niiijjjjjns!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
Pheeeeeeeeeeeeno?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPG lijkt mij een zeer waarschijnlijke kandidaat. OA misschien ook wel, en ik heb gehoord dat Muck ook recentelijk de koffieautomaat nog op werking heeft getest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:49 schreef Pheno het volgende:
Wie drinkt er dan ook koffie tijdens het boodschappen doen
Ik zal tegen de filiaalhouder hier zeggen dat hij de rekening van de monteur naar de Zuidpool kan sturen, t.a.v. Pheno!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
Ik maak die koffie automaten altijd kapot. Koffie
Phenoquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen weer in huis. Maar goed dat MPG niet mee was naar de Vomar in Zandvoort. Hij had waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd en de filiaalmanager op het matje geroepen wegens schandalige tekortkomingen.VomarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga de volgende keer denk ik ook maar in Zandvoort, heb ik nog kans jou in het echt tegen te komen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Jaquote:
Bij datzelfde scherm waar je de stem kan kiezen moet je de knop "universele toegang" kiezen. Daar kun je de voice over weer uitzetten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja
Overal waar ik nu met mijn muis over heenga, wordt opgelezen door een computerstem, in potjes-nederlandsSiestiemvuarkoeren (systeemvoorkeuren)
ik heb al wel ontdekt waar je voor een andere stem kan kiezen (ik heb nu Brain, maar er zijn ook Suzy's, Vicki's etc) maar nog niet waar ie uit kan
Laat het even weten dan, ik woon er namelijk zo ongeveer tegenover!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vomarik ga de volgende keer denk ik ook maar in Zandvoort, heb ik nog kans jou in het echt tegen te komen
Ik zou ook moeten Vomitten....quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik drink nooit koffie bij de Vomar.
Naar de wc dan maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef JortK het volgende:
drukdrukdruk.
Er was laatst zo'n progamma waarin een meid echt tot op de gram wist wat ze per dag 'afviel'. Shockingquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een half pond afgevallen![]()
EN Ik hoef de komende maanden niet meer naar de kapper
2 boterhammen erin: +25 gramquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n progamma waarin een meid echt tot op de gram wist wat ze per dag 'afviel'. Shocking
Nah, eerder elke dag op precies dezelfde tijdstippen op de weegschaal gaan staan en elke keer weer vinger in de keel en dat soort sicko stuffquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 boterhammen erin: +25 gram
12 seconden pis eruit, laten we zeggen -360 gram
Neus snuiten: -3 gram
dat soort werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |