Heb je nog nooit aan paren gedaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenen.
Ik ben meteen toegewijd en jij bent meteen boos?quote:
Owja, lijkt me echt iets voor mij. Iedereen denkt toch altijd dat je met mijn opleiding kok kan wordenquote:
Wat hebben we nou aan sorryquote:
Hij had em indd ook effe kunnen deletenquote:
Wat had ik kunnen deleten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had em indd ook effe kunnen deleten.
Iets qua mede-organisatie evenement of martketing/pr ondersteuning, een baan waarin je lekker dingen kan regelen en je creativiteit in kwijt kan zeg maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef MPG het volgende:
Overigens Nijns, even serieus, wat voor soort werk zoek je?
Zie boven jequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
Nijns, wij zoeken nog slasnijders voor zo'n job:.
whehehe ben niet gewend dat mensen voordat ze hier werken al toegewijd zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben meteen toegewijd en jij bent meteen boos?
hier kan je ook niet fokkenquote:
Nu al lunchtijd?quote:
maar heb ik wel drankquote:
nou voel ik me een beetje dealerquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar heb ik wel drank
tis of drank, drugs of fok
Goed he? Ben ik nu aangenomen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe ben niet gewend dat mensen voordat ze hier werken al toegewijd zijn
ze komen hier niet voor gezinsuitbreidingquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er toch maar net aan in welke betekenis je het bedoelt?.
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van danquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen hier niet voor gezinsuitbreiding
Doen we ook zonder kidsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van dan.
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van dan.
is je broodje al binnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doen we ook zonder kids
Oeh bijna lunchtijd
wat is er nijns?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
MOET..PROFESSIONEELBLIJVEN...AARGHHHHGRMBL
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijnquote:
Nee hoor. Dat moet helemaal nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
MOET..PROFESSIONEELBLIJVEN...AARGHHHHGRMBL
Ahjoh, ga je moeder slaan johquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat moet helemaal niet
Is ook niet geluktquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat moet helemaal niet
Werd me allemaal een beetje teveel hier..quote:
Vast wel, ik denk dat het paard nog geslacht moest wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijn
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijn
Ha! Een broodje geshredderd paardquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Hey frutsebeestje![]()
![]()
![]()
oeh mn broodje is er
gelukkig verbrand je moet maar nietquote:
heb ik alquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zullen maar niet vragen of je mayonaise bij je hete frikandel wil.
Mn moeder heeft me blazen geleerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig verbrand je moet maar niet
Het is dat ik weet dat je uit Limburg komt, anders kon ik het hier aan zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! Een broodje geshredderd paard.
Kon ik me hier ook nog wel eens gaan halen.
hey heyquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Hey frutsebeestje![]()
![]()
![]()
oeh mn broodje is er
Nijnselquote:
OA!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik al
[..]
Mn moeder heeft me blazen geleerd
Was dat maar waar...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey hey![]()
![]()
![]()
sinds wanneer ben ik jouw broodje?
Ik sla jouw moeder wel, die woont dichterbijquote:
Tuurlijk is dat een zinquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je uit Limburg komt, anders kon ik het hier aan zienalsof ik mijn lief hoor
'dat kon ik me wel eens gaan doen' kom nou, dat is toch geen zin?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik al
[..]
Mn moeder heeft me blazen geleerd
dat heb ik mezelf geleerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
![]()
Als dat maar niet het Duitse "blasen" is....
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sla jouw moeder wel, die woont dichterbij
Ik zou zuinig doenquote:
quote:
quote:
quote:
Grote meid.quote:
quote:
Je hebt genoeg van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens een blikje halen, genoeg koffie gehad even
Nee? Half 6 dan?quote:
zes uurquote:
Van jullie krijg ik nooit genoegquote:
dat is liefquote:
Ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja heJa, weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Dan kan je ze weer laten zinkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bijna
[..]
mooi, dan is mijn onderzeeerverzameling weer aangevuld hoop ik
Pauze ging anders wel snelquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaaaaaaap .... man man man anders schiet de dag ff niet op
heb ik anders niets van gemerk...quote:
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb ik anders niets van gemerk...![]()
dus leg dat maar ff uit...
hier schijnt de zon ook volopquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...
ging snel zo
Wat is een bloot topjequote:De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes
ben ook benieuwdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
zeg dames...leg dit eens uit..
[..]
Wat is een bloot topje
loldat klinkt wel nice.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...
ging snel zo
Alleen facials waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
loldat klinkt wel nice.![]()
nog mentals gehad?
whehehehe geeeeen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is een bloot topje
Was het ook.. kon nog beter maar je kunt niet alles hebben int levenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
loldat klinkt wel nice.![]()
foutje (knip)
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is een bloot topje
Whehehe nou weet ik wel wat er stondquote:
miss een topje waar de tepels doorheen komen?quote:
die dragen ze wel hier maar of ze dat normaal ook dragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss een topje waar de tepels doorheen komen?
Nou zeg het maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die draag ik hier wel maar of ze dat normaal ook dragen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss een topje waar de tepels doorheen komen?
Nee, die kijken naar je tieten! of je moet op de veluwe wonen, dan willen ze nog wel eens gaan klagenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar trouwens, waar komt die zin 'De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes' uit? Wat leest Fruts allemaal?
Mijn buren hebben trouwens nooit geklaagd
Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruziequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar trouwens, waar komt die zin 'De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes' uit? Wat leest Fruts allemaal?
Zweefteef en aso ook nogquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
mijn buurman klaagt alleen over het feit dat mn deuren zo hard dichtslaan
Draag jij blote topjes dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie mijn buren zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
mijn buurman klaagt alleen over het feit dat mn deuren zo hard dichtslaan
Ik heb wel eens met blote tieten op het balkon gezeten ja, maar ik geloof niet dat iemand me toen kon zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Draag jij blote topjes dan?
Of ze kijken indd gewoon naar je tieten.
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben stil hoor 's nachtsquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebben
Zelfs niet over nachtelijk lawaai?
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Topic voor DaMart: Samenwonen met een verstokte roker
Spuit 11quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebben
Zelfs niet over nachtelijk lawaai?
Ik spreek ze ook amper. En als ik ze (bovenburen) vraag of ze geen water en troep meer naar beneden willen vegen omdat ik ook nog wel eens op balkon zit, of er was heb hangen, moet hij meteen agressief gaan schelden en met geweld dreigen... er woont dus een psychopaat boven mequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie mijn buren zijnhoe noemden we dat ook alweer? Owja: randstad
Ik zag hem al ja... het toevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Topic voor DaMart: Samenwonen met een verstokte roker
Jij haalt het beste in mensen naar bovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef DaMart het volgende:
Ik spreek ze ook amper. En als ik ze (bovenburen) vraag of ze geen water en troep meer naar beneden willen vegen omdat ik ook nog wel eens op balkon zit, of er was heb hangen, moet hij meteen agressief gaan schelden en met geweld dreigen... er woont dus een psychopaat boven me.
Mijn buurman zei eens:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met blote tieten op het balkon gezeten ja, maar ik geloof niet dat iemand me toen kon zien
Ja, want vreemd genoeg heb ik hem sinds die dag niet meer horen vegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij haalt het beste in mensen naar boven
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te etenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want vreemd genoeg heb ik hem sinds die dag niet meer horen vegen.
omdat je ondanks zijn tokkie-gedrag toch een punt had wrsquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij spaart alle zooi op voor het moment waarop jij je beste witte overhemden aan de waslijn hebt hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te eten
Bij mij dus ook, zo smerigquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn buurman zei eens:
Hier heb je een schutting, kun je topless zonnen...
hij was mn bovenbuurman dus ik zeg: jah dat zien jullie toch ... ook met schutting..
hij: okay ik zal niet beweren dat ik niet ga kijken...okay.. duidelijk
Nee, die van mij valt op volwassen exemplarenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?
Dan had hij zijn verzameling de afgelopen week al een paar keer kunnen aanbiedenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te eten
Het zou al een wonder zijn als ik meerdere witte overhemden aan de waslijn heb hangen... ik draag namelijk zelden overhemdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij spaart alle zooi op voor het moment waarop jij je beste witte overhemden aan de waslijn hebt hangen.
Benno XL dus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, die van mij valt op volwassen exemplaren
whehehe een slimme buurmanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn buurman zei eens:
Hier heb je een schutting, kun je topless zonnen...
hij was mn bovenbuurman dus ik zeg: jah dat zien jullie toch ... ook met schutting..
hij: okay ik zal niet beweren dat ik niet ga kijken...okay.. duidelijk
quote:
Ben jij de buurman van LL?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.
quote:
Whehehehequote:
elleuquote:
muckquote:
Nou snap ik waarom je niet wilde neukenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je niet wilde neuken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij mij dus ook, zo smerig
[..]
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?
Gelukkig gaf ie geen les in Kerkradequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee daar kreeg ze zwijmle... euh zwemles van
NEe johquote:
oh als dat het is...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NEe joh
Ze zijn gewoon zo onder de indruk van je dat ze er door stilvallen
Zat je in Hilversum?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met blote tieten op het balkon gezeten ja, maar ik geloof niet dat iemand me toen kon zien
Ik ben al best wel bezet... Jij ook trwsquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan rook ik ook nog maak ik ook geen kans meer bij jouw
Ja echtquote:
Nu zit er water op mijn toetsenbordquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee daar kreeg ze zwijmle... euh zwemles van
Nope, Leeuwardenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat je in Hilversum?
Ooit een paar studentes op 4~5 hoog tegenover ons gebouw die gingen zonnen. Wij van de donkere ramen, dus die mutsen dachten dat ze alleen waren of zo
Wel leuk uitzicht
pannenkoeken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Frutsel het volgende:
Bleugh... wat zal ik vanavond gaan koken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al best wel bezet... Jij ook trws(toch?)
en dan lekker in de zon gaan zittenquote:
maar ik rook niet!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al best wel bezet... Jij ook trws(toch?)
[..]
Ja echt
[..]
Nu zit er water op mijn toetsenbord
Ik weet ook nog niet wat ik eet.. Denk gewoon een soepjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee daar houd ik niet zo van![]()
gewoon hollandse pot maar weer eens denk ik
ff vis halen
Hoe laat ben je dan hier?quote:
Ja, bij mij is dat echt altijd pas rond 28e/29e..quote:
Spannend! Mogen wij, als jouw vrienden (quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb het q geluid eens gehoord. Ik typ mijn poging in op hun site en het staat er nog niet bij. Wss fout dus
Waren er nog tips of zo?
dat kan ook, maar dan krijg ik later weer foute trek. Das nie zo goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik eet.. Denk gewoon een soepje
Alles wat op de site staat is fout, dus dan denk ik dat je nog gewoon kans maakt hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb het q geluid eens gehoord. Ik typ mijn poging in op hun site en het staat er nog niet bij. Wss fout dus
Waren er nog tips of zo?
quote:
Bij mij rond de 13equote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, bij mij is dat echt altijd pas rond 28e/29e..
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Nou snap ik waarom je niet wilde neuken
oh maar die casual sex gaat dus gewoon door?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegdWe gaan alleen maar niet samenwonen en zo
vind je het erg dat ik na deze opmerking en je vorige totaal niet snap waar je het nu over hebt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
nah, ik kan geen hint plaatsen. Nope, zapping to mp3speler again.
Je krijgt gewoon geld ervoor? Dan begin ik dat ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Moderatorloon krijg je rond de 17e, vandaar dat Muck klaagt
Lekker dan, ik heb flink gespaard het afgelopen jaar en dat is (nu ik ontslagen ben) maar goed ook..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij rond de 13e
dus heb het net gehad, en was al op voordat het gestort werd
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
oh maar die casual sex gaat dus gewoon door?
Dat ik weer naar leuke muziek ga luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik na deze opmerking en je vorige totaal niet snap waar je het nu over hebt?
Wist je dat echt niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon geld ervoor? Dan begin ik dat ook
[..]
er is nog tijdquote:Lekker dan, ik heb flink gespaard het afgelopen jaar en dat is (nu ik ontslagen ben) maar goed ook..
en ze rooktquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegdWe gaan alleen maar niet samenwonen en zo
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ik weer naar leuke muziek ga luisteren
Ik ben jaloersquote:
Ze rookt jaquote:
Niet onder of vlak voor het neukenquote:
Hoezo dat nou weer?quote:2 maten meten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
d
weer zo eentje die samen met twee maten even zijn zwaffellans wil meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
voor LL maak je wel een uitzonderingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet onder of vlak voor het neuken
[..]
Hoezo dat nou weer?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rookt ja![]()
Wees blij, weer een vrouw die weet hoe ze tegelijk moet trekken en zuigen aan een staaf(je)
klopt alleen lukt me dat nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
weer zo eentje die samen met twee maten even zijn zwaffellans wil meten
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie willen toch geen vrouw die rookt
Ik hou het gewoon bij zuigenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rookt ja![]()
Wees blij, weer een vrouw die weet hoe ze tegelijk moet trekken en zuigen aan een staaf(je)
we zoenen gewoon nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoor
die roken nooit die moet je opblazenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoor
Sinds wanneer heb je iets te 'willen' in een relatie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie willen toch geen vrouw die rookt
Mwoah, ik heb anders gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt alleen lukt me dat niet
Als ik dan vertel dat ik donderdag pas weer hoef te werken. Scheelt dat dan?quote:
ga je mee?quote:
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dan vertel dat ik donderdag pas weer hoef te werken. Scheelt dat dan?
owquote:
Doe datquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ow
Ik ga wel een keer foto's maken dan
waarheen? naar huis? om half 6 ga ikquote:
nee ik moet nog tot 6quote:
8 min. te vroegquote:
je lijkt OA wel ambtenaarquote:
waarmee ?quote:
LLquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog ff kijken bij de mannen hier en dan ben ik ook naar huis
fubarquote:
Ja, die Pinguin weet er wel wat van schijnbaarquote:
Goed veel saus over en dan zijn ze nog niet te etenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
Iemand verstand van Mac computers?
Die heb je ook nog niet gehaald hequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Kut, dat was post 40080. Ik zei toch dat ik het zou vergeten als ik de 40000 zou halen
Nee, op tijd, want anders zou ik de trein missenquote:
Ik ben geen ambtenaar. Ambtenaren werken, volgens recent onderzoek, namelijk graag overquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
Iemand verstand van Mac computers?
niiijjjjjns!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
Pheeeeeeeeeeeeno?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPG lijkt mij een zeer waarschijnlijke kandidaat. OA misschien ook wel, en ik heb gehoord dat Muck ook recentelijk de koffieautomaat nog op werking heeft getest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wie drinkt er dan ook koffie tijdens het boodschappen doen
Ik zal tegen de filiaalhouder hier zeggen dat hij de rekening van de monteur naar de Zuidpool kan sturen, t.a.v. Pheno!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
Ik maak die koffie automaten altijd kapot. Koffie
Phenoquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen weer in huis. Maar goed dat MPG niet mee was naar de Vomar in Zandvoort. Hij had waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd en de filiaalmanager op het matje geroepen wegens schandalige tekortkomingen.VomarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga de volgende keer denk ik ook maar in Zandvoort, heb ik nog kans jou in het echt tegen te komen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Jaquote:
Bij datzelfde scherm waar je de stem kan kiezen moet je de knop "universele toegang" kiezen. Daar kun je de voice over weer uitzetten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja
Overal waar ik nu met mijn muis over heenga, wordt opgelezen door een computerstem, in potjes-nederlandsSiestiemvuarkoeren (systeemvoorkeuren)
ik heb al wel ontdekt waar je voor een andere stem kan kiezen (ik heb nu Brain, maar er zijn ook Suzy's, Vicki's etc) maar nog niet waar ie uit kan
Laat het even weten dan, ik woon er namelijk zo ongeveer tegenover!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vomarik ga de volgende keer denk ik ook maar in Zandvoort, heb ik nog kans jou in het echt tegen te komen
Ik zou ook moeten Vomitten....quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik drink nooit koffie bij de Vomar.
Naar de wc dan maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef JortK het volgende:
drukdrukdruk.
Er was laatst zo'n progamma waarin een meid echt tot op de gram wist wat ze per dag 'afviel'. Shockingquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een half pond afgevallen![]()
EN Ik hoef de komende maanden niet meer naar de kapper
2 boterhammen erin: +25 gramquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n progamma waarin een meid echt tot op de gram wist wat ze per dag 'afviel'. Shocking
Nah, eerder elke dag op precies dezelfde tijdstippen op de weegschaal gaan staan en elke keer weer vinger in de keel en dat soort sicko stuffquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 boterhammen erin: +25 gram
12 seconden pis eruit, laten we zeggen -360 gram
Neus snuiten: -3 gram
dat soort werk?
Ik ga na deze reactie pas lezen/kijken etc.. Maar nu alvast:quote:
Nou ja, jezelf verdrinken op een drijvend eiland lukt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe erg zou hij gebaald hebben als hij nummer 1 had gekozen?.
Ziek. Ik sta wel iedere dag op de weegschaal op zich ja. Maar mijn tagliatelle met Carbonarasaus smaakte prima hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder elke dag op precies dezelfde tijdstippen op de weegschaal gaan staan en elke keer weer vinger in de keel en dat soort sicko stuff
Dag Flessepesquote:
Overgenomen door KSC. Ouderwetse topickaapquote:
Je weet in ieder geval dat je op het droge ligt, als die strandwacht het water in springt om je van de boden van de zee te reddenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, jezelf verdrinken op een drijvend eiland lukt niet.
Super Mario? Die versie waar je zo'n mega 8bit mario kan worden. Tof spel, ik speel nog wel eens de minigamesquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag Flessepes![]()
Ik ga zo lekker Mario spelen op de DS want die is vandaag binnen gekomentututudutututtutudutut (dat is het deuntje van vroeger)
Ja diequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Super Mario? Die versie waar je zo'n mega 8bit mario kan worden. Tof spel, ik speel nog wel eens de minigames
Dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Ik weet het niet meer.Maar he, het zit zelfs in Galaxy, dus ik verwacht het wel
Ga je goed van kakken zeggen zequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer kersen gekocht hier bij een boer. En ze zijn alweer bijna op. Kutzooi, ook veel te lekker.
Mooi. Kakken op het werk ftwquote:
Waar niet bij? Ja, bananen zegt men, maar dat is ook al zo'n fabeltjequote:
Heldquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij datzelfde scherm waar je de stem kan kiezen moet je de knop "universele toegang" kiezen. Daar kun je de voice over weer uitzetten.
Woehoe, nu ga ik kijken waar jij woont!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat het even weten dan, ik woon er namelijk zo ongeveer tegenover!
Stuur maar een PM als je het gevonden hebtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Held
[..]
Woehoe, nu ga ik kijken waar jij woont!!
Oh, is die er weer. Met de wazzup sketchquote:
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, is die er weer. Met de wazzup sketch
Deze film heeft niet eens een spanningsopbouwquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet van
Ik kijk nooit filmsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet van
Geile beerquote:
nou ik dus nietquote:
John Frusciantequote:
Yepquote:
Ik ook niet. Ben even mijn nieuwe digitale foto's van de afgelopen drie maanden aan het uitzoeken en sorterenquote:
Oe, mooie zonsondergangsfoto's weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben even mijn nieuwe digitale foto's van de afgelopen drie maanden aan het uitzoeken en sorteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |