Dat was volgens mij ook in een periode dat niks een succes was en ze echt alle mogelijke combinaties uit aan het testen waren. Volgens mij speelt hij bij België ook gewoon altijd centraal in de verdediging.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Simons in de verdediging is toch al eens geprobeerd en dat was niet echt een succes.
Doet ie nice!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef ruud.nl het volgende:
Doelpuntje Toivonen tegen Italië, ziet er aardig uit.![]()
Ik mag toch hopen dat Orlando hoger in de pikorde dat Mendez komt te staan idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef mcyodogg het volgende:
Betekent dit ook dat Mendez zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft?
Tot nu toe is het nog maar afwachten voor wie of wat hij heeft gekozen, er is namelijk nog niks bevestigd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:41 schreef Spougle het volgende:
Ik kom nooit in het PSV topic. Maar ik ben erg verrast dat Engelaar voor PSV heeft gekozen. Ik denk dat hij voor elke Nederlandse club een aanwinst is.
Goede aankoop dus.
Klopt. Engelaar zit nog in de VS en kiest morgen of overmorgen tussen de beste aanbieder en dat is niet alleen financieel. PSV heeft een (lichte) voorsprong vanwege Rutten en de kansen op Oranje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe is het nog maar afwachten voor wie of wat hij heeft gekozen, er is namelijk nog niks bevestigd.
Eerst maar eens afwachten dus.
Hij schijnt Panathinaikos afgezegd te hebben vanwege privéredenen en dat hij met zijn familie terug wil naar Nederland. Heeft de perschef van Panathinaikos gezegd. Maar zij willen hem toch nog overhalen met een financieel topbod. We zullen zien waar hij voor kiest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt. Engelaar zit nog in de VS en kiest morgen of overmorgen tussen de beste aanbieder en dat is niet alleen financieel. PSV heeft een (lichte) voorsprong vanwege Rutten en de kansen op Oranje.
Hij heeft nog niets afgezegd, maar beslist snel. PSV heeft een lichte voorkeur, maar er is nog niets besloten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij schijnt Panathinaikos afgezegd te hebben vanwege privéredenen en dat hij met zijn familie terug wil naar Nederland. Heeft de perschef van Panathinaikos gezegd. Maar zij willen hem toch nog overhalen met een financieel topbod. We zullen zien waar hij voor kiest.
Jij kent hem of zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets afgezegd, maar beslist snel. PSV heeft een lichte voorkeur, maar er is nog niets besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |