quote:Het Franse L'Alsace, dat eerder als eerste het persoonlijke akkoord tussen Jérémie Bréchet en Sochaux wist te brengen, meldt nu dat ook Sochaux en PSV vandaag een akkoord hebben bereikt. Dat zou de voorzitter van Sochaux vanavond hebben laten weten. Volgens het bericht zal de verdediger begin volgende week een medische keuring ondergaan en daarna een driejarig contract tekenen bij de Franse club.
Geen geld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef neilpad het volgende:
Hmmm Engelaar.... 4 miljoen.
Let me sleep on that one.
Ik ben er niet rouwig omquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:01 schreef dndiek het volgende:
Verrassende move van Engelaar
quote:Orlando Engelaar nog steeds in dubio
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Orlando Engelaar keert vandaag terug van zijn vakantie uit Amerika en bespreekt dan met zijn zaakwaarnemer Edward Burleson drie concrete aanbiedingen van Panathinaikos, PSV en een niet nader bekende Engelse club uit de Premier League.
Panathinaikos heeft al overeenstemming bereikt met zijn huidige werkgever Schalke 04, waar de 29-jarige middenvelder ondanks een doorlopend contract mag vertrekken. PSV is nog niet tot een akkoord met de Duitsers gekomen.
Dit dus inderdaad. Zet Bakkal maar in de basis, vind Engelaar niet meteen een speler die prioriteit zou moeten hebben. Dus als ze hem halen hoop ik wel dat er nog genoeg geld is voor versterkingen op posities waar dat vooral nodig is....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja Engelaar, ik weet het niet. Eigenlijk was ik blij toen bekend werd dat hij niet voor PSV had gekozen. Ik ben niet overtuigd dat hij nou de gewenste kwaliteitsimpuls is. We moeten in ieder geval nog een links- en rechtsback hebben (die Fin waar laatst weer scouts voor op de tribune zaten?) en een spits die er 25+ inschiet.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef neilpad het volgende:
Hmmm Engelaar.... 4 miljoen.
Let me sleep on that one.
Simons in de verdediging is toch al eens geprobeerd en dat was niet echt een succes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef neilpad het volgende:
Als een Zuid-Amerikaans elftal met een zak geld over de brug komt, dan wel. Toch lijken het mij twee totaal verschillende types. Op PN opperde iemand dat Engelaar mss wel de Simons rol overneemt en dan laatstgenoemde een linie terugzakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |