg je naar m'n medicijnen als ik het goed heb.Neem een Amaretto Originale..
drank en antidepresiva is gewoon kut Eendquote:
Die huub vertelt ook gewoon af en toe eerlijk hoe hij over zijn groupies denkt, maar zelfs dat kan ze geen hol schelenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja ik vind het nog sneu ook.. steeds wuivende smiley's en maar geloven in Huub.. de beste dwerg is al tijden niet op tv.. dan heb je gewoon een knoop in je zakdoek
Een "sterretje", dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de TT heeft ze ergens wel een punt, alleen is huub geen ster in de ogen van normale mensen.
Ik weet het, ik kan het alleen maar sneu vinden .. maar wel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die huub vertelt ook gewoon af en toe eerlijk hoe hij over zijn groupies denkt, maar zelfs dat kan ze geen hol schelen
zo! wat doe jij hier op dit tijdstip zo alleen op fok...winkwinkquote:Op maandag 22 juni 2009 01:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een "sterretje", dat kan dan weer wel.
Ja, wat dacht jij dan, stemmen natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo! wat doe jij hier op dit tijdstip zo alleen op fok...winkwink
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan, stemmen natuurlijk.
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan het alleen maar sneu vinden .. maar wel leuk
ja dat is vanuit een psychologisch oogpunt nog mooi om te zien... met die Huub-addoratie gaan ze nog meer asociaal en a-moralistisch te werk dan hun idool voor zover mogelijk! Niemand mag een plezier, iedereen moet altijd aan huub denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapen
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"quote:Op maandag 22 juni 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet jij niets beters dan een onschuldig topic verkoten met je Huub-neurose?
Nog steeds, door de "ongeneeslijk zieken".quote:Op maandag 22 juni 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de DGK tijd ging die hele meute sherrydrinkende jurken zelfs verschillende fora's kapen
Rennies :goed voor brandend maagzuur:"quote:Op maandag 22 juni 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is vanuit een psychologisch oogpunt nog mooi om te zien... met die Huub-addoratie gaan ze nog meer asociaal en a-moralistisch te werk dan hun idool voor zover mogelijk! Niemand mag een plezier, iedereen moet altijd aan huub denkenzo sneu he...
Weet je dat ik zelfs last krijg van plaatsvervangende schaamte. Ik begin het zelfs voor Huub sneu te vinden, en dan moet je het wel erg bont maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"![]()
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svpquote:Op maandag 22 juni 2009 01:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat wil je nou,dat het alleen over jou gaat.Jammer dan gaat je niet lukken.Ik zie een vallende wannabeester"bom"![]()
Ik zou zelfs al mijn stemmen opgeven als me beloofd werd dat ze dit wezen morgen nog kunnen genezenquote:Op maandag 22 juni 2009 01:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet je dat ik zelfs last krijg van plaatsvervangende schaamte. Ik begin het zelfs voor Huub sneu te vinden, en dan moet je het wel erg bont maken.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svp
Zonde van je punten, mexicaanse griep is er niets bij.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou zelfs al mijn stemmen opgeven als me beloofd werd dat ze dit wezen morgen nog kunnen genezen
maar toch, ik begin het gewoon te sneu voor woorden te vinden.. plaatsvervangende schaamte wat ik je brom!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zonde van je punten, mexicaanse griep is er niets bij.
Het IS ook sneu.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar toch, ik begin het gewoon te sneu voor woorden te vinden.. plaatsvervangende schaamte wat ik je brom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |