Jah, maar dat weten ze van te voren niet hequote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
Naakt of niet scheelt al snel 20000 stemmen
Kun je ook min stemmen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jah, maar dat weten ze van te voren niet he
Jammer genoeg nietquote:
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycotquote:Op zondag 21 juni 2009 12:49 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga filmpje kijken laters![]()
Twitter staat nog wel aan
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycot
Dat was een tijdje geleden ook een storing. Dan kwamen niet alle plusjes goed. Vlak daarna verloor GS alle stemmen en werd Bommie ook genaaid.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?
die reactie van jou op Huub's zijn Twitter was raak..............quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef versabommie het volgende:
Naakt of niet scheelt al snel 20000 stemmen
En vooral de kinderlijke reactie van Huub terug zegt genoeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Elske6 het volgende:
[..]
die reactie van jou op Huub's zijn Twitter was raak..............
Ach als het kind niet thuis is op dit moment... ja waarom nietquote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef sunny16947 het volgende:
De hele dag fokken en twitteren op de verjaardag van je kind......dan heb je pas een leven.
Huub moet wel erg lekkere koffie zetten dat al zijn collega's op hem stemmen
laat gaan........... Sommige opmerkingen moet je gewoon naast je langs laten gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach als het kind niet thuis is op dit moment... ja waarom nietEnnuh ga jij nu persoonlijk tegen mij worden, terwijl ik weinig zeg over jouw inetgedrag?
Da's waar, je moet wel een verschrikkelijke frust zijn om over die boeg te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat gaan........... Sommige opmerkingen moet je gewoon naast je langs laten gaan.
dat bedoel ik dus... hebben ze het steeds over... volgens mij is het iets van lang geledenquote:
Kan dat niet ff hier gequote worden, zodat het nog eingszinds op een gate lijkt?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
En vooral de kinderlijke reactie van Huub terug zegt genoeg.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij het stemmen, ik stem op Bommie en 2 erbij, ik stem op jou en het aantal blijft hetzelfde. Je wordt geboycot
Ik heb het ook al gezien dat ik op het plusje druk en dan gebeurt er niks plusje gaat weg en als ik dan doe verversen staat het plusje er weer met dezelfde votesquote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon weer een keer klikken, soms lukt het niet meteen (zit er dan misschien net naast)?
Zie je wel, ik heb gelijk nu een cap gemaakt dat ik wel bewijs heb welke plek ik staquote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geleden ook een storing. Dan kwamen niet alle plusjes goed. Vlak daarna verloor GS alle stemmen en werd Bommie ook genaaid.
Is dat die muppet die bij de bunker geestelijk vader was van die infantiele spelletjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |