Voor Munsterman zijn twee smilies op Fok uitgevonden:quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor Munsterman zijn twee smilies op Fok uitgevonden:en
![]()
Wat een kleuter dat voorzittertje, maar laten we het dan maar via de door Munsterman aangespannen arbitragezaak oplossen. 100% zeker dat PSV dan wel als positieverbetering gezien wordt. Niet achteraf gaan huilen als je clausules in contracten van je mensen opneemt.
Twente is nu officieel (begonnen met het veldincident) in mijn achting gedaald van een leuke club naar misselijke, irritante, zichzelf overschattende, arrogante rotclub.
quote:Oranje en Afellay hielpen PSV aan Engelaar
23/06/2009 10:53
'Ik wilde zó ontzettend graag naar het WK in Zuid-Afrika', geeft Orlando Engelaar de belangrijkste reden voor zijn transfer naar PSV. De middenvelder verkiest de Eindhovense club boven een lucratiever verblijf bij Panathinaikos, omdat hij hoopt te kunnen terugkeren in het Nederlands elftal.
'Het was geen gemakkelijk keuze', vertelt Engelaar in De Telegraaf. 'Ik heb best even getwijfeld, maar ik denk dat ik in Nederland sneller in beeld kom bij bondscoach Bert van Marwijk. Vrijdagavond heb ik Henk ten Cate laten weten dat Panathinaikos niet mijn voorkeur had.'
Engelaar voetbalde op 19 november 2008 voor het laatst in Oranje. Tijdens het vriendschappelijke duel met Zweden liet Van Marwijk hem zeventien minuten invallen. De laatste maanden maakte de elfvoudig international geen deel meer uit van de selectie, mede omdat hij bij Schalke 04 weinig aan spelen toe kwam.
Voordat Engelaar zijn jawoord aan PSV gaf wendde hij zich tot Ibrahim Afellay, die hij onder meer kent van het Nederlands elftal. De lange Rotterdammer vroeg naar de toekomstplannen van de Utrechter.
'Ik heb Ibi gevraagd of er sprake was van een vertrek bij PSV. Hij maakte me duidelijk dat dit momenteel absoluut niet speelt en die mededeling bracht me weer een stapje dichter bij PSV. Ik vind Ibi een fantastische speler, iemand die enorm belangrijk is voor PSV.
Vooral die laatste alinea is zeer goed nieuwsquote:
Volgens mij heeft het weinig met scouting te maken maar keuzes die Rutten, Reker en Van Kraaij samen maken. Scouts bepalen immers niet wie er gehaald worden waar vandaan, zij dragen enkel opties aan voor de beleidsbepalers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef Rucebo het volgende:
[..].
De scouting van PSV kijkt ook niet al te ver, nu wilden ze Wilkshire (ex-Twente) weer halen, erg verrassend...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het weinig met scouting te maken maar keuzes die Rutten, Reker en Van Kraaij samen maken. Scouts bepalen immers niet wie er gehaald worden waar vandaan, zij dragen enkel opties aan voor de beleidsbepalers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Zo. 9 augustus 14.30 uur FC Twente - PSV Zo. 16 augustus 12.30 uur PSV - Ajax Zo. 23 augustus 14.30 uur PSV - NAC Breda Zo. 30 augustus 14.30 uur FC Groningen - PSV Za. 12 september 18.45 uur PSV - Roda JC Zo. 20 september 14.30 uur Feyenoord - PSV Za. 26 september 19.45 uur PSV - Willem II Zo. 4 oktober 14.30 uur FC Utrecht - PSV Za. 17 oktober 20.45 uur PSV - sc Heerenveen Zo. 25 oktober 16.30 uur N.E.C. - PSV Za. 31 oktober 19.45 uur PSV - Vitesse Zo. 8 november 14.30 uur ADO Den Haag - PSV Zo. 22 november 16.30 uur PSV - Heracles Almelo Vr. 27 november 20.45 uur Sparta Rotterdam - PSV Zo. 6 december 14.30 uur RKC Waalwijk - PSV Za. 12 december 20.45 uur PSV - AZ Zo. 20 december 16.30 uur Roda JC - PSV Winterstop Vr. 22 januari 20.45 uur PSV - N.E.C. Zo. 31 januari 14.30 uur Vitesse - PSV Wo. 3 februari 19.45 uur PSV - FC Utrecht Za. 6 februari 18.45 uur PSV - ADO Den Haag Zo. 14 februari 14.30 uur Heracles Almelo - PSV Za. 20 februari 20.45 uur PSV - Sparta Rotterdam Za. 27 februari 19.45 uur PSV - RKC Waalwijk Za. 6 maart 20.45 uur NAC Breda - PSV Zo. 14 maart 16.30 uur Ajax - PSV Za. 20 maart 19.45 uur PSV - FC Twente Zo. 28 maart 14.30 uur VVV-Venlo - PSV Zo. 4 april 14.30 uur Willem II - PSV Zo. 11 april 12.30 uur PSV - Feyenoord Wo. 14 april 19.45 uur sc Heerenveen - PSV Zo. 18 april 14.30 uur PSV - FC Groningen Zo. 2 mei 14.30 uur AZ - PSV |
Pittig begin en een pittig eind...quote:
quote:Ten Hag mag aan de slag bij PSV
ENSCHEDE - Erik ten Hag kan per direct aan de slag bij PSV. Zijn voormalige werkgever FC Twente heeft hem dinsdag alsnog de vrijgave gegeven.
Ten Hag mocht op de eerste werkdag van PSV niet aan het werk, omdat Twente een van mening was dat zijn nieuwe contract in Eindhoven pas op 1 juli zou ingaan. Eerder betwistte Twente al dat in het geval van PSV sprake was van positieverbetering. Ten Hag wordt bij PSV assistant-trainer van Fred Rutten.
Uitprinten en het printje in je agenda doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit makkelijk in mijn agenda stoppen?
Godverdomme, die zit ook al onder de paupertattoosquote:
Af en toe moet je het van ver halen, maar ook nu heb je weer iets om over te zeiken.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, die zit ook al onder de paupertattoos![]()
Serieus, moet elke voetballer tegenwoordig plakplaatjes hebben om erbij te horen![]()
Tegenwoordig is toch ook al weer een aantal seizoenen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin tegenwoordig dat alle staf hun initialen op het trainingspak en dergelijke moet hebben staan
Bij jullie trainer levert dat bijvoorbeeld een leuke combinatie op.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik oud word oidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Af en toe moet je het van ver halen, maar ook nu heb je weer iets om over te zeiken.....
[..]
Ik vind dat je daar wel een punt hebt hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik oud word oid![]()
Ik vind het iig debiel kuddegedrag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |