De top 19 van elk land komt daarop te staanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe groot is die wall dan? Alleen 20 van alle landen, of 20 van elk land? Het laatste lijkt me redelijker, maar goed, het mag de pret niet drukken, ik 'druk' gewoon verder.
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef evaxsis het volgende:
Oow wacht hier het bewijs van hond nek (ik moet nog zoveel leren hier)
http://twitpic.com/7zv15
edit: waarom werkt die niet?
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als jij in onzin post dat je je tieten post als je op 1 komt dan ben je zo voorbij de rest hoor
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alleen maar tieten of moeten ze dan ook nog nakend zijn
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alleen tieten hebben die pubers genoeg aan
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelfquote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooh dat doe ik wel hoor zo gepiept even de camera iets meer naar beneden doen en dan klikken
Hahahaha jij bent valsquote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk niet meteen zeggen he... Alleen zeggen dat je tieten post... en daarna merken ze het vanzelf
Jah, maar dat weten ze van te voren niet hequote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
Naakt of niet scheelt al snel 20000 stemmen
Kun je ook min stemmen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jah, maar dat weten ze van te voren niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |