quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:48 schreef joers1 het volgende:
[..]
Gomes?? wie was dat ook alweer? die wereldkeeper die vorig jaar al de problemen binnen psv aan de kaak stelde, maar geen gehoor kreeg van rukker (die zichzelf boven de club verhief!)
Niemand is groter dan de club, Gomes niet en Reker niet.....hij is op een vervelende manier weggegaan, dat verdiende geen schoonheidsprijs.
Staat buiten kijf dat het een wereldkeeper was
Ik ben er bij! inclusief Nilis shirt, dus maar hopen dat ie speelt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
4-3-3 dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling PSV in de 1e oefen wedstrijd
Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
Had ergens gelezen dat Wuytens op de training in de verdediging speeldequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:31 schreef neilpad het volgende:
Denk eerder 3-4-3 dan ofzo? Wuytens in de verdediging?
OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef sjonbeton het volgende:
edit: geen radio dus dat is een andere rksv![]()
![]()
haha gelukkig deed ie het niet bij mijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef neilpad het volgende:
[..]
OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ook.
Uurtje geleden keihard.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Regent het nog niet extreem veel bij jullie?
Regen? Hele dag zon en hitte hierquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Regent het nog niet extreem veel bij jullie?
Dannyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Kreeg net een smsje.
0-5 met rust, 4x Koevermans en 1x Bakkal in een plichtmatig PSV. Wat anders dan ik net schreef, maar ik vertrouw het smsje iets meer dan PSV Netwerk
Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?quote:
"IK NEUK JE MOEDER FRED!11!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |