Nee, die van mij valt op volwassen exemplarenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?
Dan had hij zijn verzameling de afgelopen week al een paar keer kunnen aanbiedenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te eten
Het zou al een wonder zijn als ik meerdere witte overhemden aan de waslijn heb hangen... ik draag namelijk zelden overhemdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij spaart alle zooi op voor het moment waarop jij je beste witte overhemden aan de waslijn hebt hangen.
Benno XL dus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, die van mij valt op volwassen exemplaren
whehehe een slimme buurmanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn buurman zei eens:
Hier heb je een schutting, kun je topless zonnen...
hij was mn bovenbuurman dus ik zeg: jah dat zien jullie toch ... ook met schutting..
hij: okay ik zal niet beweren dat ik niet ga kijken...okay.. duidelijk
quote:
Ben jij de buurman van LL?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.
quote:
Whehehehequote:
elleuquote:
muckquote:
Nou snap ik waarom je niet wilde neukenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je niet wilde neuken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij mij dus ook, zo smerig
[..]
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?
Gelukkig gaf ie geen les in Kerkradequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee daar kreeg ze zwijmle... euh zwemles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |