Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.quote:Armeens avontuur voor NAC Breda in Europa League
22/06/2009 14:42
NAC Breda moet naar Armenië. Gandzasar Kapan is de tegenstander van de ploeg van coach Robert Maaskant in de tweede voorronde van de Europa League.
De UEFA verrichtte maandagmiddag de loting van de eerste twee voorrondes van de opvolger van het UEFA Cup-toernooi. NAC komt daarin in de tweede voorronde uit. PSV sroomt in de derde ronde in, terwijl in de vierde voorronde SC Heerenveen en Ajax hun opwachting maken.
Gandzasar Kapan is de huidige nummer vijf van de Armeense competitie met veertien punten uit dertien duels. Koploper FC Mika heeft liefst achttien punten meer. Het afgelopen seizoen verliep beter voor de club uit Kapan. Gandzasar eindigde op de derde plaats en verdiende daarmee een ticket voor de Europa League.
NAC begint het tweeluik met een thuisduel op 16 juli. Op 23 juli moeten de Bredanaars naar Armenië. Het is nog onduidelijk of Gandzasar dan in zijn eigen stadion speelt, want het Lernagorts-stadion lijkt erg klein met 3.500 zitplaatsen.
Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Hier word je toch niet vrolijk van...
Als je kijkt welke ploegen erin zitten dan zouden ze sowieso overal van moeten kunnen winnen. Dan heb ik liever ook een wat leukere tegenstander. Iets waar ik in ieder geval ooit eens van gehoord heb.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet.... Eerst zorgen dat ze het hoofdtoernooi halen
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hopelijk een meer tot de verbeelding sprekende tegenstander voor PSV in de volgende ronde.
Hier word je toch niet vrolijk van...
Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ookquote:
Toen die wedstrijd tegen Chisinau werd uitgezonden dacht ik dat een herhaling was van een eerder gespeelde wedstrijd in de jaren 70 ofzo....Maar het was dus livequote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vroeger in de voorronde CL ook tegen Chisinau gespeeld en tegen Maribor. Was nog lastig genoeg ook.
Ik vond het middenveld dit seizoen al extreem statisch op sommige momenten. Hopelijk wordt het niet erger met deze aankoopquote:Op maandag 22 juni 2009 18:03 schreef cultheld het volgende:
Nou maar hopen dat Engelaar de directe vervanger van Méndez is, dan kan het nog best wat worden.
Wat zou psv geboden hebben ? Toch geen 5 miljoen neem ik aan? Vind het op zich geen slechte optie maar geen 5 miljoen waard. Deze jongen is pas 21 en kan nog veel bijleren.quote:PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé
22/06/2009 19:00
EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.
Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.
In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
OMG, ze blijven ons de stuipen op het lijf jagen he.....quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV meldt zich in Kerkrade voor Roda-aanvaller Cissé
22/06/2009 19:00
EXCLUSIEF - Na een periode van relatieve rust, is de dans om de diensten van Sekou Cissé opnieuw begonnen. Afgelopen maandag meldde PSV zich officieel bij Roda JC, terwijl ook FC Twente en Feyenoord de 24-jarige aanvaller nog altijd in het vizier hebben.
Op dit moment lijken de Rotterdammers de beste papieren te hebben voor het contracteren van de achtvoudig Ivoriaans international. Vorige week sprak een delegatie van Feyenoord met de Limburgers, die de vraagprijs inmiddels tot een niveau van vijf miljoen euro hebben gesteld.
In eerste instantie bood FC Twente de helft, maar voorzitter Joop Munsterman heeft begin deze week weer contact gezocht met de clubleiding van Roda JC. Mocht Feyenoord de aanvaller overnemen, dan zou daar naast een geldbedrag de komst van een overbodige speler tegenover kunnen staan.
Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
OMG, ze blijven ons de stuipen op het lijf jagen he.....
Het zal toch niet zeg![]()
![]()
Het rendement van Cisse is nog lager dan dat van Kone imo, kun je nagaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo erop tegen ? Wat hebben we nu op die positie dan ? Cisse is zeer snel en heeft altijd een goeie aktie in huis. Het probleem bij deze jongen is het afspelen naar medespelers en het afronden. Hier kan aan gewerkt worden
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
En die dan uitgeven aan Cisséquote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ze blijkbaar nog wat centen hebben liggen.
Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef cultheld het volgende:
Cissé kan echt wel wat hoor. Alleen is hij officieel 24 en officieus waarschijnlijk 30.
Ik hoop van niet, idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Scoren gaat zeer moeizaam, dus dat is een grote reden om hem niet te kopen. Ik hoop echt dat hij niet komt, laat maar naar Twente of Feyenoord gaan...
Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet als afmaker, maar als oorlogsmachine gebruiken. Vanaf de linkerflank de 16 laten penetreren, verdedigers bezighouden en daardoor kansen voor anderen creëren: daar is Cissé uitstekend geschikt voor. Een beetje zoals Babel wel eens acteerde bij Liverpool.
Ik zie ook liever Bakkal maar met Engelaar zijn we misschien eindelijk eens van Mendez af. Ik zie hem iig wél als een diepteïnvestering. Daar waar ik Cissé alleen maar als een speler voor de bank zie en daar hoort niet de prioriteit te liggen als het om versterkingen gaat, zorg eerst maar eens dat we 11 volwaardige basisspelers hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar hebben we Dszudzsak toch al voor...
Cisse mag wat mij betreft naar feyenoord. Ook Engelaar moet mij nog overtuigen, had liever gewoon Bakkal in de basis gehad.
1-1.5 miljoen, meer is hij niet waard, ook niet met een spelersruil.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef neilpad het volgende:
Ik lees dat Feyenoord naar een constructie zoekt waarin ze Cissé overnemen en een andere speler richting Kerkrade sturen. Als PSV zoiets weet te regelen kan ik er wel mee leven. Iig niet het volle pond betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |