ja waren ze verleerd na vorig seizoenquote:
ja kunnen ze die niet verkopen oid?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vind de trainingskleren trouwens niet echt mooi dit jaar... Vooral die shirtjes van de technische staf vind ik echt foeilelijk!
[ afbeelding ]
Maar ach, verder heb ik wel het idee dat het wel een leuke groep is op zich, geen vervelende karakters (Okay, misschien Lazovic wel een beetje)
Hopelijk kan ie lang wachtenquote:Kieft wacht op 'concreet' voorstel PSV en Rutten
Wim Kieft wacht nog op een telefoontje van Fred Rutten. De coach van PSV vertelde eerder deze week dat hij de voormalig spits graag in zijn technische staf opneemt. 'Ik heb tijd over en ik ben nieuwsgierig', reageert Kieft in het Algemeen Dagblad.
Rutten zei afgelopen maandag nog contact op te zullen nemen met de 46-jarige Amsterdammer. 'Wim heeft aangegeven graag weer actiever te worden in het voetbal. Als hij dat wil, kan hij mogelijk bij PSV een rol spelen. Hij heeft al stage gelopen bij Oranje Onder-19. Als hij er voor openstaat zal dat voornamelijk gaan om een rol bij Jong PSV. Waar mogelijk kan hij ook voor het eerste elftal iets invullen.'
Kieft wacht nog op een écht voorstel. 'We hebben enkele weken geleden een gesprek gehad, maar daar is nog geen vervolg op gekomen. Het is lastig reageren op iets dat nog niet concreet is. Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik ga niet op de zaken vooruitlopen. Eerst moet duidelijk worden wat de club wil', aldus de voormalige spits van PSV en Ajax, die momenteel bezig is met de cursus Oefenmeester 1.
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.quote:
Dan kannie altijd nog aan de slag bij PSV.tvquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
Kieft is een goeie analist bij sport1, en heeft echt wel door hoe het spelletje in elkaar zit.
Dat was hij woensdag ook al.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Toivonen het volgende:
Afellay gespot in Manchester.![]()
Dag kampionschap!
Maandagquote:
Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:15 schreef joers1 het volgende:
De Valk-PSV aanstaande woensdag
Voor Cocu moet ik ook nog kaartjes bestellen...weet je de prijzen? I kzit op West
Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.quote:'Haalbaarheid geen issue meer voor scouts'
27 juni 2009 RvN
De Telegraaf bericht over de vernieuwingen die Fred Rutten heeft doorgevoerd. De coach zou de lat een stuk omhoog hebben gelegd. Zo zou hij hij de scoutingsrichtlijnen hebben aangepast. Ze hebben te horen gekregen dat ze de haalbaarheid van een speler voortaan buiten beschouwing moeten laten. De beste optie moet boven aan de lijst staan. "Want voor een Maradona of Romario is er altijd plaats", aldus Rutten.
het gaat helemaal goedkomen met ons clubbiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede zaak, laat de technische staf maar bepalen wat wel of niet haalbaar is.
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jeuj ik ga naar de Cocu wedstrijd. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal gaan komen
Mn eigen seizoenkaartplek kan ik sowieso kopen....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk even op psv.nl en ik zou snel zijn, want de kaartjes voor oost en west (10 euro) vliegen er snel uit!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar. slaat alle tanden uit zijn bakkes!!!
Okay, dromen mag...
Gomes?? wie was dat ook alweer? die paria die zichzelf boven de club verhief???quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop Gomes. Die krijgt me dan een ovatie van jewelste. Die gaat jankend van het veld af, en loopt naar Reker toe, en tekent een contract voor 10 jaar.
Okay, dromen mag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |