Nou zeg het maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die draag ik hier wel maar of ze dat normaal ook dragen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss een topje waar de tepels doorheen komen?
Nee, die kijken naar je tieten! of je moet op de veluwe wonen, dan willen ze nog wel eens gaan klagenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar trouwens, waar komt die zin 'De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes' uit? Wat leest Fruts allemaal?
Mijn buren hebben trouwens nooit geklaagd
Irakees gezin vlucht uit eigen huis na burenruziequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar trouwens, waar komt die zin 'De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes' uit? Wat leest Fruts allemaal?
Zweefteef en aso ook nogquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
mijn buurman klaagt alleen over het feit dat mn deuren zo hard dichtslaan
Draag jij blote topjes dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie mijn buren zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
mijn buurman klaagt alleen over het feit dat mn deuren zo hard dichtslaan
Ik heb wel eens met blote tieten op het balkon gezeten ja, maar ik geloof niet dat iemand me toen kon zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Draag jij blote topjes dan?
Of ze kijken indd gewoon naar je tieten.
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben stil hoor 's nachtsquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebben
Zelfs niet over nachtelijk lawaai?
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Topic voor DaMart: Samenwonen met een verstokte roker
Spuit 11quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging over een NWS topic, waar een irakees gezin was weggepest. Verhaal blijkt echter 2 kanten te hebben
Zelfs niet over nachtelijk lawaai?
Ik spreek ze ook amper. En als ik ze (bovenburen) vraag of ze geen water en troep meer naar beneden willen vegen omdat ik ook nog wel eens op balkon zit, of er was heb hangen, moet hij meteen agressief gaan schelden en met geweld dreigen... er woont dus een psychopaat boven mequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie mijn buren zijnhoe noemden we dat ook alweer? Owja: randstad
Ik zag hem al ja... het toevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Topic voor DaMart: Samenwonen met een verstokte roker
Jij haalt het beste in mensen naar bovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef DaMart het volgende:
Ik spreek ze ook amper. En als ik ze (bovenburen) vraag of ze geen water en troep meer naar beneden willen vegen omdat ik ook nog wel eens op balkon zit, of er was heb hangen, moet hij meteen agressief gaan schelden en met geweld dreigen... er woont dus een psychopaat boven me.
Mijn buurman zei eens:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met blote tieten op het balkon gezeten ja, maar ik geloof niet dat iemand me toen kon zien
Ja, want vreemd genoeg heb ik hem sinds die dag niet meer horen vegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij haalt het beste in mensen naar boven
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te etenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want vreemd genoeg heb ik hem sinds die dag niet meer horen vegen.
omdat je ondanks zijn tokkie-gedrag toch een punt had wrsquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij spaart alle zooi op voor het moment waarop jij je beste witte overhemden aan de waslijn hebt hangenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is aan het verzamelen tot jij een keer op je balkon zit te eten
Bij mij dus ook, zo smerigquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik let daar echt op als ik iemand tegenkom, vind het zo smerig dat het wat mij betreft al kansloos is als een date rookt. Zou ze daar aan beginnen als we al samenwonen is het ook meteen klaar.
Lekker, zo'n buurman. Heet hij Benno L.?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn buurman zei eens:
Hier heb je een schutting, kun je topless zonnen...
hij was mn bovenbuurman dus ik zeg: jah dat zien jullie toch ... ook met schutting..
hij: okay ik zal niet beweren dat ik niet ga kijken...okay.. duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |