quote:Jérémie Bréchet na één seizoen terug naar Sochaux
22 juni 2009 12:45
PSV MEDIA - Jérémie Bréchet verlaat PSV en gaat weer spelen voor zijn oude club Sochaux. De Franse verdediger heeft één seizoen gespeeld in Eindhoven, maar keert om persoonlijke redenen terug naar zijn vaderland. “Ik vind het jammer, want ik speelde graag voor PSV. Maar dit is de beste mogelijkheid.”
“Veel vrienden gemaakt”
Bréchet (29) speelde een verdienstelijk seizoen als basisspeler en burgerde ook buiten het veld goed in, door onder meer razendsnel de Nederlandse taal onder de knie te krijgen. Zijn gezin kon echter niet goed aarden en kampte met heimwee. “Het is moeilijk. Ik wil PSV niet verlaten, maar mijn familie heeft heel veel heimwee en wil graag terug. Dat is jammer, maar PSV heeft begrip voor de situatie.” Bréchet keert terug naar Sochaux, de club die hij vorig jaar zomer inruilde voor PSV. “Ik heb hier heel veel plezier gehad en veel vrienden gemaakt. Ik ga deze club missen, ik was blij bij PSV. Maar mijn familie is blij met deze beslissing. Dit is moeilijk voor mij maar het beste voor hen. We maken ons op voor een nieuwe toekomst in Frankrijk.” Eerder voetbalde Bréchet, geboren in Lyon, voor Olympique Lyon, Inter en Real Sociedad.
Luc van Agt en Rene Eijkelkamp ook, damn ik wil ook op vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef neilpad het volgende:
Afellay is goed bruin geworden in Marokko goeiendag zeg.
quote:Rutten: “Zoeken naar een oplossing voor Ten Hag”
22 juni 2009 14:00
Beoogd assistent Erik ten Hag heeft nog geen toestemming van FC Twente om op het trainingsveld van PSV te staan. Dat heeft hoofdcoach Fred Rutten maandag gezegd na afloop van de eerste training van het nieuwe seizoen. “Er wordt gezocht naar een oplossing. Ik doe er verder geen uitspraken over”, aldus Rutten.
René Eijkelkamp
Ten Hag heeft nog een contract tot 1 juli bij FC Twente. “Wij zoeken nu naar een oplossing. Erik heeft opgezegd volgens zijn contractuele verplichtingen. Maar in deze situatie moet je overal rekening mee houden. Dit is een situatie tussen Erik en FC Twente.” Rutten doet verder geen uitspraken over de kwestie. “Maar deze situatie geeft naar alle partijen toe geen positief gevoel.” Assistent René Eijkelkamp, parttime toegetreden tot de technische staf van PSV, stond maandagochtend wel op het veld. Het is de bedoeling dat hij twee dagen per week erbij is, maar dat kan volgens Rutten in de voorbereiding wat meer zijn. “Daar waar nodig overleggen we dat.” Deze week is Eijkelkamp er dinsdag en donderdag ook bij in Eindhoven op De Herdgang.
Wim Kieft en Phillip Cocu
Desgevraagd naar andere namen van mogelijke assistenten, lichtte Rutten toe dat hij persoonlijk contact heeft gehad met Wim Kieft. “Maar geruchten worden al snel concreet gemaakt. Ik heb de afspraak dat ik hem deze week bel. Wim heeft aangegeven graag weer actiever te worden in het voetbal. Als hij dat wil, kan hij mogelijk bij PSV een rol spelen. Hij heeft al stage gelopen bij Oranje onder 19 jaar. Als hij er voor openstaat zal dat voornamelijk gaan om een rol bij Jong PSV. Daar waar mogelijk, kan hij eventueel ook voor het eerste elftal iets invullen.” Ook viel maandagmiddag de naam van Phillip Cocu. “Hij wil even tot rust komen. Maar Phillip is altijd welkom in Eindhoven, dat weet de hele organisatie en dat weet Phillip zelf ook.”
PSV.nl nu ook:quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef Prosac het volgende:
NOS meldt de definitieve overgang van Engelaar naar PSV.
quote:Orlando Engelaar voor vier seizoenen naar PSV
22 juni 2009 15:15
PSV MEDIA - PSV heeft Orlando Engelaar binnen. De middenvelder komt over van Schalke 04 en zet zijn handtekening onder een verbintenis voor vier seizoenen, zo heeft de directie van PSV maandagmiddag bekend gemaakt. Engelaar wordt dinsdagochtend medisch gekeurd en daarna gepresenteerd aan de media.
Dinsdagmiddag presentatie
Engelaar (van 24 augustus 1979) wordt bij PSV herenigd met hoofdcoach Fred Rutten, onder wie hij ook voetbalde bij FC Twente en vervolgens Schalke 04. Daarvoor zat hij bij NAC Breda en KRC Genk. In het Nederlands elftal speelde Engelaar, 1.96 meter lang, tot nu toe 11 interlands. Dinsdagochtend wordt hij medisch gekeurd en begin van de middag wordt hij vervolgens in Eindhoven officieel gepresenteerd aan de pers. Na André Ooijer is Engelaar de tweede nieuwe aanwinst voor het seizoen 2009-2010.
Ik niet. Ik heb echt geen idee wat een beetje oefenduel doet, maar 12,50 of 15 euro vind ik nogal duur..... Of valt dat wel mee?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nette aanwinst hoor, Engelaar.
Gaan er nog mensen naar de oefenmatch tegen Driel van zaterdag?
Zijn vrij normale prijzen toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb echt geen idee wat een beetje oefenduel doet, maar 12,50 of 15 euro vind ik nogal duur..... Of valt dat wel mee?
Geen idee of dat duur is, heb er zelf een tientje voor betaald.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb echt geen idee wat een beetje oefenduel doet, maar 12,50 of 15 euro vind ik nogal duur..... Of valt dat wel mee?
Jukka Raitala of Mattias Bjärsmyr lijkt me wel wat....quote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef di0r1 het volgende:
Nu nog één goede verdediger. Iemand ideeën?
Granqvist, als die (nog) haalbaar is...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef di0r1 het volgende:
Ter Horstquote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef di0r1 het volgende:
Inderdaad, verbaasde me nogal toen ik dat hoorde. Blijkbaar is geld een goede remedie tegen heimwee en persoonlijke problemenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lekker makkelijke manier zou dat zijn om een transfer erdoor te drukken......
Net als Méndez met zijn heimwee naar Ecuador en dan waarschijnlijk in Qatar gaan voetballen![]()
Om de naam, of?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jukka Raitala of Mattias Bjärsmyr lijkt me wel wat....
Doe eens normaal en (verkapte) tvp's worden alweer een hele tijd verwijdert in VBL.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondeju heeft een kneus mijn post weer gewist zodat ik dit topic niet meer terug kon vinden.
IRRITATIE! -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |