quote:Op maandag 22 juni 2009 02:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het IS ook sneu.Maar we doen gewoon ons eigen ding.....
vergeet de antidepresiva nietquote:Op maandag 22 juni 2009 02:10 schreef PC eend het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het bereikt door die alcohol benevelde harses toch nooit het brein
We kunnen het/hem wel hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk maar uit, voor je het weet gaat het weer over die dwerg
Slaap lekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
maareh ik ga pitten .. truste mensjes en eenvoor thunder
Deze topic is twitterende sterren enz en Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svp
Neem nog een flesquote:Op maandag 22 juni 2009 02:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Deze topic is twitterende sterren enz Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal wrden
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Deze topic is twitterende sterren enz en Huubdegoudenkooi is meer een ster dan jij in je natte dromen ooit zal worden
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...quote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik wil desnoods dat het alleen om Eva, Yvonne , bodybag gaat .. daar is dit topic voor al verlies ik al mijn stemmen.. dit topic is voor gewone users die meedoen... Dat jij daar met je bekrompen prozac harses nog steeds niet aan wil... zoals ik al zei: Als jij zonodig een huub topic wil dan zet je die toch op maar ga dan niet andermans topic met jouw natte huub-slipje opleuken svp
Freena is gewoon iemand die heel lang onbekommert op nr 1 stond.Leuke meid trouwens"iedereen is leuker dan Micky die Eddem van Patries heeft wegggesnoept" denk ik:in ieder geval om te zien" Freena kan wel slecht tegen haar verlies wat ik zo lees op twitter en zo ,Dat vind ik wel zielig hoor pfff ha ha ..Dus datquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...![]()
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
heerlijk dit twitter gate gevalletje!
maar voordat ik verder ga stemmen vraag ik nogmaals of iemand mij kan vertellen wie die freena wel niet is? allemaal leuk en aardig dat stem voor freena ding geval ... maar voor hetzelfde geval is het net zon kuttert als die Mickey H. (H=Hoerrrrrr).... of zit ze aan de prozac? you never know ??
en ff tegen PC wc borstel : grappen over zwangere vrouwen zijn best leuk ja .... die van jou niet ...die zijn mismaakt en ongevoelig ..............................
over ziek geproken ... let Huub go!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.
Take a breake.Try to catch Linke L de Langequote:Op maandag 22 juni 2009 02:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent echt niet toerekeningsvatbaar geloof ik. Doe er wat aan, neem een pilletje ofzo. Dit is echt ziek.
Ik ben nou eenmaal allergisch voor dat soppersgedoe. Ik reageer hooguit, maar ik vind dit wel ziek om iemand als DGKHuub steeds aangehaald moet worden, als dat programma allang afgelopen is en hij verloren heeft. Ik let niks go, ik reageer hooguit op gesop, niet meer niet minder. Huub op zich interesseert me geen donder.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
over ziek geproken ... let Huub go!!!
als er iemand steeds weer terug komt ben jij het wel! samen met PB... vooral als het over de Huub gaat ...dus wie is er hier nu sick???
en reageer gewoon niet op mooiiiiii ... zij doet haar ding en jij de jouwe ...
mooiiiiii kan nog wel de mooie dingen in mensen zien ... nu jij nog!!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Freena is gewoon iemand die heel lang onbekommert op nr 1 stond.Leuke meid trouwens"iedereen is leuker dan Micky die Eddem van Patries heeft wegggesnoept" denk ik:in ieder geval om te zien" Freena kan wel slecht tegen haar verlies wat ik zo lees op twitter en zo ,Dat vind ik wel zielig hoor pfff ha ha ..Dus dat
Haal jij die arm uit Huub zijn achterwerk.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Take a breake.Try to catch Linke L de Lange
Doe jij ff cool met je objectieve helicopterviewquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat ik dit nog mag meemaken .. een bommie die zichtbaar geirriteerd raakt door een mooiiiiii...![]()
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
heerlijk dit twitter gate gevalletje!
maar voordat ik verder ga stemmen vraag ik nogmaals of iemand mij kan vertellen wie die freena wel niet is? allemaal leuk en aardig dat stem voor freena ding geval ... maar voor hetzelfde geval is het net zon kuttert als die Mickey H. (H=Hoerrrrrr).... of zit ze aan de prozac? you never know ??
en ff tegen PC wc borstel : grappen over zwangere vrouwen zijn best leuk ja .... die van jou niet ...die zijn mismaakt en ongevoelig ..............................
Het woord soppers is ook zoiets door iemand in het leven geroepen,En ja daarom schrijf ik Linke L ..en zo blijven we aan de gang.DGK is afgelopen maar Huub en Claire van Ballegooy krijgen een kindje en daar zijn de :fans/aanhangers " van Huub en Claire meer mee bezig als die stomme twitterwedstrijd. Maar nu eff zijn we lekker aan het stemmen.en gaat prima.Zou het nou echt zo'n rotzak zijn die Huub..En Claire die zo'n liefkozendnaampje kreeg"plaspopje b'v" Dat is realistisch..Pffff Verder maar effquote:Op maandag 22 juni 2009 02:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal allergisch voor dat soppersgedoe. Ik reageer hooguit, maar ik vind dit wel ziek om iemand als DGKHuub steeds aangehaald moet worden, als dat programma allang afgelopen is en hij verloren heeft. Ik let niks go, ik reageer hooguit op gesop, niet meer niet minder. Huub op zich interesseert me geen donder.![]()
Jij voelt je overigens ook geroepen om zijn eer te komen verdedigen. Ik heb nieuws voor je ' dat heeft hij niet'.
Slaap lekker straks.
ik blaat over hem omdat jij weer voor de zoveelste keer over hem blaat!! let it go !!!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar Snetje, snap je onderhand waarom Huub wordt aangehaald? Het komt door mensen zoals Mooiiiiii en nu jij (oja en Sunnyennogwat ) ook, die hier over hem komen blaten.
Ik zal jouw goeroe niet snel aanhalen, maar het was Mooiii en co die het nodig vonden om hier waar het geen commotietopic van Huub is, te komen klieren.quote:Op maandag 22 juni 2009 03:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ik blaat over hem omdat jij weer voor de zoveelste keer over hem blaat!! let it go !!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe jij ff cool met je objectieve helicopterview![]()
Jij bent ook zo een enge groupie of probeer je dat nou te verdoezelen?
En huubgroupies zijn nou niet de eerste waar ik naar luister wat betreft de ethiek van mijn posts
Trustehhquote:Op maandag 22 juni 2009 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hoogtevrees...
ben absoluut geen groupie ...was dat?
mannen zijn soms zulke lullo's he! vooral als hun eigen vrouwen zwanger zijn en zich dik vet en aso voelen! en het wordt nog erger als ze merken dat hun partners naar andere vrouwen kijken die op dat moment geen ZEUG gedrag hebben .... hoe noem je zoiets dan?
denk nog maar eens even na over het woordje ZEUG wat je spontaan intypte.....no not funny !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |