bron: VIquote:Simons: 'Ik speel dit seizoen gewoon bij PSV'
25/06/2009 15:01
Timmy Simons is verbijsterd over het bericht dat hij zou terugkeren bij zijn oude werkgever Club Brugge. De aanvoerder van PSV moest dat vandaag in Het Belang van Limburg lezen.
'Dat bericht wekte nogal mijn verbazing', aldus de Belgisch international tegenover Voetbal International. 'Ik heb niet met Club Brugge gesproken en al helemaal niet met mensen van die krant. Het zou fijn zijn als bepaalde geruchten voortaan eerst worden geverifieerd.'
Dezelfde krant suggereert ook dat PSV-trainer Fred Rutten niets zou zien in Simons en hem het liefst van de hand zou doen nu Orlando Engelaar is aangetrokken voor het Eindhovense middenveld. 'Verwonderlijk, die passage over Rutten', aldus Simons, die komende maandag pas de training hervat bij PSV. 'Dat is mij volstrekt onbekend. Of ik dit seizoen gewoon bij PSV speel? Ja, natuurlijk!'
Club Brugge laat in een reactie eveneens weten dat het aantrekken van Simons niet aan de orde is. 'Volledig uit de lucht gegrepen', aldus Luc Devroe, sportief manager bij Club. 'Wij hebben ooit gezegd dat wij graag een type Simons in onze ploeg zouden willen, maar om dan nu te concluderen dat wij dan ook meteen Simons zelf hierna toe halen, is nogal vreemd. Het is onhaalbaar bovendien. Club Brugge kan financieel niet wedijveren met een club als PSV.'
Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassenquote:
Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.
10 miljoenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Laat Bakkal maar naar Groningen komen.
ruilen voor bergquote:
Klinkt als een leuke dealquote:
Gelukkig geen zwart-geel, maar antraciet-geelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie kleding waar ze in trainen![]()
ADquote:Cassio Ramos niet naar Sparta
EINDHOVEN - Cassio Ramos gaat voorlopig niet naar Sparta. De Braziliaanse doelman van PSV heeft donderdag te kennen gegeven in eerste instantie in Eindhoven te willen blijven.
Ramos speelde het laatste half jaar op uitleenbasis bij Sparta. PSV’s nieuwe trainer Fred Rutten stemde er in toe dat hij op Het Kasteel opnieuw ervaring zou gaan opdoen. De keeper zelf maakte na een gesprek met Sparta een andere keus.
Vooralsnog is Ramos de enige speler uit de selectie van PSV die mag worden uitgeleend. Rutten wil met de andere talenten, die mogelijk in Eindhoven weinig aan spelen toekomen, eerst wat uitgebreider samenwerken. Pas dan trekt hij eventuele conclusies.
Rutten zei met verbazing geluiden uit België te hebben vernomen dat hij na de aankoop van Orlando Engelaar van Timmy Simons af wil. ,,Absolute onzin,’’ noemde de trainer dat verhaal.
Wat viel er te juichen? Extra toetje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt er weer een prima sfeertje op de Herdgang
Dat was een oefeningquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat viel er te juichen? Extra toetje?
Simons blijft..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat viel er te juichen? Extra toetje?
ja waren ze verleerd na vorig seizoenquote:
ja kunnen ze die niet verkopen oid?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vind de trainingskleren trouwens niet echt mooi dit jaar... Vooral die shirtjes van de technische staf vind ik echt foeilelijk!
[ afbeelding ]
Maar ach, verder heb ik wel het idee dat het wel een leuke groep is op zich, geen vervelende karakters (Okay, misschien Lazovic wel een beetje)
Hopelijk kan ie lang wachtenquote:Kieft wacht op 'concreet' voorstel PSV en Rutten
Wim Kieft wacht nog op een telefoontje van Fred Rutten. De coach van PSV vertelde eerder deze week dat hij de voormalig spits graag in zijn technische staf opneemt. 'Ik heb tijd over en ik ben nieuwsgierig', reageert Kieft in het Algemeen Dagblad.
Rutten zei afgelopen maandag nog contact op te zullen nemen met de 46-jarige Amsterdammer. 'Wim heeft aangegeven graag weer actiever te worden in het voetbal. Als hij dat wil, kan hij mogelijk bij PSV een rol spelen. Hij heeft al stage gelopen bij Oranje Onder-19. Als hij er voor openstaat zal dat voornamelijk gaan om een rol bij Jong PSV. Waar mogelijk kan hij ook voor het eerste elftal iets invullen.'
Kieft wacht nog op een écht voorstel. 'We hebben enkele weken geleden een gesprek gehad, maar daar is nog geen vervolg op gekomen. Het is lastig reageren op iets dat nog niet concreet is. Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik ga niet op de zaken vooruitlopen. Eerst moet duidelijk worden wat de club wil', aldus de voormalige spits van PSV en Ajax, die momenteel bezig is met de cursus Oefenmeester 1.
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.quote:
Dan kannie altijd nog aan de slag bij PSV.tvquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.
Dat was hij woensdag ook al.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Toivonen het volgende:
Afellay gespot in Manchester.![]()
Dag kampionschap!
Maandagquote:
Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:15 schreef joers1 het volgende:
De Valk-PSV aanstaande woensdag
Voor Cocu moet ik ook nog kaartjes bestellen...weet je de prijzen? I kzit op West
Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.quote:'Haalbaarheid geen issue meer voor scouts'
27 juni 2009 RvN
De Telegraaf bericht over de vernieuwingen die Fred Rutten heeft doorgevoerd. De coach zou de lat een stuk omhoog hebben gelegd. Zo zou hij hij de scoutingsrichtlijnen hebben aangepast. Ze hebben te horen gekregen dat ze de haalbaarheid van een speler voortaan buiten beschouwing moeten laten. De beste optie moet boven aan de lijst staan. "Want voor een Maradona of Romario is er altijd plaats", aldus Rutten.
het gaat helemaal goedkomen met ons clubbiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
Mn eigen seizoenkaartplek kan ik sowieso kopen....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar. slaat alle tanden uit zijn bakkes!!!
Okay, dromen mag...
Gomes?? wie was dat ook alweer? die paria die zichzelf boven de club verhief???quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.
Okay, dromen mag...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:48 schreef joers1 het volgende:
[..]
Gomes?? wie was dat ook alweer? die wereldkeeper die vorig jaar al de problemen binnen psv aan de kaak stelde, maar geen gehoor kreeg van rukker (die zichzelf boven de club verhief!)
Niemand is groter dan de club, Gomes niet en Reker niet.....hij is op een vervelende manier weggegaan, dat verdiende geen schoonheidsprijs.
Staat buiten kijf dat het een wereldkeeper was
Ik ben er bij! inclusief Nilis shirt, dus maar hopen dat ie speelt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
4-3-3 dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling PSV in de 1e oefen wedstrijd
Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
Had ergens gelezen dat Wuytens op de training in de verdediging speeldequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:31 schreef neilpad het volgende:
Denk eerder 3-4-3 dan ofzo? Wuytens in de verdediging?
OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef sjonbeton het volgende:
edit: geen radio dus dat is een andere rksv![]()
![]()
haha gelukkig deed ie het niet bij mijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:00 schreef neilpad het volgende:
[..]
OMG ik zat al te luisteren, verschrikkelijk, die muziek ook.
Uurtje geleden keihard.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Regent het nog niet extreem veel bij jullie?
Regen? Hele dag zon en hitte hierquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef ganzenherder het volgende:
Regent het nog niet extreem veel bij jullie?
Dannyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Kreeg net een smsje.
0-5 met rust, 4x Koevermans en 1x Bakkal in een plichtmatig PSV. Wat anders dan ik net schreef, maar ik vertrouw het smsje iets meer dan PSV Netwerk
Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?quote:
"IK NEUK JE MOEDER FRED!11!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft hij al gefrusteerd naar de kant gezwaaid met een bepaalde vinger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |