abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70259519
quote:
Armeens avontuur voor NAC Breda in Europa League
22/06/2009 14:42

NAC Breda moet naar Armenië. Gandzasar Kapan is de tegenstander van de ploeg van coach Robert Maaskant in de tweede voorronde van de Europa League.

De UEFA verrichtte maandagmiddag de loting van de eerste twee voorrondes van de opvolger van het UEFA Cup-toernooi. NAC komt daarin in de tweede voorronde uit. PSV sroomt in de derde ronde in, terwijl in de vierde voorronde SC Heerenveen en Ajax hun opwachting maken.

Gandzasar Kapan is de huidige nummer vijf van de Armeense competitie met veertien punten uit dertien duels. Koploper FC Mika heeft liefst achttien punten meer. Het afgelopen seizoen verliep beter voor de club uit Kapan. Gandzasar eindigde op de derde plaats en verdiende daarmee een ticket voor de Europa League.

NAC begint het tweeluik met een thuisduel op 16 juli. Op 23 juli moeten de Bredanaars naar Armenië. Het is nog onduidelijk of Gandzasar dan in zijn eigen stadion speelt, want het Lernagorts-stadion lijkt erg klein met 3.500 zitplaatsen.
Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Hier word je toch niet vrolijk van ...
pi_70259578
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70259775
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halen
Als je kijkt welke ploegen erin zitten dan zouden ze sowieso overal van moeten kunnen winnen. Dan heb ik liever ook een wat leukere tegenstander. Iets waar ik in ieder geval ooit eens van gehoord heb.

Maar je hebt gelijk, een ronde verder komen is natuurlijk belangrijker....
pi_70259884
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk eigenlijk .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70260086
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk eigenlijk .
Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ook .
  maandag 22 juni 2009 @ 18:01:17 #106
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70260243
Voor feedback kan je terecht in het feedback topic.

[ Bericht 66% gewijzigd door BliksemSchigt op 22-06-2009 18:19:53 ]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_70260325
Nou maar hopen dat Engelaar de directe vervanger van Méndez is, dan kan het nog best wat worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:12:54 #108
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70260628
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ook .
Toen die wedstrijd tegen Chisinau werd uitgezonden dacht ik dat een herhaling was van een eerder gespeelde wedstrijd in de jaren 70 ofzo....Maar het was dus live
Patat Friet
  maandag 22 juni 2009 @ 18:14:45 #109
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70260685
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:03 schreef cultheld het volgende:
Nou maar hopen dat Engelaar de directe vervanger van Méndez is, dan kan het nog best wat worden .
Ik vond het middenveld dit seizoen al extreem statisch op sommige momenten. Hopelijk wordt het niet erger met deze aankoop

Maw: Ik hoop niet dat PSV straks met Simons én Engelaar én Mendez/Wuytens gaat spelen. Alhoewel die kans natuurlijk verwaarloosbaar is. Ik hoop dus nog dat er nog een wat beweeglijkere middenvelder bijkomt, al helemaal als Ibi vertrekt.
Patat Friet
pi_70264487
De Engelaar-transfer stemt me gematigd positie, zeker voor zo'n 3 miljoen euro.
Het bericht op VI dat PSV nog altijd interesse heeft in Cissé (voor 5 miljoen), daar word ik wat minder vrolijk van
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_70264667
quote:
PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé

22/06/2009 19:00

EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.

Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.

In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
Wat zou psv geboden hebben ? Toch geen 5 miljoen neem ik aan? Vind het op zich geen slechte optie maar geen 5 miljoen waard. Deze jongen is pas 21 en kan nog veel bijleren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tallie1982 op 22-06-2009 19:50:20 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 19:48:01 #112
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70264797
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé

22/06/2009 19:00

EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.

Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.

In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
OMG, ze blijven ons de stuipen op het lijf jagen he.....

Het zal toch niet zeg
Patat Friet
pi_70264957
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Het zal toch niet zeg
Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt worden
  maandag 22 juni 2009 @ 20:10:03 #114
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70265784
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt worden
Het rendement van Cisse is nog lager dan dat van Kone imo, kun je nagaan.

Bovendien wordt er hetzelfde geredeneerd als bij Lazovic: 'Oh hij doet het redelijk bij een middelmatig clubje dus zal hij bij PSV wel GEWELDIG spelen...Nee dus....
Komop we hebben het hier over PSV, we horen niet te verlangen naar zo'n spelers
Patat Friet
pi_70266031
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70266101
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70266134
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.
En die dan uitgeven aan Cissé
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70266718
Cissé kan echt wel wat hoor. Alleen is hij officieel 24 en officieus waarschijnlijk 30.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70266798
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef cultheld het volgende:
Cissé kan echt wel wat hoor. Alleen is hij officieel 24 en officieus waarschijnlijk 30.
Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...
  maandag 22 juni 2009 @ 20:45:20 #120
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70267289
quote:

[..]

Het zal toch niet zeg
Ik hoop van niet, idd.
Laat maar lekker naar Feyenoord gaan.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_70267513
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...
Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:57:50 #122
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_70267802
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.
Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...

Cisse mag wat mij betreft naar feyenoord. Ook Engelaar moet mij nog overtuigen, had liever gewoon Bakkal in de basis gehad.
pi_70270089
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...

Cisse mag wat mij betreft naar feyenoord. Ook Engelaar moet mij nog overtuigen, had liever gewoon Bakkal in de basis gehad.
Ik zie ook liever Bakkal maar met Engelaar zijn we misschien eindelijk eens van Mendez af. Ik zie hem iig wél als een diepteïnvestering. Daar waar ik Cissé alleen maar als een speler voor de bank zie en daar hoort niet de prioriteit te liggen als het om versterkingen gaat, zorg eerst maar eens dat we 11 volwaardige basisspelers hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70270421
Ik lees dat Feyenoord naar een constructie zoekt waarin ze Cissé overnemen en een andere speler richting Kerkrade sturen. Als PSV zoiets weet te regelen kan ik er wel mee leven. Iig niet het volle pond betalen.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_70270682
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef neilpad het volgende:
Ik lees dat Feyenoord naar een constructie zoekt waarin ze Cissé overnemen en een andere speler richting Kerkrade sturen. Als PSV zoiets weet te regelen kan ik er wel mee leven. Iig niet het volle pond betalen.
1-1.5 miljoen, meer is hij niet waard, ook niet met een spelersruil.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')