Stuur maar een PM als je het gevonden hebtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Held
[..]
Woehoe, nu ga ik kijken waar jij woont!!
Oh, is die er weer. Met de wazzup sketchquote:
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, is die er weer. Met de wazzup sketch
Deze film heeft niet eens een spanningsopbouwquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet van
Ik kijk nooit filmsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die ja.. Maar ik kan gewoon niet in spanning-opbouwingen in films: anti-climax of niet, ik hou er gewoon niet van
Geile beerquote:
nou ik dus nietquote:
John Frusciantequote:
Yepquote:
Ik ook niet. Ben even mijn nieuwe digitale foto's van de afgelopen drie maanden aan het uitzoeken en sorterenquote:
Oe, mooie zonsondergangsfoto's weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben even mijn nieuwe digitale foto's van de afgelopen drie maanden aan het uitzoeken en sorteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |