bron: VIquote:Simons: 'Ik speel dit seizoen gewoon bij PSV'
25/06/2009 15:01
Timmy Simons is verbijsterd over het bericht dat hij zou terugkeren bij zijn oude werkgever Club Brugge. De aanvoerder van PSV moest dat vandaag in Het Belang van Limburg lezen.
'Dat bericht wekte nogal mijn verbazing', aldus de Belgisch international tegenover Voetbal International. 'Ik heb niet met Club Brugge gesproken en al helemaal niet met mensen van die krant. Het zou fijn zijn als bepaalde geruchten voortaan eerst worden geverifieerd.'
Dezelfde krant suggereert ook dat PSV-trainer Fred Rutten niets zou zien in Simons en hem het liefst van de hand zou doen nu Orlando Engelaar is aangetrokken voor het Eindhovense middenveld. 'Verwonderlijk, die passage over Rutten', aldus Simons, die komende maandag pas de training hervat bij PSV. 'Dat is mij volstrekt onbekend. Of ik dit seizoen gewoon bij PSV speel? Ja, natuurlijk!'
Club Brugge laat in een reactie eveneens weten dat het aantrekken van Simons niet aan de orde is. 'Volledig uit de lucht gegrepen', aldus Luc Devroe, sportief manager bij Club. 'Wij hebben ooit gezegd dat wij graag een type Simons in onze ploeg zouden willen, maar om dan nu te concluderen dat wij dan ook meteen Simons zelf hierna toe halen, is nogal vreemd. Het is onhaalbaar bovendien. Club Brugge kan financieel niet wedijveren met een club als PSV.'
Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassenquote:
Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Inderdaad, heb echt een hoge pet of van bakkal maar er is iets waardoor hij zo weinig kans krijgt. Maar goed, wie weet gaat hij volgend seizoen verassen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al licht ontvlambaar.
10 miljoenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Laat Bakkal maar naar Groningen komen.
ruilen voor bergquote:
Klinkt als een leuke dealquote:
Gelukkig geen zwart-geel, maar antraciet-geelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie kleding waar ze in trainen![]()
ADquote:Cassio Ramos niet naar Sparta
EINDHOVEN - Cassio Ramos gaat voorlopig niet naar Sparta. De Braziliaanse doelman van PSV heeft donderdag te kennen gegeven in eerste instantie in Eindhoven te willen blijven.
Ramos speelde het laatste half jaar op uitleenbasis bij Sparta. PSV’s nieuwe trainer Fred Rutten stemde er in toe dat hij op Het Kasteel opnieuw ervaring zou gaan opdoen. De keeper zelf maakte na een gesprek met Sparta een andere keus.
Vooralsnog is Ramos de enige speler uit de selectie van PSV die mag worden uitgeleend. Rutten wil met de andere talenten, die mogelijk in Eindhoven weinig aan spelen toekomen, eerst wat uitgebreider samenwerken. Pas dan trekt hij eventuele conclusies.
Rutten zei met verbazing geluiden uit België te hebben vernomen dat hij na de aankoop van Orlando Engelaar van Timmy Simons af wil. ,,Absolute onzin,’’ noemde de trainer dat verhaal.
Wat viel er te juichen? Extra toetje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt er weer een prima sfeertje op de Herdgang
Dat was een oefeningquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat viel er te juichen? Extra toetje?
Simons blijft..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat viel er te juichen? Extra toetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |