Heb je nog nooit aan paren gedaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, het enige wat ik met paren heb is een paar schoenen.
Ik ben meteen toegewijd en jij bent meteen boos?quote:
Owja, lijkt me echt iets voor mij. Iedereen denkt toch altijd dat je met mijn opleiding kok kan wordenquote:
Wat hebben we nou aan sorryquote:
Hij had em indd ook effe kunnen deletenquote:
Wat had ik kunnen deleten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had em indd ook effe kunnen deleten.
Iets qua mede-organisatie evenement of martketing/pr ondersteuning, een baan waarin je lekker dingen kan regelen en je creativiteit in kwijt kan zeg maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef MPG het volgende:
Overigens Nijns, even serieus, wat voor soort werk zoek je?
Zie boven jequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
Nijns, wij zoeken nog slasnijders voor zo'n job:.
whehehe ben niet gewend dat mensen voordat ze hier werken al toegewijd zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben meteen toegewijd en jij bent meteen boos?
hier kan je ook niet fokkenquote:
Nu al lunchtijd?quote:
maar heb ik wel drankquote:
nou voel ik me een beetje dealerquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar heb ik wel drank
tis of drank, drugs of fok
Goed he? Ben ik nu aangenomen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe ben niet gewend dat mensen voordat ze hier werken al toegewijd zijn
ze komen hier niet voor gezinsuitbreidingquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er toch maar net aan in welke betekenis je het bedoelt?.
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van danquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen hier niet voor gezinsuitbreiding
Doen we ook zonder kidsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van dan.
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? Is toch gezellig? Over een jaar of 18 maken ze er een familie-uitje van dan.
is je broodje al binnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doen we ook zonder kids
Oeh bijna lunchtijd
wat is er nijns?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
MOET..PROFESSIONEELBLIJVEN...AARGHHHHGRMBL
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijnquote:
Nee hoor. Dat moet helemaal nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
MOET..PROFESSIONEELBLIJVEN...AARGHHHHGRMBL
Ahjoh, ga je moeder slaan johquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat moet helemaal niet
Is ook niet geluktquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat moet helemaal niet
Werd me allemaal een beetje teveel hier..quote:
Vast wel, ik denk dat het paard nog geslacht moest wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijn
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik vraag me af of die friki´s nog wel warm zijn
Ha! Een broodje geshredderd paardquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Hey frutsebeestje![]()
![]()
![]()
oeh mn broodje is er
gelukkig verbrand je moet maar nietquote:
heb ik alquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zullen maar niet vragen of je mayonaise bij je hete frikandel wil.
Mn moeder heeft me blazen geleerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig verbrand je moet maar niet
Het is dat ik weet dat je uit Limburg komt, anders kon ik het hier aan zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! Een broodje geshredderd paard.
Kon ik me hier ook nog wel eens gaan halen.
hey heyquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Hey frutsebeestje![]()
![]()
![]()
oeh mn broodje is er
Nijnselquote:
OA!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik al
[..]
Mn moeder heeft me blazen geleerd
Was dat maar waar...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey hey![]()
![]()
![]()
sinds wanneer ben ik jouw broodje?
Ik sla jouw moeder wel, die woont dichterbijquote:
Tuurlijk is dat een zinquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je uit Limburg komt, anders kon ik het hier aan zienalsof ik mijn lief hoor
'dat kon ik me wel eens gaan doen' kom nou, dat is toch geen zin?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik al
[..]
Mn moeder heeft me blazen geleerd
dat heb ik mezelf geleerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef MPG het volgende:
![]()
Als dat maar niet het Duitse "blasen" is....
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sla jouw moeder wel, die woont dichterbij
Ik zou zuinig doenquote:
quote:
quote:
quote:
Grote meid.quote:
quote:
Je hebt genoeg van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens een blikje halen, genoeg koffie gehad even
Nee? Half 6 dan?quote:
zes uurquote:
Van jullie krijg ik nooit genoegquote:
dat is liefquote:
Ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja heJa, weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Dan kan je ze weer laten zinkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bijna
[..]
mooi, dan is mijn onderzeeerverzameling weer aangevuld hoop ik
Pauze ging anders wel snelquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaaaaaaap .... man man man anders schiet de dag ff niet op
heb ik anders niets van gemerk...quote:
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb ik anders niets van gemerk...![]()
dus leg dat maar ff uit...
hier schijnt de zon ook volopquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...
ging snel zo
Wat is een bloot topjequote:De buren gaven te kennen niet echt gecharmeerd te zijn van blote topjes
ben ook benieuwdquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
zeg dames...leg dit eens uit..
[..]
Wat is een bloot topje
loldat klinkt wel nice.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oogjes dicht, in het zonnetje tegen een boom...
ging snel zo
Alleen facials waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
loldat klinkt wel nice.![]()
nog mentals gehad?
whehehehe geeeeen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is een bloot topje
Was het ook.. kon nog beter maar je kunt niet alles hebben int levenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
loldat klinkt wel nice.![]()
foutje (knip)
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is een bloot topje
Whehehe nou weet ik wel wat er stondquote:
miss een topje waar de tepels doorheen komen?quote:
die dragen ze wel hier maar of ze dat normaal ook dragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss een topje waar de tepels doorheen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |