abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:48:47 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184344

Game on

kan een mod ff 384 in 385 veranderen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:49:34 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_70184362
Pak dan ook niet de Lapo .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_70184690
#385.
pi_70185090
Hmmm Engelaar.... 4 miljoen.
Let me sleep on that one .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_70185233
quote:
Het Franse L'Alsace, dat eerder als eerste het persoonlijke akkoord tussen Jérémie Bréchet en Sochaux wist te brengen, meldt nu dat ook Sochaux en PSV vandaag een akkoord hebben bereikt. Dat zou de voorzitter van Sochaux vanavond hebben laten weten. Volgens het bericht zal de verdediger begin volgende week een medische keuring ondergaan en daarna een driejarig contract tekenen bij de Franse club.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:17:29 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_70185297
Bréchet .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:22:46 #7
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70185459
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef neilpad het volgende:
Geen geld.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_70185882
Wat vangen we eigenlijk voor Brechet?
pi_70187229
Verrassende move van Engelaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70187287
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:01 schreef dndiek het volgende:
Verrassende move van Engelaar
Ik ben er niet rouwig om
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2009 @ 05:17:34 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70187912
Niet meer verwacht
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:29:52 #12
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_70187990
toch niet verkeerd, ervaren nederlands international erbij die nog paar jaar mee kan. zou wel eens positieve verrassing kunnen worden, dat die bij o ns weer opbloeit
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_70188420
Engelaar, niet gek inderdaad
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:27:17 #14
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70188569
goede aankoop imo
beetje een type landzaat, alleen dan jonger
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2009 @ 09:28:32 #15
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70188579
quote:
Orlando Engelaar nog steeds in dubio
Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Orlando Engelaar keert vandaag terug van zijn vakantie uit Amerika en bespreekt dan met zijn zaakwaarnemer Edward Burleson drie concrete aanbiedingen van Panathinaikos, PSV en een niet nader bekende Engelse club uit de Premier League.

Panathinaikos heeft al overeenstemming bereikt met zijn huidige werkgever Schalke 04, waar de 29-jarige middenvelder ondanks een doorlopend contract mag vertrekken. PSV is nog niet tot een akkoord met de Duitsers gekomen.
Room 23
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:01:57 #16
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_70188961
Tsja Engelaar, ik weet het niet. Eigenlijk was ik blij toen bekend werd dat hij niet voor PSV had gekozen. Ik ben niet overtuigd dat hij nou de gewenste kwaliteitsimpuls is. We moeten in ieder geval nog een links- en rechtsback hebben (die Fin waar laatst weer scouts voor op de tribune zaten?) en een spits die er 25+ inschiet.
pi_70189284
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja Engelaar, ik weet het niet. Eigenlijk was ik blij toen bekend werd dat hij niet voor PSV had gekozen. Ik ben niet overtuigd dat hij nou de gewenste kwaliteitsimpuls is. We moeten in ieder geval nog een links- en rechtsback hebben (die Fin waar laatst weer scouts voor op de tribune zaten?) en een spits die er 25+ inschiet.
Dit dus inderdaad. Zet Bakkal maar in de basis, vind Engelaar niet meteen een speler die prioriteit zou moeten hebben. Dus als ze hem halen hoop ik wel dat er nog genoeg geld is voor versterkingen op posities waar dat vooral nodig is....
pi_70189289
Engelaar, ik ben blij.
pi_70190062
DAM, wat vind jij eigenlijk van Engelaar. Ben zeer benieuwd naar je mening.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:23:48 #20
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_70190241
Ik denk dat Rutten voor Bakkal waarschijnlijk een rol achter de spits heeft bedacht, als stand-in voor Ibi wellicht.

Dan kan Engelaar de positie naast/voor Simons op het middenveld innemen.
Vind het wel een goede aankoop (als hij ook daadwerkelijk komt voor 4 miljoen)
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_70190839
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef neilpad het volgende:
pi_70191439
Doelpuntje Toivonen tegen Italië, ziet er aardig uit.
pi_70191468
Betekent dit ook dat Mendez zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70191503
Als een Zuid-Amerikaans elftal met een zak geld over de brug komt, dan wel. Toch lijken het mij twee totaal verschillende types. Op PN opperde iemand dat Engelaar mss wel de Simons rol overneemt en dan laatstgenoemde een linie terugzakt.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:08:43 #25
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70192573
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef neilpad het volgende:
Als een Zuid-Amerikaans elftal met een zak geld over de brug komt, dan wel. Toch lijken het mij twee totaal verschillende types. Op PN opperde iemand dat Engelaar mss wel de Simons rol overneemt en dan laatstgenoemde een linie terugzakt.
Simons in de verdediging is toch al eens geprobeerd en dat was niet echt een succes.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_70192681
Goede aankoop zou dat zijn.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70192885
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef PirE het volgende:

[..]

Simons in de verdediging is toch al eens geprobeerd en dat was niet echt een succes.
Dat was volgens mij ook in een periode dat niks een succes was en ze echt alle mogelijke combinaties uit aan het testen waren. Volgens mij speelt hij bij België ook gewoon altijd centraal in de verdediging.
Maar goed ik weet ook niet of dit wel de ideale oplossing zou zijn.
pi_70193311
Engelaar is een aardige aankoop, zeker voor 4 miljoen.

Maar PSV komt wel een beetje in de gevarenzone op een ander gebied.
Gezien de aankoop van Ooijer en Engelaar zou PSV straks wel eens met Marcellis en Ooijer centraal achterin kunnen gaan spelen, met Simons en Engelaar daarvoor. Opzich niet onaardig maar qua snelheid en wendbaarheid is dit wel echt een heel matig blok, zeker in het hedendaagse voetbal.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_70193373
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef ruud.nl het volgende:
Doelpuntje Toivonen tegen Italië, ziet er aardig uit.
Doet ie nice!
pi_70193469
Hele goede aankoop natuurlijk. PSV bouwt langzaam aan aan een goed elftal daar.
pi_70193529
Engelaar
pi_70194196
Nu nog een goede rechtsback.
pi_70194978
Engelaar zou nuttig kunnen zijn maar is zeker geen topper, voor de Eredivisie goed genoeg. Als hij komt hoop ik wel dat we Mendez zo snel mogelijk kunnen lozen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70195392
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef mcyodogg het volgende:
Betekent dit ook dat Mendez zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft?
Ik mag toch hopen dat Orlando hoger in de pikorde dat Mendez komt te staan idd.
pi_70195794
Is er al een digitale agenda die ik in mijn google calendar kan overnemen met voetbalpotjes?
pi_70196690
Ik deel de feestvreugde omtrent de 'aankoop' van Engelaar niet echt. Nuttige speler, maar ik zie hem PSV nog niet naar een hoger niveau tillen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_70196728
Voor de eredivisie is Engelaar een goede aanwinst
pi_70196882
Degelijke aankoop zou het zijn, niet meer niet minder
Patat Friet
pi_70199462
Goeie aankoop.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:41:56 #40
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_70199588
Ik kom nooit in het PSV topic. Maar ik ben erg verrast dat Engelaar voor PSV heeft gekozen. Ik denk dat hij voor elke Nederlandse club een aanwinst is.

Goede aankoop dus.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:42:46 #41
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70199606
Hele goede aankoop van PSV, Engelaar gaat in Nederland gewoon weer de draad oppikken. Jammer dat Ajax hem niet heeft kunnen verleiden.
pi_70199945
Als Engelaar Méndez vervangt, vind ik het goed. In elk ander geval is hij een gegarandeerde miskoop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70200111
Nothing to see here, carry on
pi_70200465
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:41 schreef Spougle het volgende:
Ik kom nooit in het PSV topic. Maar ik ben erg verrast dat Engelaar voor PSV heeft gekozen. Ik denk dat hij voor elke Nederlandse club een aanwinst is.

Goede aankoop dus.
Tot nu toe is het nog maar afwachten voor wie of wat hij heeft gekozen, er is namelijk nog niks bevestigd.

Eerst maar eens afwachten dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70203117
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tot nu toe is het nog maar afwachten voor wie of wat hij heeft gekozen, er is namelijk nog niks bevestigd.

Eerst maar eens afwachten dus.
Klopt. Engelaar zit nog in de VS en kiest morgen of overmorgen tussen de beste aanbieder en dat is niet alleen financieel. PSV heeft een (lichte) voorsprong vanwege Rutten en de kansen op Oranje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:53:37 #46
79837 Lemming22
pi_70203312
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klopt. Engelaar zit nog in de VS en kiest morgen of overmorgen tussen de beste aanbieder en dat is niet alleen financieel. PSV heeft een (lichte) voorsprong vanwege Rutten en de kansen op Oranje.
Hij schijnt Panathinaikos afgezegd te hebben vanwege privéredenen en dat hij met zijn familie terug wil naar Nederland. Heeft de perschef van Panathinaikos gezegd. Maar zij willen hem toch nog overhalen met een financieel topbod. We zullen zien waar hij voor kiest.
pi_70203833
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hij schijnt Panathinaikos afgezegd te hebben vanwege privéredenen en dat hij met zijn familie terug wil naar Nederland. Heeft de perschef van Panathinaikos gezegd. Maar zij willen hem toch nog overhalen met een financieel topbod. We zullen zien waar hij voor kiest.
Hij heeft nog niets afgezegd, maar beslist snel. PSV heeft een lichte voorkeur, maar er is nog niets besloten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_70203864
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij heeft nog niets afgezegd, maar beslist snel. PSV heeft een lichte voorkeur, maar er is nog niets besloten.
Jij kent hem of zo?
Ik typ straat.
pi_70203936
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jij kent hem of zo?
Nee hoor. Maar het is zo.
Wat een vrouw!
spits!
pi_70212708
Zoals ik al zie, ff afwachten dus. Maar misschien mag ik dat niet zeggen, dan ben ik vast weer een zieligerd die zijn negatieve jankkop moet houden oid
pi_70214239
quote:
PSV kan Edison Méndez en Jérémie Bréchet binnen afzienbare tijd van de loonlijst schrappen. De eerstgenoemde heeft volgens De Telegraaf een geïnteresseerde club uit het Midden-Oosten naar het Eindhovense bestuur doorverwezen. Bréchet heeft persoonlijk overeenstemming bereikt met voormalig werkgever Sochaux.
Het is niet de eerste maal dat Méndez met een vertrek uit Eindhoven in verband wordt gebracht. De dertigjarige middenvelder staat nog een jaar onder contract en heeft het bestuur laten weten open te staan voor een terugkeer naar Ecuador. Ook staat Méndez welwillend tegenover een lucratieve transfer naar het Midden-Oosten.

De wens van Méndez verandert niets aan het voornemen van de club om hem in Eindhoven te houden. Zelfs als dat betekent dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Onderhandelingen over een nieuw contract liepen vorig seizoen op niets uit. Méndez staat sinds de zomer van 2006 onder contract bij de Brabantse formatie.

De verwachting is dat PSV en Sochaux de transfer van Bréchet komende week afronden. Bréchet maakte vorige zomer transfervrij de overstap van Sochaux naar PSV. Bréchet heeft het er moeilijk mee dat zijn familie niet kan aarden in Nederland en vroeg PSV om een transfer. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2011.
quote:
Orlando Engelaar laat PSV zondag weten of hij ingaat op het bod van PSV. Dat meldt De Telegraaf. De middenvelder van Schalke 04 kan in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar ondertekenen. De Duitsers verlangen drie miljoen euro voor de Oranje-international. De eerder voorgestelde huurconstructie is van de baan.
Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van hoofdtrainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de elfvoudig international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten, de nieuwe trainer van PSV. Het tweetal kent elkaar van hun gezamenlijke periode bij FC Twente en Schalke.

Engelaar heeft er pas een jaar in Duitsland opzitten. Hij trok vorig seizoen in het kielzog van Rutten mee naar Gelsenkirchen, maar het avontuur in de Bundesliga werd voor beide heren geen succes. Rutten werd al na enkele maanden ontslagen, terwijl Engelaar wordt gezien als een van de grootste miskopen van het afgelopen seizoen.

Felix Magath, die volgend jaar aan het roer staat bij die Königsblauen, stelde dan ook geen prijs op de aanwezigheid van de boomlange middenvelder. Engelaar liet Ten Cate afgelopen vrijdag weten dat de Griekse competitie niet zijn voorkeur heeft. De Rotterdammer heeft ook een aanbieding van een Premier League-club op zak.
3 miljoen, zeker doen

dat rijmt ja
pi_70215262
Zou er niet rouwig om zijn als Mendez eens vertrekt. Brengt vaak niet veel en ik vind zijn instelling echt waardeloos. Zelfde geldt voor Salcido trouwens, maar dan moeten ze eerst maar eens een goede verdediger aantrekken...
pi_70217513
Zijn instelling op het veld was niks mis mee. Vaak nog een van de weinige die er voor de volle 100% voor leek te gaan. Maar goed als we hem nu niet verpatsen loopt hij volgend jaar gratis de deur uit en zo onmisbaar is hij nu ook weer niet. Zie alleen geen eventuele opvolger in Engelaar. Mss moet Simons wat meer gaan bikkelen, afgelopen seizoen was hij vrij soft voor mijn gevoel.
pi_70217894
Door de naam Celozzi kan ook een streep, die gaat naar VFB Stuttgart.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:00:44 #55
79837 Lemming22
pi_70219886
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:51 schreef ruud.nl het volgende:
Door de naam Celozzi kan ook een streep, die gaat naar VFB Stuttgart.
Maar dat was ook geen verrassing. Hij had al aangegeven liever in Duitsland te blijven en als (onder andere) Stuttgart dan komt, dan valt wel te verwachten dat ie niet naar PSV komt.

Mendez mag van mij meteen vertrekken. Speelt 2x per jaar goed, verder erger ik me alleen maar kapot aan hem..
  zondag 21 juni 2009 @ 14:48:56 #56
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_70221540
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Maar dat was ook geen verrassing. Hij had al aangegeven liever in Duitsland te blijven en als (onder andere) Stuttgart dan komt, dan valt wel te verwachten dat ie niet naar PSV komt.

Mendez mag van mij meteen vertrekken. Speelt 2x per jaar goed, en 2x is dat tegen Ajax, voldoende dus!
pi_70226174
Nog niks bekend over Engelaar?
pi_70241786
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Later vandaag meer duidelijkheid :
['Engelaar geeft PSV maandag pas antwoord'
PSV hoort maandag pas of het volgend seizoen kan beschikken over Orlando Engelaar. De Brabantse club hoopte zondag een reactie te krijgen op het voorstel dat het de speler heeft gedaan.

Voor Engelaar ligt in Eindhoven een contract voor drie of vier seizoenen klaar, meldt het Brabants Dagblad. Met Schalke 04 is PSV zo goed als rond over de transfervoorwaarden.

Als Engelaar op het voorstel van PSV ingaat dan wil de Eredivisionist hem snel presenteren. De club wil namelijk dat de speler zich spoedig bij de hoofdmacht van trainer Fred Rutten voegt. De selectie van de rood-witten start maandag de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Voor Engelaar bestaat ook belangstelling vanuit de Premier League. Eerder liet hij weten niets te zien in een transfer naar het Panathinaikos van Henk ten Cate.]
Uit het Engelaar topic.
pi_70244134
Ligt PSV Netwerk er bij jullie ook uit?
Vervelende dag daar voor.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_70244271
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:31 schreef Valdivia het volgende:
Ligt PSV Netwerk er bij jullie ook uit?
Vervelende dag daar voor.
Nope. Laatste nieuws:
quote:
Ten Hag krijgt toestemming om te beginnen

22 juni 2009 RvN

Volgens De Telegraaf zal Erik ten Hag bij de eerste training van PSV actief zijn. De assistent is nog steeds in gesprek met FC Twente over ontbinding van zijn contract, maar zou wel toestemming hebben gekregen zijn werkzaamheden te beginnen.
quote:
Telegraaf: akkoord PSV en Schalke'04 over Engelaar

Volgens De Telegraaf hebben PSV en Schalke'04 gisteren een akkoord bereikt over de overgang van Orlando Engelaar. PSV zou iets meer dan drie miljoen euro betalen voor de middenvelder, waarbij de laatste termijn van de Farfan transfer wordt afgetrokken. Het is nu wachten op het jawoord van Engelaar. Indien dat komt, zou hij vandaag al gekeurd en gepresenteerd kunnen worden, aldus De Telegraaf.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:40:02 #61
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_70244298
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:38 schreef neilpad het volgende:

[..]

Nope. Laatste nieuws:
[..]

[..]
Hmm 3 mil voor Engelaar.. netjes, laat hem maar komen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_70244356
Straks wil Fred ook nog El Ahmadi terug halen.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_70244662
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:38 schreef neilpad het volgende:

[..]

Nope. Laatste nieuws:

Aah, bij mij doet ie het ook weer inderdaad
pi_70245126
Er wordt maar liefst een afkoopsom van 1 miljoen gevraagd voor Bréchet
pi_70245620
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:17 schreef dndiek het volgende:
Er wordt maar liefst een afkoopsom van 1 miljoen gevraagd voor Bréchet
Prima toch?
pi_70245634
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Prima toch?
Beetje weinig vind ik....
pi_70245709
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

Voor iemand met zijn kwaliteiten die transfervrij overkwam? Niet echt weinig het is ook niet heel veel maar hij is ook niet veel waard
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_70246069
Lijkt mij een logisch bedrag.
pi_70246501
quote:

[..]

Wij vangen nu toch 1 miljoen? Prima!
pi_70247181
quote:

[..]

Gratis ophalen in Sochaux en dan voor 3 miljoen verkopen aan hetzelfde Sochaux, omdat hij hier ongelukkig is? Ik dacht dat PSV zo'n warme club was .
pi_70247288
Hij is niet ongelukkig hoor, het ligt aan z'n familie.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:09:52 #72
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_70248137
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gratis ophalen in Sochaux en dan voor 3 miljoen verkopen aan hetzelfde Sochaux, omdat hij hier ongelukkig is? Ik dacht dat PSV zo'n warme club was .
Dikke kans dat ie niet teruggaat naar Sochaux, maar richting Engeland verkast.
Z'n gezin kan blijkbaar niet aarden in Nederland, maar Engeland was blijkbaar wel een optie. Nah, dan mag er ook best meer dan 1 miljoen gekast worden als hij toch naar een middenmoter daar vertrekt.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 22 juni 2009 @ 12:20:52 #73
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70248391
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef jjstyle333 het volgende:
Straks wil Fred ook nog El Ahmadi terug halen.
Whehe Het zou zomaar kunnen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_70248455
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gratis ophalen in Sochaux en dan voor 3 miljoen verkopen aan hetzelfde Sochaux, omdat hij hier ongelukkig is?
Lekker makkelijke manier zou dat zijn om een transfer erdoor te drukken......
Net als Méndez met zijn heimwee naar Ecuador en dan waarschijnlijk in Qatar gaan voetballen
quote:
Ik dacht dat PSV zo'n warme club was .
Dat PSV een warme club is, wil niet zeggen dat ze niet meer zakelijk hoeven te denken. Daarbij zijn de transfersommen al jaren aan de lage kant bij PSV.....
pi_70248531

pi_70249679
quote:
Jérémie Bréchet na één seizoen terug naar Sochaux
22 juni 2009 12:45
PSV MEDIA - Jérémie Bréchet verlaat PSV en gaat weer spelen voor zijn oude club Sochaux. De Franse verdediger heeft één seizoen gespeeld in Eindhoven, maar keert om persoonlijke redenen terug naar zijn vaderland. “Ik vind het jammer, want ik speelde graag voor PSV. Maar dit is de beste mogelijkheid.”

“Veel vrienden gemaakt”
Bréchet (29) speelde een verdienstelijk seizoen als basisspeler en burgerde ook buiten het veld goed in, door onder meer razendsnel de Nederlandse taal onder de knie te krijgen. Zijn gezin kon echter niet goed aarden en kampte met heimwee. “Het is moeilijk. Ik wil PSV niet verlaten, maar mijn familie heeft heel veel heimwee en wil graag terug. Dat is jammer, maar PSV heeft begrip voor de situatie.” Bréchet keert terug naar Sochaux, de club die hij vorig jaar zomer inruilde voor PSV. “Ik heb hier heel veel plezier gehad en veel vrienden gemaakt. Ik ga deze club missen, ik was blij bij PSV. Maar mijn familie is blij met deze beslissing. Dit is moeilijk voor mij maar het beste voor hen. We maken ons op voor een nieuwe toekomst in Frankrijk.” Eerder voetbalde Bréchet, geboren in Lyon, voor Olympique Lyon, Inter en Real Sociedad.
pi_70250235
Afellay is goed bruin geworden in Marokko goeiendag zeg .
Kan me vorig jaar nog herinneren dat er één supporter langs de kant de hele tijd: "Singing Ai-ai-ssati is van ons" stond te zingen . Hopelijk hebben ze Afellay dit jaar niet toegezongen .
Sowieso vind ik dat er altijd wel een raar sfeertje hangt bij die eerste training. Kon er dit jaar helaas niet bij zijn, maar het zag er goed uit met dat vuurwerk.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:53:53 #78
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70251366
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:02 schreef dndiek het volgende:

[..]
Bréchet vertrekt naar FC Souchaux
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 22 juni 2009 @ 14:10:34 #79
79837 Lemming22
pi_70251915
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef neilpad het volgende:
Afellay is goed bruin geworden in Marokko goeiendag zeg .
Luc van Agt en Rene Eijkelkamp ook, damn ik wil ook op vakantie
  maandag 22 juni 2009 @ 15:09:41 #80
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70254100
NOS meldt de definitieve overgang van Engelaar naar PSV.
pi_70254174
quote:
Rutten: “Zoeken naar een oplossing voor Ten Hag”
22 juni 2009 14:00
Beoogd assistent Erik ten Hag heeft nog geen toestemming van FC Twente om op het trainingsveld van PSV te staan. Dat heeft hoofdcoach Fred Rutten maandag gezegd na afloop van de eerste training van het nieuwe seizoen. “Er wordt gezocht naar een oplossing. Ik doe er verder geen uitspraken over”, aldus Rutten.

René Eijkelkamp
Ten Hag heeft nog een contract tot 1 juli bij FC Twente. “Wij zoeken nu naar een oplossing. Erik heeft opgezegd volgens zijn contractuele verplichtingen. Maar in deze situatie moet je overal rekening mee houden. Dit is een situatie tussen Erik en FC Twente.” Rutten doet verder geen uitspraken over de kwestie. “Maar deze situatie geeft naar alle partijen toe geen positief gevoel.” Assistent René Eijkelkamp, parttime toegetreden tot de technische staf van PSV, stond maandagochtend wel op het veld. Het is de bedoeling dat hij twee dagen per week erbij is, maar dat kan volgens Rutten in de voorbereiding wat meer zijn. “Daar waar nodig overleggen we dat.” Deze week is Eijkelkamp er dinsdag en donderdag ook bij in Eindhoven op De Herdgang.

Wim Kieft en Phillip Cocu
Desgevraagd naar andere namen van mogelijke assistenten, lichtte Rutten toe dat hij persoonlijk contact heeft gehad met Wim Kieft. “Maar geruchten worden al snel concreet gemaakt. Ik heb de afspraak dat ik hem deze week bel. Wim heeft aangegeven graag weer actiever te worden in het voetbal. Als hij dat wil, kan hij mogelijk bij PSV een rol spelen. Hij heeft al stage gelopen bij Oranje onder 19 jaar. Als hij er voor openstaat zal dat voornamelijk gaan om een rol bij Jong PSV. Daar waar mogelijk, kan hij eventueel ook voor het eerste elftal iets invullen.” Ook viel maandagmiddag de naam van Phillip Cocu. “Hij wil even tot rust komen. Maar Phillip is altijd welkom in Eindhoven, dat weet de hele organisatie en dat weet Phillip zelf ook.”
pi_70254210
Rutten gaat er verder vanuit dat Ramos naar Sparta gaat op huurbasis....
pi_70254606
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef Prosac het volgende:
NOS meldt de definitieve overgang van Engelaar naar PSV.
PSV.nl nu ook:
quote:
Orlando Engelaar voor vier seizoenen naar PSV
22 juni 2009 15:15

PSV MEDIA - PSV heeft Orlando Engelaar binnen. De middenvelder komt over van Schalke 04 en zet zijn handtekening onder een verbintenis voor vier seizoenen, zo heeft de directie van PSV maandagmiddag bekend gemaakt. Engelaar wordt dinsdagochtend medisch gekeurd en daarna gepresenteerd aan de media.

Dinsdagmiddag presentatie
Engelaar (van 24 augustus 1979) wordt bij PSV herenigd met hoofdcoach Fred Rutten, onder wie hij ook voetbalde bij FC Twente en vervolgens Schalke 04. Daarvoor zat hij bij NAC Breda en KRC Genk. In het Nederlands elftal speelde Engelaar, 1.96 meter lang, tot nu toe 11 interlands. Dinsdagochtend wordt hij medisch gekeurd en begin van de middag wordt hij vervolgens in Eindhoven officieel gepresenteerd aan de pers. Na André Ooijer is Engelaar de tweede nieuwe aanwinst voor het seizoen 2009-2010.
pi_70255026
Ooijer en Engelaar zijn denk ik toch wel aanwinsten
pi_70255145
Dat denk ik ook .
pi_70255976
Gefeliciteerd met Engelaar.
pi_70256069
Nette aanwinst hoor, Engelaar.

Gaan er nog mensen naar de oefenmatch tegen Driel van zaterdag?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_70256622
Yesss
pi_70256742
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nette aanwinst hoor, Engelaar.

Gaan er nog mensen naar de oefenmatch tegen Driel van zaterdag?
Ik niet. Ik heb echt geen idee wat een beetje oefenduel doet, maar 12,50 of 15 euro vind ik nogal duur..... Of valt dat wel mee?
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 16:23:40 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70256860
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb echt geen idee wat een beetje oefenduel doet, maar 12,50 of 15 euro vind ik nogal duur..... Of valt dat wel mee?
Zijn vrij normale prijzen toch?
Room 23
pi_70257302
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef dndiek het volgende:

[..]

Geen idee of dat duur is, heb er zelf een tientje voor betaald.
En voor mij is het in de buurt, dat scheelt ook wel natuurlijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 22 juni 2009 @ 16:36:07 #92
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70257374
Nondeju heeft een kneus mijn post weer gewist zodat ik dit topic niet meer terug kon vinden.
IRRITATIE! -_-

Anyhow WELKOM Engelaar!
Brechet... dag dag. Nu hopen dat we wat beters voor achter gaan kopen. Want het is nog steeds niet best achterin.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_70257535
Ben ook wel blij met Engelaar!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:44:43 #94
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70257709
Nu nog één goede verdediger. Iemand ideeën?
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_70257875
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef di0r1 het volgende:
Jukka Raitala of Mattias Bjärsmyr lijkt me wel wat....
pi_70257910
quote:
Granqvist, als die (nog) haalbaar is...
pi_70257925
quote:
Ter Horst
pi_70259239
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lekker makkelijke manier zou dat zijn om een transfer erdoor te drukken......
Net als Méndez met zijn heimwee naar Ecuador en dan waarschijnlijk in Qatar gaan voetballen
Inderdaad, verbaasde me nogal toen ik dat hoorde. Blijkbaar is geld een goede remedie tegen heimwee en persoonlijke problemen
pi_70259305
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:

[..]

Jukka Raitala of Mattias Bjärsmyr lijkt me wel wat....
Om de naam, of?
pi_70259352
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondeju heeft een kneus mijn post weer gewist zodat ik dit topic niet meer terug kon vinden.
IRRITATIE! -_-
Doe eens normaal en (verkapte) tvp's worden alweer een hele tijd verwijdert in VBL.
pi_70259519
quote:
Armeens avontuur voor NAC Breda in Europa League
22/06/2009 14:42

NAC Breda moet naar Armenië. Gandzasar Kapan is de tegenstander van de ploeg van coach Robert Maaskant in de tweede voorronde van de Europa League.

De UEFA verrichtte maandagmiddag de loting van de eerste twee voorrondes van de opvolger van het UEFA Cup-toernooi. NAC komt daarin in de tweede voorronde uit. PSV sroomt in de derde ronde in, terwijl in de vierde voorronde SC Heerenveen en Ajax hun opwachting maken.

Gandzasar Kapan is de huidige nummer vijf van de Armeense competitie met veertien punten uit dertien duels. Koploper FC Mika heeft liefst achttien punten meer. Het afgelopen seizoen verliep beter voor de club uit Kapan. Gandzasar eindigde op de derde plaats en verdiende daarmee een ticket voor de Europa League.

NAC begint het tweeluik met een thuisduel op 16 juli. Op 23 juli moeten de Bredanaars naar Armenië. Het is nog onduidelijk of Gandzasar dan in zijn eigen stadion speelt, want het Lernagorts-stadion lijkt erg klein met 3.500 zitplaatsen.
Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Hier word je toch niet vrolijk van ...
pi_70259578
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halen
pi_70259775
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halen
Als je kijkt welke ploegen erin zitten dan zouden ze sowieso overal van moeten kunnen winnen. Dan heb ik liever ook een wat leukere tegenstander. Iets waar ik in ieder geval ooit eens van gehoord heb.

Maar je hebt gelijk, een ronde verder komen is natuurlijk belangrijker....
pi_70259884
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk eigenlijk .
pi_70260086
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk eigenlijk .
Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ook .
  maandag 22 juni 2009 @ 18:01:17 #106
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70260243
Voor feedback kan je terecht in het feedback topic.

[ Bericht 66% gewijzigd door BliksemSchigt op 22-06-2009 18:19:53 ]
pi_70260325
Nou maar hopen dat Engelaar de directe vervanger van Méndez is, dan kan het nog best wat worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:12:54 #108
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70260628
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ook .
Toen die wedstrijd tegen Chisinau werd uitgezonden dacht ik dat een herhaling was van een eerder gespeelde wedstrijd in de jaren 70 ofzo....Maar het was dus live
Patat Friet
  maandag 22 juni 2009 @ 18:14:45 #109
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70260685
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:03 schreef cultheld het volgende:
Nou maar hopen dat Engelaar de directe vervanger van Méndez is, dan kan het nog best wat worden .
Ik vond het middenveld dit seizoen al extreem statisch op sommige momenten. Hopelijk wordt het niet erger met deze aankoop

Maw: Ik hoop niet dat PSV straks met Simons én Engelaar én Mendez/Wuytens gaat spelen. Alhoewel die kans natuurlijk verwaarloosbaar is. Ik hoop dus nog dat er nog een wat beweeglijkere middenvelder bijkomt, al helemaal als Ibi vertrekt.
Patat Friet
pi_70264487
De Engelaar-transfer stemt me gematigd positie, zeker voor zo'n 3 miljoen euro.
Het bericht op VI dat PSV nog altijd interesse heeft in Cissé (voor 5 miljoen), daar word ik wat minder vrolijk van
pi_70264667
quote:
PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé

22/06/2009 19:00

EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.

Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.

In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
Wat zou psv geboden hebben ? Toch geen 5 miljoen neem ik aan? Vind het op zich geen slechte optie maar geen 5 miljoen waard. Deze jongen is pas 21 en kan nog veel bijleren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tallie1982 op 22-06-2009 19:50:20 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 19:48:01 #112
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70264797
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé

22/06/2009 19:00

EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.

Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.

In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
OMG, ze blijven ons de stuipen op het lijf jagen he.....

Het zal toch niet zeg
Patat Friet
pi_70264957
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Het zal toch niet zeg
Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt worden
  maandag 22 juni 2009 @ 20:10:03 #114
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70265784
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt worden
Het rendement van Cisse is nog lager dan dat van Kone imo, kun je nagaan.

Bovendien wordt er hetzelfde geredeneerd als bij Lazovic: 'Oh hij doet het redelijk bij een middelmatig clubje dus zal hij bij PSV wel GEWELDIG spelen...Nee dus....
Komop we hebben het hier over PSV, we horen niet te verlangen naar zo'n spelers
Patat Friet
pi_70266031
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
pi_70266101
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.
pi_70266134
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.
En die dan uitgeven aan Cissé
pi_70266718
Cissé kan echt wel wat hoor. Alleen is hij officieel 24 en officieus waarschijnlijk 30.
pi_70266798
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef cultheld het volgende:
Cissé kan echt wel wat hoor. Alleen is hij officieel 24 en officieus waarschijnlijk 30.
Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...
  maandag 22 juni 2009 @ 20:45:20 #120
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70267289
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Ik hoop van niet, idd.
Laat maar lekker naar Feyenoord gaan.
pi_70267513
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...
Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:57:50 #122
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70267802
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.
Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...

Cisse mag wat mij betreft naar feyenoord. Ook Engelaar moet mij nog overtuigen, had liever gewoon Bakkal in de basis gehad.
pi_70270089
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...

Cisse mag wat mij betreft naar feyenoord. Ook Engelaar moet mij nog overtuigen, had liever gewoon Bakkal in de basis gehad.
Ik zie ook liever Bakkal maar met Engelaar zijn we misschien eindelijk eens van Mendez af. Ik zie hem iig wél als een diepteïnvestering. Daar waar ik Cissé alleen maar als een speler voor de bank zie en daar hoort niet de prioriteit te liggen als het om versterkingen gaat, zorg eerst maar eens dat we 11 volwaardige basisspelers hebben.
pi_70270421
Ik lees dat Feyenoord naar een constructie zoekt waarin ze Cissé overnemen en een andere speler richting Kerkrade sturen. Als PSV zoiets weet te regelen kan ik er wel mee leven. Iig niet het volle pond betalen.
pi_70270682
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef neilpad het volgende:
Ik lees dat Feyenoord naar een constructie zoekt waarin ze Cissé overnemen en een andere speler richting Kerkrade sturen. Als PSV zoiets weet te regelen kan ik er wel mee leven. Iig niet het volle pond betalen.
1-1.5 miljoen, meer is hij niet waard, ook niet met een spelersruil.
pi_70270853
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Gozer, jullie mogen in jullie handjes wrijven als jullie Cisse binnen kunnen halen. Die houthakkers van jullie
pi_70270934
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1-1.5 miljoen, meer is hij niet waard, ook niet met een spelersruil.
Spelershuur. Spelertje rijpen in Kerkrade, degradatievoetbal is Wuytens ook niet slechter van geworden .
Ik blijf erbij dat het nog best iets kan worden met die jongen, alleen niet als hij bij Roda blijft.
pi_70271650
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef kutstudent_ het volgende:

[..]

Gozer, jullie mogen in jullie handjes wrijven als jullie Cisse binnen kunnen halen. Die houthakkers van jullie
Houthakkers hebben wel meer doelpunten gescoord als Cisse
  maandag 22 juni 2009 @ 22:24:43 #129
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70271767
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie ook liever Bakkal maar met Engelaar zijn we misschien eindelijk eens van Mendez af. Ik zie hem iig wél als een diepteïnvestering. Daar waar ik Cissé alleen maar als een speler voor de bank zie en daar hoort niet de prioriteit te liggen als het om versterkingen gaat, zorg eerst maar eens dat we 11 volwaardige basisspelers hebben.
Komend seizoen:

---------Dsudzsak ------- Toivonen ------------
---------------------Afellay-----------------------
---Engelaar ----------------------------Bakkal---
---------------------Simons-----------------------
Salcido------Ooijer-------Marcellis--Kromkamp
--------------------Isaksson-----------------------

Schaduw opstelling:

-----------Lazovic ------- Koevermans -------
---------------------Nijland---------------------
--Zonneveld -------------------------Amrabat--
---------------------Wuytens---------------------
Pieters------Maza---------Ojo-------????????
--------------------Roorda-----------------------

Een rechtsback lijkt me wel prio om te halen. Kromkamp als basis speler ben ik al niet kapot van, en als er een paar verdegiers geblesseerd raken kom je al erg snel in de problemen of in een soort draaimolen waarin spelers plaatsje wisselen/opschuiven.

Sowieso is de bank niet sterk imo. En om Cisse te halen voor de bank slaat nergens op, koef en lazo zijn geen toivonen, maar voor de bank prima. En koef zit tegen basis aan wat mij betreft.
Haal voor dat geld liever een rechtsback of een allround middenvelder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiteguy op 22-06-2009 22:32:15 ]
pi_70271823
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Komend seizoen:

Dsudzsak ------- Toivonen --------- Amrabat
4-4-3 volgend seizoen
  maandag 22 juni 2009 @ 22:30:19 #131
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70272024
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef dndiek het volgende:

[..]

4-4-3 volgend seizoen
Foutje
Bakkal OF Amrabat moet er staan op rechts
  maandag 22 juni 2009 @ 22:31:14 #132
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70272073
quote:

[..]

4-4-3 volgend seizoen
Nee hoor, Ibi moet je gewoon weglaten
Patat Friet
pi_70272090
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Nee hoor, Ibi moet je gewoon weglaten
Ibi blijft, let maar op!
pi_70272262
quote:

[..]

4-4-3 volgend seizoen
Ik vond het al zo'n geniale opstelling .
Maar goed ben benieuwd wat Rutten er van gaat bakken. Ws zal er wel iemand geblesseerd raken ofzo en zit hij niet met zo'n luxe probleem. Koef lijkt me de stand-in voor Toivonen. Lazovic moet optiefen en dan lijkt me Cissé een goede stand-in voor Amrabat danwel Balasz. Verhaegh kan je nog altijd oppikken voor 1 mil geloof ik maar ik heb nog wel vertrouwen in Kromkamp. De spoeling daarachter wordt idd wel wat dun overigens.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:37:04 #135
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70272350
Aandoenlijk, die sfeeractie bij de training

Engelaar is wel een goede aankoop.
pi_70272449
quote:

[..]

Komend seizoen:

Iemand die het snapt
pi_70272461
Achja de werkloosheid in de regio Eindhoven is nou eenmaal niet zo hoog.

Hoog dus

[ Bericht 45% gewijzigd door neilpad op 22-06-2009 22:47:04 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 22:39:36 #138
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70272468
quote:

[..]

Komend seizoen:

Schaduw opstelling:

-----------Lazovic ------- Koevermans -------
---------------------Nijland---------------------
--Zonneveld -------------------------Amrabat--
---------------------Wuytens---------------------
Pieters------Maza---------Ojo-------????????
--------------------Roorda-----------------------
Bij deze een opstelling die mag van de scheidsrechter.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik vond het al zo'n geniale opstelling .
Maar goed ben benieuwd wat Rutten er van gaat bakken. Ws zal er wel iemand geblesseerd raken ofzo en zit hij niet met zo'n luxe probleem. Koef lijkt me de stand-in voor Toivonen. Lazovic moet optiefen en dan lijkt me Cissé een goede stand-in voor Amrabat danwel Balasz. Verhaegh kan je nog altijd oppikken voor 1 mil geloof ik maar ik heb nog wel vertrouwen in Kromkamp. De spoeling daarachter wordt idd wel wat dun overigens.
Kromkamp is wel blessuregevoelig en wil niet op kunstgras spelen...
  maandag 22 juni 2009 @ 22:40:16 #139
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70272505
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef neilpad het volgende:
Achja de werkloosheid in de regio Eindhoven is nou eenmaal niet zo laag.
Precies. Brabant heeft flink te kampen met die kredietcrisis
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:48 #140
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70273283
Ik denk wel dat PSV met Engelaar de grootste aankoop heeft van de eredivisie dit seizoen.

1.97 meter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70275453
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef neilpad het volgende:
Achja de werkloosheid in de regio Eindhoven is nou eenmaal niet zo hoog.
pi_70276254
quote:
‘Engelaar tilt PSV naar hoger niveau’
Door MARTIJN VAN BEETEN
EINDHOVEN - Ze vertrokken allebei licht beschadigd bij het Duitse Schalke 04 en mogen bij PSV werken aan eerherstel. Coach Fred Rutten begroet de 29-jarige middenvelder Orlando Engelaar vandaag in Eindhoven.
afbeelding vergroten De eerste training van PSV trok enkele honderden aanhangers, onder wie deze kleine supporter.

Hij tekent er een contract voor vier jaar. PSV betaalt een transfersom van ongeveer drie miljoen euro voor de elfvoudig international.

Rutten, die twee jaar bij FC Twente en bijna één seizoen bij Schalke 04 met hem samenwerkte, gelooft dat Engelaar zijn elftal naar een hoger niveau kan tillen.

,,Het is een voetballer die altijd graag de bal wil hebben. Bovendien hebben we een jonge groep en kunnen we de ervaring van Orlando goed gebruiken.’’

De geboren Rotterdammer beleefde een moeizaam seizoen in Gelsenkirchen. Hij was na zijn belangrijke rol bij Oranje tijdens het EK in Zwitserland en Oostenrijk gepresenteerd als grote aankoop, maar werd weggehoond toen de resultaten van Schalke tegenvielen.

Ten onrechte, zei Rutten gistermiddag tijdens zijn eerste persconferentie als hoofdcoach van PSV.

,,In ons buurland worden zaken altijd uitvergroot. Ik ben het nooit voor honderd procent eens geweest met de beeldvorming rond Orlando. Natuurlijk was hij geschikt voor het Duitse voetbal. Anders had ik hem nooit naar Schalke gehaald.’’

Engelaar heeft met zijn transfer naar PSV de sportieve ambities laten prevaleren boven de financiën. Hij had bij Panathinaikos, de Griekse club van Henk ten Cate, een vermogen kunnen verdienen. In Eindhoven heeft hij echter meer kans om zijn plek in Oranje te heroveren en het WK in Zuid-Afrika te halen.

De middenvelder is na André Ooijer de tweede grote aankoop van PSV in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

Daartegenover staat het vertrek van de Fransman Jérémie Bréchet. De transfer naar Sochaux kwam gisterochtend rond. Zijn gezin kon niet aarden in Nederland en daarom stuurde de verdediger aan op een vertrek.

Bréchet nam gisteren nog wel afscheid in Eindhoven, maar hoefde dus niet meer het veld op voor de eerste training van het seizoen.

Die oefensessie werd geen spektakel, zoals een dag eerder bij het eerste optreden van Mario Been als oefenmeester van Feyenoord.

Slechts enkele honderden fans langs de kant op trainingscomplex de Herdgang en geen shirts van Che Guevara met het hoofd van Fred Rutten.

Er was wel een spandoek gemaakt met een welkomsttekst voor de nieuwe trainer, maar dat hing bij het verkeerde veld.

Welkom thuis, was de boodschap voor de man die tussen 2004 en 2006 assistent was van Guus Hiddink bij PSV. Hiddink noemde Rutten toen al als een prima opvolger en drie jaar later heeft hij dus inderdaad de touwtjes in handen.

De trainer gaf gistermiddag toe dat hij wat schade heeft opgelopen door zijn ontslag bij Schalke 04 in maart van dit jaar.

,,Toch kijk ik niet met een slecht gevoel terug op die tijd. Schalke is een explosieve club en wat ik daar heb meegemaakt, stop ik in mijn rugzak. Ik heb nu meer ervaring en ben rijper dan tijdens mijn vorige periode bij PSV.’’

Als het aan Rutten ligt, is Engelaar zeker niet de laatste aanwinst voor de Eindhovenaren. Hij probeerde Luke Wilkshire, die hij nog kent van zijn periode bij FC Twente, al los te weken bij Dinamo Moskou. Het strikken van de voetballer die zowel rechtsback als rechtshalf kan spelen, bleek financieel onhaalbaar.

,,Ik heb veel wensen, het is alleen de vraag hoe realistisch die zijn. Het is voor PSV zaak om creatief in te spelen op ontwikkelingen op de transfermarkt.’’

Er hoeft niemand weg. Van het verhuren van de talentvolle spelers Stef Nijland en Stijn Wuijtens is voorlopig dus ook geen sprake. ,,Ik wil eerst enkele weken met die jongens aan de slag. De transferperiode duurt nog lang, dus er is geen enkele noodzaak om het daar nu al over te hebben.’’

Komende maandag keren ook de internationals terug in Eindhoven en dan heeft Rutten zijn groep compleet.

Een selectie, zo luidt de doelstelling, die heel lang moet meedoen in de strijd om de landstitel. Vierde worden in de eredivisie willen ze bij PSV, na al die mooie jaren, niet nog eens meemaken.
Zouden er ook nog andere spelers komen dan ex-Twente spelers?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:13:41 #143
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70276283
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:12 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zouden er ook nog andere spelers komen dan ex-Twente spelers?
Lucius zoekt nog een club.
pi_70276306
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:13 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Lucius zoekt nog een club.
Hee, wij hoeven ons eigen afdankertje niet terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 juni 2009 @ 00:16:50 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_70276377
zijn we al kampioen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_70277366
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
zijn we al kampioen?
Al 21x zelfs...
pi_70278848
Cisse alleen dat domme loopje met dat armpje van hem al
maar goed ik laat me verassen, erger dan vorig seizoen is haast niet denkbaar
pi_70280215
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef neilpad het volgende:

[..]

Spelershuur. Spelertje rijpen in Kerkrade, degradatievoetbal is Wuytens ook niet slechter van geworden .
Ik blijf erbij dat het nog best iets kan worden met die jongen, alleen niet als hij bij Roda blijft.
Heel misschien, ik vind hem overgewaardeerd en wil hem alleen als hij goedkoop is voor de breedte. Dan mag hij het daarna zelf laten zien.
pi_70280630
quote:
In Enschede zien ze een overgang naar PSV niet als een positieverbetering. In Eindhoven heeft men met verbazing kennis genomen van de actie van Twente om Ten Hag niet vrij te geven. "Hier houdt niemand een positief gevoel aan over'', aldus Fred Rutten. "Ik ga er van uit dat we snel een oplossing vinden. Dat lijkt me het beste."
.
pi_70280757
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

.
Ze eindigen ook eens een keertje boven ons.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:39:32 #151
79837 Lemming22
pi_70280792
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

.
Voor Munsterman zijn twee smilies op Fok uitgevonden: en

Wat een kleuter dat voorzittertje, maar laten we het dan maar via de door Munsterman aangespannen arbitragezaak oplossen. 100% zeker dat PSV dan wel als positieverbetering gezien wordt. Niet achteraf gaan huilen als je clausules in contracten van je mensen opneemt.

Twente is nu officieel (begonnen met het veldincident) in mijn achting gedaald van een leuke club naar misselijke, irritante, zichzelf overschattende, arrogante rotclub.
pi_70281380
Hoewel het natuurlijk vrij zielig is om op het laatste moment de boel te gaan liggen blokkeren kan je dit toch ook wel gedeeltelijk op het conto van Reker schrijven. Als die zich nou eens wat diplomatieker had opgesteld (zowel bij het veldincident als bij de overgang van Ten Hag) zou het toch allemaal wat soepeler verlopen.
pi_70282381
Ik vind het best goed in elkaar zitten zo, de bank is echter wel wat zwak. De rechtsbackpositie is al jaren een probleem bij veel clubs. En er is nog geen fatsoenlijke stand-in voor Toivonen. En Isaksson tsja.....

Isaksson
Kromkamp Ooijer Marcellis Salcido

Engelaar Simons

Afellay

Amrabat Dszudszak

Toivonen
pi_70282700
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Voor Munsterman zijn twee smilies op Fok uitgevonden: en

Wat een kleuter dat voorzittertje, maar laten we het dan maar via de door Munsterman aangespannen arbitragezaak oplossen. 100% zeker dat PSV dan wel als positieverbetering gezien wordt. Niet achteraf gaan huilen als je clausules in contracten van je mensen opneemt.

Twente is nu officieel (begonnen met het veldincident) in mijn achting gedaald van een leuke club naar misselijke, irritante, zichzelf overschattende, arrogante rotclub.
.

De scouting van PSV kijkt ook niet al te ver, nu wilden ze Wilkshire (ex-Twente) weer halen, erg verrassend ...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:05:15 #155
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_70283102
lol wat een zelfoverschatting

laat maar komen die arbitragezaak. Zie het met vertrouwen tegemoet. Want een zielig mannetje die Munsterman
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_70285214
quote:
Oranje en Afellay hielpen PSV aan Engelaar
23/06/2009 10:53

'Ik wilde zó ontzettend graag naar het WK in Zuid-Afrika', geeft Orlando Engelaar de belangrijkste reden voor zijn transfer naar PSV. De middenvelder verkiest de Eindhovense club boven een lucratiever verblijf bij Panathinaikos, omdat hij hoopt te kunnen terugkeren in het Nederlands elftal.

'Het was geen gemakkelijk keuze', vertelt Engelaar in De Telegraaf. 'Ik heb best even getwijfeld, maar ik denk dat ik in Nederland sneller in beeld kom bij bondscoach Bert van Marwijk. Vrijdagavond heb ik Henk ten Cate laten weten dat Panathinaikos niet mijn voorkeur had.'

Engelaar voetbalde op 19 november 2008 voor het laatst in Oranje. Tijdens het vriendschappelijke duel met Zweden liet Van Marwijk hem zeventien minuten invallen. De laatste maanden maakte de elfvoudig international geen deel meer uit van de selectie, mede omdat hij bij Schalke 04 weinig aan spelen toe kwam.

Voordat Engelaar zijn jawoord aan PSV gaf wendde hij zich tot Ibrahim Afellay, die hij onder meer kent van het Nederlands elftal. De lange Rotterdammer vroeg naar de toekomstplannen van de Utrechter.

'Ik heb Ibi gevraagd of er sprake was van een vertrek bij PSV. Hij maakte me duidelijk dat dit momenteel absoluut niet speelt en die mededeling bracht me weer een stapje dichter bij PSV. Ik vind Ibi een fantastische speler, iemand die enorm belangrijk is voor PSV.
pi_70285447
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:

[..]
Mooizo.
pi_70285625
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:

[..]
Vooral die laatste alinea is zeer goed nieuws .
pi_70285929
Wat een bagger competitieprogramma eigenlijk Vooral het begin en het einde..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_70288710
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef Rucebo het volgende:

[..]

.

De scouting van PSV kijkt ook niet al te ver, nu wilden ze Wilkshire (ex-Twente) weer halen, erg verrassend ...
Volgens mij heeft het weinig met scouting te maken maar keuzes die Rutten, Reker en Van Kraaij samen maken. Scouts bepalen immers niet wie er gehaald worden waar vandaan, zij dragen enkel opties aan voor de beleidsbepalers.
pi_70289647
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:36:08 #162
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_70289705
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Valdivia het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het weinig met scouting te maken maar keuzes die Rutten, Reker en Van Kraaij samen maken. Scouts bepalen immers niet wie er gehaald worden waar vandaan, zij dragen enkel opties aan voor de beleidsbepalers.
Inderdaad.
De scouts komen dus gewoon niet met iets aanzetten dat beter is dan een Wilkshire
pi_70289849
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Zo. 2 augustus       16.30 uur    PSV     -     VVV-Venlo
Zo. 9 augustus       14.30 uur    FC Twente    -    PSV
Zo. 16 augustus      12.30 uur    PSV    -    Ajax
Zo. 23 augustus      14.30 uur    PSV    -    NAC Breda
Zo. 30 augustus      14.30 uur    FC Groningen    -    PSV
Za. 12 september     18.45 uur    PSV    -    Roda JC
Zo. 20 september     14.30 uur    Feyenoord    -    PSV
Za. 26 september     19.45 uur    PSV    -    Willem II
Zo. 4 oktober        14.30 uur    FC Utrecht    -    PSV
Za. 17 oktober       20.45 uur    PSV    -    sc Heerenveen
Zo. 25 oktober       16.30 uur    N.E.C.    -    PSV
Za. 31 oktober       19.45 uur    PSV    -    Vitesse
Zo. 8 november       14.30 uur    ADO Den Haag    -    PSV
Zo. 22 november      16.30 uur    PSV    -    Heracles Almelo
Vr. 27 november      20.45 uur    Sparta Rotterdam    -    PSV
Zo. 6 december       14.30 uur    RKC Waalwijk    -    PSV
Za. 12 december      20.45 uur    PSV    -    AZ
Zo. 20 december      16.30 uur    Roda JC    -    PSV
Winterstop                    
Vr. 22 januari       20.45 uur    PSV    -    N.E.C.
Zo. 31 januari       14.30 uur    Vitesse    -    PSV
Wo. 3 februari       19.45 uur    PSV    -    FC Utrecht
Za. 6 februari       18.45 uur    PSV    -    ADO Den Haag
Zo. 14 februari      14.30 uur    Heracles Almelo    -    PSV
Za. 20 februari      20.45 uur    PSV    -    Sparta Rotterdam
Za. 27 februari      19.45 uur    PSV    -    RKC Waalwijk
Za. 6 maart          20.45 uur    NAC Breda    -    PSV
Zo. 14 maart         16.30 uur    Ajax    -    PSV
Za. 20 maart         19.45 uur    PSV    -    FC Twente
Zo. 28 maart         14.30 uur    VVV-Venlo    -    PSV
Zo. 4 april          14.30 uur    Willem II    -    PSV
Zo. 11 april         12.30 uur    PSV    -    Feyenoord
Wo. 14 april         19.45 uur    sc Heerenveen    -    PSV
Zo. 18 april         14.30 uur    PSV    -    FC Groningen
Zo. 2 mei            14.30 uur    AZ    -    PSV

De verdeling qua begintijden:

[ Bericht 2% gewijzigd door dndiek op 23-06-2009 15:30:42 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:53:33 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_70290293
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef dndiek het volgende:

[ code verwijderd ]
Pittig begin en een pittig eind...
Ach we moeten toch alles winnen om kampioen te worden

Uit bij Ajax worden we kampioen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_70290298
quote:
Ten Hag mag aan de slag bij PSV
ENSCHEDE - Erik ten Hag kan per direct aan de slag bij PSV. Zijn voormalige werkgever FC Twente heeft hem dinsdag alsnog de vrijgave gegeven.

Ten Hag mocht op de eerste werkdag van PSV niet aan het werk, omdat Twente een van mening was dat zijn nieuwe contract in Eindhoven pas op 1 juli zou ingaan. Eerder betwistte Twente al dat in het geval van PSV sprake was van positieverbetering. Ten Hag wordt bij PSV assistant-trainer van Fred Rutten.
pi_70290419
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef dndiek het volgende:

[ code verwijderd ]
Hoe kan ik dit makkelijk in mijn agenda stoppen?
pi_70291725
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Hoe kan ik dit makkelijk in mijn agenda stoppen?
Uitprinten en het printje in je agenda doen

PSV.nl heeft altijd zo'n tool gehad om de wedstrijden makkelijk aan je agenda toe te voegen....
pi_70294269
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, die zit ook al onder de paupertattoos

Serieus, moet elke voetballer tegenwoordig plakplaatjes hebben om erbij te horen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:53:08 #169
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70294299
Wat is dat trouwens voor onzin tegenwoordig dat alle staf hun initialen op het trainingspak en dergelijke moet hebben staan

Bij jullie trainer levert dat bijvoorbeeld een leuke combinatie op.
pi_70294421
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme, die zit ook al onder de paupertattoos

Serieus, moet elke voetballer tegenwoordig plakplaatjes hebben om erbij te horen
Af en toe moet je het van ver halen, maar ook nu heb je weer iets om over te zeiken.....
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin tegenwoordig dat alle staf hun initialen op het trainingspak en dergelijke moet hebben staan

[ afbeelding ]
Tegenwoordig is toch ook al weer een aantal seizoenen hoor
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:59:10 #171
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70294459
Ja, dat weet ik. Heb alleen de functionaliteit ervan nooit begrepen.
Vind het trouwens ook nog eens lelijk eruitzien.
pi_70296039
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:

[..]

Af en toe moet je het van ver halen, maar ook nu heb je weer iets om over te zeiken.....
[..]
Ik denk dat ik oud word oid

Ik vind het iig debiel kuddegedrag...
pi_70296143
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat ik oud word oid

Ik vind het iig debiel kuddegedrag...
Ik vind dat je daar wel een punt hebt hoor
pi_70296266
Nu lijkt het net of Fried Rutten een sixpack heeft.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:58:45 #175
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70296377
Ben trouwens benieuwd wat ze doen met de initialen als er ooit een Gerard Hennegoor of Besselink trainer wordt.
pi_70296500
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:

[ afbeelding ]
Je zou maar Arie Zwart heette...
pi_70296894
PSV heeft wederom zo'n E25 miljoen gekregen uit de CL.
pi_70297617
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu lijkt het net of Fried Rutten een sixpack heeft.
lol!
pi_70297642
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV heeft wederom zo'n E25 miljoen gekregen uit de CL.
Bron?
pi_70297680
Hehe, Engelaar in een interview:"Ik wil kampioen worden met PSV". Zouden er ook spelers zijn die zeggen "ik wil 5e worden met PSV" als ze bij ons binnenstappen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:52:23 #182
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_70297788
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hehe, Engelaar in een interview:"Ik wil kampioen worden met PSV". Zouden er ook spelers zijn die zeggen "ik wil 5e worden met PSV" als ze bij ons binnenstappen?
'Ik wil de Jupiler league halen. Lekker bier is dat.'
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_70297796
quote:
Moet dat nou weer via via?
pi_70297823
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:52 schreef dndiek het volgende:

[..]

Moet dat nou weer via via?
Uiteraard .
pi_70297856
quote:
Lol, maar iets meer dan 5 miljoen minder dan de winnaar.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:01:04 #186
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70297972
quote:
En het geld is nou al praktisch op als ik die verhalen zo hoor. Over wanbeleid gesproken, ze kunnen mij nog beter de geldzaken laten regelen daar
Patat Friet
pi_70301785
Twee jonge gasten ondertekenen een contract, schijnen beide vrije grote talenten te zijn.
Zakaria Labyad, rechtsbenige middenvelder en de spits Anthony vd Hurk.

dinsdag 23 juni 2009 @ 20:54:43 #188
79837 Lemming22
pi_70302186
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je zou maar Arie Zwart heette...
Of Tonny Bruin Slot
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:02:45 #189
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70302588
Of: Theo Van Platen.
pi_70302646
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Valdivia het volgende:
en de spits Anthony vd Hurk.
Van Den Bosch gejat
pi_70308666
quote:
P van PSV staat vanaf nu voor Power
Door MARTIJN VAN BEETEN
EINDHOVEN - Ervaring en kracht zijn de pijlers onder het PSV van Fred Rutten. De club presenteerde gistermiddag de 29-jarige en bijna twee meter lange Orlando Engelaar als versterking van het middenveld. ,,Het lijkt mij dat het vorige seizoen in Eindhoven een negatieve uitzondering is geweest,’’ zo is de aanwinst positief.

Waar Ajax vorig seizoen onder Marco van Basten acteerde met een middenveld met kleine spelers (Aissati, Enoh en Anita), kiest Rutten dus voor power. Naast Engelaar staat komend seizoen de Belgische aanvoerder Timmy Simons, met 1,86 meter ook een stevige jongen. De as van PSV is toch al indrukwekkend. Achterin brengt de andere aankoop André Ooijer (34) kracht en ervaring mee en vorig seizoen heeft de Zweed Ola Toivonen zijn waarde als diepe spits al bewezen.

Engelaar kreeg bovendien van sterspeler Ibrahim Afellay te horen dat hij de intentie heeft om in Eindhoven te blijven. ,,Dat is belangrijk voor PSV. Al weet ik ook wel dat hij vertrekt als Manchester United zich meldt.’’

De nieuwe aankoop beseft dat er in Eindhoven veel van hem wordt verwacht. ,,Maar het is echt niet zo dat ik nu als de nieuwe baas de kleedkamer binnen loop. Ik moet mijn plekje in de hiërarchie nog vinden. Maar ik zal ongetwijfeld met druk te maken krijgen en dat is helemaal niet erg. Die rol kan ik wel aan.’’

De elfvoudig international, die gisteren een shirt zonder rugnummer ontving, weet wat Rutten met hem wil. Niet vreemd, want de trainer haalde hem eerst naar FC Twente, vervolgens naar Schalke 04 en nu dus naar PSV. ,,Ik concentreer me op een plek links op het middenveld, dat lijkt me logisch.’’

Rutten onderstreepte gisteren nogmaals dat Engelaar zijn elftal een impuls kan geven. Engelaar lichtte zelf toe waarom hij een uiterst lucratief avontuur bij het Panathinaikos van Henk ten Cate heeft laten schieten. Wat immers opmerkelijk is, voor een voetballer van 29 jaar.

,,Ik zit nu in een fase van mijn loopbaan dat het om andere zaken draait. Veel geld, een geweldig leven en de voorronde van de Champions League, het zijn allemaal redenen om voor Panathinaikos te kiezen. Maar ik zag de Griekse competitie niet zitten. Misschien komt die grote klapper over een paar jaar nog wel. Ik ken de werkwijze van Rutten, Nederland is bekend terrein en bovendien wil ik mijn plek in Oranje heroveren. Ik wil er alles aan doen om het WK te halen.’’

Die ambitie spreekt algemeen-directeur Jan Reker aan. ,,Jongens die kiezen voor hun carrière en niet voor het geld, daar staat deze club om te springen.’’

Terugkeren in Oranje wordt nog moeilijk genoeg voor Engelaar, nu Mark van Bommel en Stijn Schaars zijn teruggekeerd voor de posities centraal op het middenveld. ,,Dat klopt, maar het WK is nog ver weg. Vlak voor het EK van vorig jaar werd ook alles anders en toen pakte dat voor mij positief uit. Zoiets kan nog een keer gebeuren.’’

Engelaar bestrijdt dat hij vorig seizoen is mislukt bij Schalke 04, waar hij door de fans werd weggehoond. ,,Ik heb niet het idee dat ik bij PSV moet werken aan eerherstel. Ik heb op ongelukkige momenten last gehad van blessures.’’

De aankoop gelooft dat PSV na het mislukte vorige seizoen (vierde) weer voor de hoofdprijzen gaat. ,,De tien jaar daarvoor waren uitstekend, dus het lijkt me dat dit een negatieve uitschieter is geweest. Ik wil kampioen worden met PSV.’’
  † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 07:24:08 #192
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70312129
quote:
Arbitrage tegen Ten Hag
EINDHOVEN - FC Twente spant een arbitragezaak aan tegen Erik ten Hag en PSV. De assistent-trainer stapte, ondanks een nog drie jaar lopend contract, over naar Eindhoven. Ten Hag beroept zich op een clausule in zijn verbintenis, die zegt dat hij bij positieverbetering FC Twente kan verlaten.

Zijn voormalige werkgever gaf Ten Hag gisteren toestemming om bij PSV te beginnen, maar laat het er niet bij zitten. "Wij zijn van mening dat Erik ten onrechte gratis naar PSV is vertrokken. Wij hebben PSV al een hele tijd geleden een financieel voorstel gedaan, maar hebben er niets meer over gehoord. Daarom stappen we naar de arbitragecommissie van de KNVB", aldus voorzitter Joop Munsterman. Formeel staat Ten Hag nog tot 30 juni onder contract bij FC Twente. "Maar wij betalen vanaf heden zijn salaris", reageerde PSV-directeur Jan Reker. "Dat Twente dat eist is terecht, want hij werkt voor ons. Een arbitragezaak vrees ik echter niet."

Saillant detail is dat Hennie ten Hag, de vader van de hoofdrolspeler, commissaris is bij FC Twente. Van een vervelende situatie is volgens Munsterman geen sprake. "De RvC is een vriendenclub. Meneer Ten Hag kan zakelijk en privé heel goed scheiden."
Room 23
pi_70312776
Toivonen is weer goed bezig zie ik
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:45:13 #194
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70314255
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toivonen is weer goed bezig zie ik
Klopt
Zou mooi zijn als hij die lijn in de Eredivisie kan doortrekken.
pi_70316200
Hoeveel hebben we ook alweer voor Toivonen betaald?
pi_70316287
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef Flaccid het volgende:
Hoeveel hebben we ook alweer voor Toivonen betaald?
4 miljoen volgens transfermarkt.de

Zielig clubje hoor dat Twente met hun arbitragezaak, zo zal ten Hag zeker ooit terugkomen als hoofdtrainer
pi_70316868
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Rucebo het volgende:

[..]

4 miljoen volgens transfermarkt.de

Zielig clubje hoor dat Twente met hun arbitragezaak, zo zal ten Hag zeker ooit terugkomen als hoofdtrainer
mja snap er ook geen zak van.. Hij heeft zn contract op tijd opgezegd, er is sprake van positieverbetering.. én ze hebben em toestemming gegeven om naar PSV te gaan.. waarom dan een arbitragezaak??
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:11:07 #198
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70316967
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja snap er ook geen zak van.. Hij heeft zn contract op tijd opgezegd, er is sprake van positieverbetering.. én ze hebben em toestemming gegeven om naar PSV te gaan.. waarom dan een arbitragezaak??
Misschien zijn ze tot inkeer gekomen en willen ze Ten Hag niet kwijt
pi_70317442
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

tsja dat hadden ze zich dan lekker eerder moeten bedenken
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:22:36 #200
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70319801
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Twente is gewoon idioot bezig. Zoals ik al eerder gezegd had, sinds het grasincident (lees: competitievervalsing) ben ik ze minder en minder gaan bewonderen. Voorheen was ik zelfs gecharmeerd van de club, en nu... nu kunnen ze de stront in zakken.
Trouwens watskeburt met Toivonen? Weer gescoort?
pi_70320652
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:22 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Twente is gewoon idioot bezig. Zoals ik al eerder gezegd had, sinds het grasincident (lees: competitievervalsing) ben ik ze minder en minder gaan bewonderen. Voorheen was ik zelfs gecharmeerd van de club, en nu... nu kunnen ze de stront in zakken.
hier hetzelfde..
quote:
Trouwens watskeburt met Toivonen? Weer gescoort?
Jep..
pi_70334407
Twente zal vast de kaart gaan spelen dat PSV voor Ten Hag momenteel geen positieverbetering is omdat Twente in de voorronde-CL zit.
pi_70334429
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef Valdivia het volgende:
Twente zal vast de kaart gaan spelen dat PSV voor Ten Hag momenteel geen positieverbetering is omdat Twente in de voorronde-CL zit.
En ik mag hopen dat de KNVB daar niet in trapt
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:35:57 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70334490
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef dndiek het volgende:

[..]

Bij Suarez versus Groningen vond de rechter Ajax sportief geen stap hoger omdat ze beide UEFA cup speelden.
pi_70334562
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij Suarez versus Groningen vond de rechter Ajax sportief geen stap hoger omdat ze beide UEFA cup speelden.
I know... maar dat vond ik ook scheef. Ik vind niet dat een topclub op haar gehele historie kan blijven teren, maar kijken naar de laatste vijf jaar zou naar mijn mening een reële afspiegeling geven
pi_70334641
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Prosac het volgende:

[..]

Suarez had geen clausule, Ten Hag kon volgens zijn contract weg bij positieverbetering. Wellicht vond de comissie bij Suarez de sportieve stap niet groot genoeg, bij Ten Hag is het alleen de vraag of er sprake is van positieverbetering (of die verbetering nu 1% of 50% volgens de comissie, dat doet er niet toe).
pi_70337532
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ze trapten ook mooi in het grasmatverhaal. Ik ben toch ook wel benieuwd wat positieverbetering inhoudt. Is dat kijken naar de ranglijst van het afgelopen seizoen?
pi_70344897
quote:
RR: Ramos schermt met interesse vanuit Brazilië

Volgens Radio Rijnmond is Cassio Ramos nog niet naar Sparta, omdat hij schermt met de interesse van een Braziliaanse club die de keeper ook zou willen huren. Sparta heeft al een akkoord met PSV over de huur van de keeper, maar zelf moet hij ook nog akkoord gaan. Ook ADO Den Haag en FC Utrecht zouden belangstelling hebben om Cassio Ramos te huren.
Lijkt me beter om hem in Nederland te houden....
pi_70345024
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt me beter om hem in Nederland te houden....
ja dat lijkt mij ook.. dan is ie makkelijker in de gaten te houden..
pi_70348219
quote:
Keert Simons terug naar Club Brugge?

Staat Timmy Simons voor een terugkeer naar Club Brugge? De 32-jarige Brabander moet niet per se vertrekken bij PSV, maar volgens Nederlandse bronnen zou de nieuwe trainer Rutten aankoop Engelaar verkiezen. Blauw-zwart is kandidaat en had eind mei al eens een gesprek met de Rode Duivel.

De toekomst van Simons bij PSV is nog onduidelijk. De middenvelder hervat, door zijn deelname met de Rode Duivels aan de Kirin Cup, pas maandag de trainingen en dan volgt allicht een gesprek over de plannen met hem. Aan zijn entourage werd afgelopen week al duidelijk gemaakt dat hij bij een goed bod mag vertrekken.
Leidersrol

Simons heeft, net als de andere spelers van PSV, geen topseizoen achter de rug en gezien zijn leeftijd is hij geen pion om voor de toekomst op te bouwen. Bovendien zou Fred Rutten niet helemaal wild zijn van de speelwijze van Simons.

Club Brugge wil graag een boegbeeld binnenhalen om de ploeg meer uitstraling te geven, terwijl Simons nog enorm populair is bij de Brugse aanhang. Met de komst van de Rode Duivel zou Club een speler in de ploeg halen, die zowel in de kleedkamer als op het veld een leidersrol kan vertolken.

Blauwzwart had enkele weken geleden al eens een gesprek met Simons en die stond niet weigerachtig tegenover een terugkeer naar Jan Breydel. Er zou toen zelfs al een mondeling akkoord zijn gemaakt met de speler, maar op dat moment had PSV nog geen verdedigende middenvelder gevonden om Simons te vervangen.

Met de komst van Engelaar is dat nu wel het geval, dus het is afwachten of er de komende dagen nieuwe actie wordt ondernomen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)aar-club-brugge.aspx
pi_70348345
Zou geen gekke transfer zijn, voor alle partijen.
pi_70348357
quote:
Hij heeft inderdaad niet z'n beste seizoen uit z'n carrière achter de rug, maar ik zou het ontzettend zonde vinden als hij zou vertrekken.
pi_70348503
Ik vind het niet zo heel erg als Simons gaat....

Mendez en Engelaar op het middenveld lijkt me prima

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 25-06-2009 14:07:25 ]
pi_70348535
Mendez moet die eerste zijn maar ik kan niet editten.....
pi_70348542
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef dndiek het volgende:
Mendez moet die eerste zijn maar ik kan niet editten.....
En Engelaar de 2e
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:53:37 #216
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70348566
lol mensen en eigenaar.

We houden het maar onder de zin "het is vroeg"

Als Simons vertrekt heeft Bakkal meer kans.
Zo zie ik het.
pi_70348644
doe maar ff veranderen sjimz

mobiel internet
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:50:27 #218
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70349862
Zou echt onzin zijn om Simons te verkopen. Gewoon nog een jaartje houden en kijken of van Bommel zich volgend jaar aan zijn belofte gaat houden om terug te komen. Engelaar zie ik liever niet op de positie van Simons, maar gewoon op links.
pi_70350333
Simons moet gewoon blijven. Dat ze de overbodige spelers maar eens proberen kwijt te raken...
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:13:14 #220
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70350539
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Rucebo het volgende:
Simons moet gewoon blijven. Dat ze de overbodige spelers maar eens proberen kwijt te raken...
Inderdaad, ik zou het zonde vinden als Simons vertrekt. Okee, hij heeft niet zijn beste seizoen gehad, maar het kan dus alleen maar beter.
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:55:54 #221
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_70351955
Dit zijn geen fijne berichten om mee wakker te worden..

Simons moet idd gewoon blijven. een systeem met engelaar en simons naast elkaar is in mijn ogen ook perfect mogelijk.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:59:07 #222
11102 knep
Mountainfreak
pi_70352028
Simons moet inderdaad gewoon blijven. Misschien geen top aanvoerder maar wel een held .
pi_70352030
quote:
Simons moet blijven.. waarom Mendez niet laten vertrekken?
pi_70354448
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Rucebo het volgende:
Amen.
Als Simons weggaat kan Rutten van mijn part ook zijn biezen pakken.
pi_70355031
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Amen.
Als Simons weggaat kan Rutten van mijn part ook zijn biezen pakken.
Mja mijn sympathie voor Rutten daalt gigantisch als hij Simons laat vertrekken..
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:09:00 #226
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_70356338
Mwah, ik vind het juist wel goed dat hij kijkt naar de kwaliteiten en niet uitgaat van de resultaten van het verleden.
Simons is een nuttige kracht geweest, maar nooit de leider in het veld die we nodig hadden. Bovendien presteert hij de laatste 2 seizoenen steeds minder. Sympatieke vent hoor, maar als Rutten denkt dat de rek er uit is kan je hem beter nu slijten dan over 2 jaar gratis de deur uit.

Al lijkt het me wel vreemd dat Rutten Engelaar wil laten spelen op de positie van Simons. Daar is hij niet voor bedoeld in mijn optiek, Engelaar moet de plek van Mendez in gaan vullen. Wuytens wellicht op de plek van Simons, al ben ik nog niet overtuigd dat Wuytens het daar al aankan.
pi_70356479
Met die post boven mij ben ik het wel eens .
pi_70361538
quote:
Simons: 'Ik speel dit seizoen gewoon bij PSV'

25/06/2009 15:01

Timmy Simons is verbijsterd over het bericht dat hij zou terugkeren bij zijn oude werkgever Club Brugge. De aanvoerder van PSV moest dat vandaag in Het Belang van Limburg lezen.

'Dat bericht wekte nogal mijn verbazing', aldus de Belgisch international tegenover Voetbal International. 'Ik heb niet met Club Brugge gesproken en al helemaal niet met mensen van die krant. Het zou fijn zijn als bepaalde geruchten voortaan eerst worden geverifieerd.'

Dezelfde krant suggereert ook dat PSV-trainer Fred Rutten niets zou zien in Simons en hem het liefst van de hand zou doen nu Orlando Engelaar is aangetrokken voor het Eindhovense middenveld. 'Verwonderlijk, die passage over Rutten', aldus Simons, die komende maandag pas de training hervat bij PSV. 'Dat is mij volstrekt onbekend. Of ik dit seizoen gewoon bij PSV speel? Ja, natuurlijk!'

Club Brugge laat in een reactie eveneens weten dat het aantrekken van Simons niet aan de orde is. 'Volledig uit de lucht gegrepen', aldus Luc Devroe, sportief manager bij Club. 'Wij hebben ooit gezegd dat wij graag een type Simons in onze ploeg zouden willen, maar om dan nu te concluderen dat wij dan ook meteen Simons zelf hierna toe halen, is nogal vreemd. Het is onhaalbaar bovendien. Club Brugge kan financieel niet wedijveren met een club als PSV.'
bron: VI
pi_70361726
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef dndiek het volgende:

[..]

een hele geruststelling..
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:14:16 #230
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70362981
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef dndiek het volgende:

[..]

Club Brugge: \"Komst Simons niet waar\"
pi_70363812
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef MrMoon het volgende:

[..]

een hele geruststelling..
Engelaar Simons
pi_70364037
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Engelaar Simons

Engelaar, Afellay, Simons.. leuk middenveld..
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:06:20 #233
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70366291
Bakkal
pi_70367115
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bakkal
Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassen
pi_70367153
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassen
Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:41:50 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70367210
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.

Laat Bakkal maar naar Groningen komen.
pi_70367250
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

Laat Bakkal maar naar Groningen komen.
10 miljoen
pi_70367260
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

10 miljoen
ruilen voor berg
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:50:24 #239
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70367401
10 Mil. + berg.
pi_70367436
Bakkal ruilen voor een Berg (+) geld
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:51:47 #241
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70367442
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
10 Mil. + berg.
Klinkt als een leuke deal
pi_70367988

Volgens mij hangt er weer een prima sfeertje op de Herdgang
pi_70368860
Mooie kleding waar ze in trainen

En nog meer Fokkers naar Driel Zaterdag ?
pi_70368969
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie kleding waar ze in trainen
Gelukkig geen zwart-geel, maar antraciet-geel
pi_70369335
quote:
Cassio Ramos niet naar Sparta

EINDHOVEN - Cassio Ramos gaat voorlopig niet naar Sparta. De Braziliaanse doelman van PSV heeft donderdag te kennen gegeven in eerste instantie in Eindhoven te willen blijven.

Ramos speelde het laatste half jaar op uitleenbasis bij Sparta. PSV’s nieuwe trainer Fred Rutten stemde er in toe dat hij op Het Kasteel opnieuw ervaring zou gaan opdoen. De keeper zelf maakte na een gesprek met Sparta een andere keus.

Vooralsnog is Ramos de enige speler uit de selectie van PSV die mag worden uitgeleend. Rutten wil met de andere talenten, die mogelijk in Eindhoven weinig aan spelen toekomen, eerst wat uitgebreider samenwerken. Pas dan trekt hij eventuele conclusies.

Rutten zei met verbazing geluiden uit België te hebben vernomen dat hij na de aankoop van Orlando Engelaar van Timmy Simons af wil. ,,Absolute onzin,’’ noemde de trainer dat verhaal.
AD
pi_70370460
jammer, hij heeft echt speelminuten nodig. want van potjes met jong psv alleen kom je er niet.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_70374618
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:43 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

ruilen voor berg
zeer goeie deal
pi_70375076
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Volgens mij hangt er weer een prima sfeertje op de Herdgang
Wat viel er te juichen? Extra toetje?
pi_70376090
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Dat was een oefening
pi_70376393
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Simons blijft..
pi_70378109
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:58 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat was een oefening
Echt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 juni 2009 @ 23:50:31 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_70378221
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Echt?
ja waren ze verleerd na vorig seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_70379430
Ik vind de trainingskleren trouwens niet echt mooi dit jaar... Vooral die shirtjes van de technische staf vind ik echt foeilelijk!

Maar ach, verder heb ik wel het idee dat het wel een leuke groep is op zich, geen vervelende karakters (Okay, misschien Lazovic wel een beetje )
pi_70379790
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vind de trainingskleren trouwens niet echt mooi dit jaar... Vooral die shirtjes van de technische staf vind ik echt foeilelijk!
[ afbeelding ]

Maar ach, verder heb ik wel het idee dat het wel een leuke groep is op zich, geen vervelende karakters (Okay, misschien Lazovic wel een beetje )
ja kunnen ze die niet verkopen oid?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 05:59:19 #255
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70384378
Zou mooi zijn. Bij mij heeft hij alle animo opgebruikt. Verkopen en ajuu.
pi_70389412
quote:
Kieft wacht op 'concreet' voorstel PSV en Rutten

Wim Kieft wacht nog op een telefoontje van Fred Rutten. De coach van PSV vertelde eerder deze week dat hij de voormalig spits graag in zijn technische staf opneemt. 'Ik heb tijd over en ik ben nieuwsgierig', reageert Kieft in het Algemeen Dagblad.

Rutten zei afgelopen maandag nog contact op te zullen nemen met de 46-jarige Amsterdammer. 'Wim heeft aangegeven graag weer actiever te worden in het voetbal. Als hij dat wil, kan hij mogelijk bij PSV een rol spelen. Hij heeft al stage gelopen bij Oranje Onder-19. Als hij er voor openstaat zal dat voornamelijk gaan om een rol bij Jong PSV. Waar mogelijk kan hij ook voor het eerste elftal iets invullen.'

Kieft wacht nog op een écht voorstel. 'We hebben enkele weken geleden een gesprek gehad, maar daar is nog geen vervolg op gekomen. Het is lastig reageren op iets dat nog niet concreet is. Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik ga niet op de zaken vooruitlopen. Eerst moet duidelijk worden wat de club wil', aldus de voormalige spits van PSV en Ajax, die momenteel bezig is met de cursus Oefenmeester 1.
Hopelijk kan ie lang wachten
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:51:42 #257
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70392854
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:13 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hopelijk kan ie lang wachten
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_70394450
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.
Dan kannie altijd nog aan de slag bij PSV.tv

20 juli trouwens een oefenwedstrijd tegen een combinatie van PSV 1 en Jong PSV.
pi_70394682

Handtekening onder een contract tot 2012 met een eenzijdige optie voor nog 2 jaar
pi_70408386
en weer een mooie goal van toivonen
pi_70412299
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef sjonbeton het volgende:
En 2 door Berg. Kunnen goed samen werken Kopen!
pi_70413870
Afellay gespot in Manchester.

Dag kampionschap!
pi_70413919
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Toivonen het volgende:
Afellay gespot in Manchester.

Dag kampionschap!
Dat was hij woensdag ook al.
Ik typ straat.
pi_70414281
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef sjonbeton het volgende:
Gifje ?
pi_70416432
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat was hij woensdag ook al.
Maandag
pi_70417876
Ik heb net kaartjes besteld voor de afscheids wedstrijd van cocu Ik ben ook bij de oefenwedstrijd tegen udi/beter bed. Wie van jullie gaan er ook naar deze of andere wedstrijden?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:15:56 #267
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_70417895
De Valk-PSV aanstaande woensdag

Voor Cocu moet ik ook nog kaartjes bestellen...weet je de prijzen? I kzit op West
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_70418202
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:15 schreef joers1 het volgende:
De Valk-PSV aanstaande woensdag

Voor Cocu moet ik ook nog kaartjes bestellen...weet je de prijzen? I kzit op West
Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!
pi_70418904
quote:
'Haalbaarheid geen issue meer voor scouts'

27 juni 2009 RvN

De Telegraaf bericht over de vernieuwingen die Fred Rutten heeft doorgevoerd. De coach zou de lat een stuk omhoog hebben gelegd. Zo zou hij hij de scoutingsrichtlijnen hebben aangepast. Ze hebben te horen gekregen dat ze de haalbaarheid van een speler voortaan buiten beschouwing moeten laten. De beste optie moet boven aan de lijst staan. "Want voor een Maradona of Romario is er altijd plaats", aldus Rutten.
Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.
pi_70419567
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.
het gaat helemaal goedkomen met ons clubbie
pi_70420855
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
Patat Friet
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:52:10 #272
163488 RubenSosa
pi_70421074
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.

Okay, dromen mag...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:10:53 #273
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_70421509
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:51 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!
Mn eigen seizoenkaartplek kan ik sowieso kopen....
pi_70422205
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar. slaat alle tanden uit zijn bakkes!!!

Okay, dromen mag...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:48:52 #275
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_70422349
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.

Okay, dromen mag...
Gomes?? wie was dat ook alweer? die paria die zichzelf boven de club verhief???
Niemand is groter dan de club, Gomes niet en Reker niet.....hij is op een vervelende manier weggegaan, dat verdiende geen schoonheidsprijs.
Staat buiten kijf dat het een wereldkeeper was
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:24:25 #276
163488 RubenSosa
pi_70423308
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:48 schreef joers1 het volgende:

[..]

Gomes?? wie was dat ook alweer? die wereldkeeper die vorig jaar al de problemen binnen psv aan de kaak stelde, maar geen gehoor kreeg van rukker (die zichzelf boven de club verhief!)
Niemand is groter dan de club, Gomes niet en Reker niet.....hij is op een vervelende manier weggegaan, dat verdiende geen schoonheidsprijs.
Staat buiten kijf dat het een wereldkeeper was
pi_70426685
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben er bij! inclusief Nilis shirt, dus maar hopen dat ie speelt!
pi_70428267
Opstelling PSV in de 1e oefen wedstrijd

Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
pi_70428436
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling PSV in de 1e oefen wedstrijd

Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
4-3-3 dus
denk zoiets dan?

kromkamp ----- wuytens --- Pieters ----- Zonneveld
---- Bakkal ------------ Ojo ------------ Engelaar
Manco-----------Koevermans -------- Amrabat
pi_70428462
Denk eerder 3-4-3 dan ofzo? Wuytens in de verdediging?
pi_70428512
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:31 schreef neilpad het volgende:
Denk eerder 3-4-3 dan ofzo? Wuytens in de verdediging?
Had ergens gelezen dat Wuytens op de training in de verdediging speelde maar sowieso wel verrassend al is het maar een oefenwedstrijd. Hopen dat er ook zon twitter iets komt voor PSV - RKSV zou echt top zijn
pi_70429096
edit: geen radio dus dat is een andere rksv

[ Bericht 48% gewijzigd door sjonbeton op 27-06-2009 17:58:44 ]
pi_70429238
Ik krijg het idee dat Rutten verdomd goed bezig is.
Ik typ straat.
pi_70429333
Lijkt mij dat Ojo samen met Pieters centraal achterin speelt.
pi_70429344
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef sjonbeton het volgende:
edit: geen radio dus dat is een andere rksv
OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ook .
pi_70429502
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef neilpad het volgende:

[..]

OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ook .
haha gelukkig deed ie het niet bij mij
ben benieuwd hoe rutten het doet, heb net als ludosanders het idee dat hij het heel goed aanpakt maar dat is slechts een gevoel . Bij Stevens had ik dat niet gelukkig
pi_70429805
Regent het nog niet extreem veel bij jullie?
Patat Friet
pi_70429837
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Uurtje geleden keihard.

0-2 inmiddels door Manco en Bakkal (PSV Netwerk)
pi_70429909
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Regen? Hele dag zon en hitte hier
pi_70430951
Kreeg net een smsje.

0-5 met rust, 4x Koevermans en 1x Bakkal in een plichtmatig PSV. Wat anders dan ik net schreef, maar ik vertrouw het smsje iets meer dan PSV Netwerk
pi_70431430
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Kreeg net een smsje.

0-5 met rust, 4x Koevermans en 1x Bakkal in een plichtmatig PSV. Wat anders dan ik net schreef, maar ik vertrouw het smsje iets meer dan PSV Netwerk
Danny
pi_70431445
Staat nu ook op de frontpage van PN, 5-0 bij rust.
pi_70431463
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Uurtje geleden keihard.

..
Waar woon je?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:22:50 #294
163488 RubenSosa
pi_70431661
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Danny
Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?
pi_70432678
0-10 geworden nog, dankzij Jong PSV-spelers.
pi_70432989
Mooi mooi
pi_70433184
Toivonen komt licht geblesseerd terug uit Zweden (hamstring)
Lekker rustig laten beginnen dus

10-0 is leuk; dubbele cijfers en de 0
pi_70433827
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?
"IK NEUK JE MOEDER FRED!11!! "

pi_70434186
Heb 2 seizoenskaarten besteld. Eind deze maand worden ze afgeboekt. Dus denk ik dat ik ze volgende maand ontvang ? Ik ga alleen met mijn vader. Nu vroeg ik me af of mijn zoontje van 2,5 gewoon gratis naar binnen kan en op mijn schoot kan ?
pi_70435142
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"IK NEUK JE MOEDER FRED!11!! "

"Ach Danny, das kann passieren"
pi_70435153
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')