vind je het erg dat ik na deze opmerking en je vorige totaal niet snap waar je het nu over hebt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
nah, ik kan geen hint plaatsen. Nope, zapping to mp3speler again.
Je krijgt gewoon geld ervoor? Dan begin ik dat ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Moderatorloon krijg je rond de 17e, vandaar dat Muck klaagt
Lekker dan, ik heb flink gespaard het afgelopen jaar en dat is (nu ik ontslagen ben) maar goed ook..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij rond de 13e
dus heb het net gehad, en was al op voordat het gestort werd
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
oh maar die casual sex gaat dus gewoon door?
Dat ik weer naar leuke muziek ga luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik na deze opmerking en je vorige totaal niet snap waar je het nu over hebt?
Wist je dat echt niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon geld ervoor? Dan begin ik dat ook
[..]
er is nog tijdquote:Lekker dan, ik heb flink gespaard het afgelopen jaar en dat is (nu ik ontslagen ben) maar goed ook..
en ze rooktquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegdWe gaan alleen maar niet samenwonen en zo
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ik weer naar leuke muziek ga luisteren
Ik ben jaloersquote:
Ze rookt jaquote:
Niet onder of vlak voor het neukenquote:
Hoezo dat nou weer?quote:2 maten meten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
d
weer zo eentje die samen met twee maten even zijn zwaffellans wil meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
voor LL maak je wel een uitzonderingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet onder of vlak voor het neuken
[..]
Hoezo dat nou weer?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rookt ja![]()
Wees blij, weer een vrouw die weet hoe ze tegelijk moet trekken en zuigen aan een staaf(je)
klopt alleen lukt me dat nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
weer zo eentje die samen met twee maten even zijn zwaffellans wil meten
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie willen toch geen vrouw die rookt
Ik hou het gewoon bij zuigenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rookt ja![]()
Wees blij, weer een vrouw die weet hoe ze tegelijk moet trekken en zuigen aan een staaf(je)
we zoenen gewoon nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoor
die roken nooit die moet je opblazenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Tenminste als je onder "vrouw" zo'n apparaat verstaat wat stofzuigt, afwast, bier haalt en andere handige dingen voor je doet. Maar van een neukpop vind ik het niet zo erg hoor
Sinds wanneer heb je iets te 'willen' in een relatie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie willen toch geen vrouw die rookt
Mwoah, ik heb anders gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt alleen lukt me dat niet
Als ik dan vertel dat ik donderdag pas weer hoef te werken. Scheelt dat dan?quote:
ga je mee?quote:
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dan vertel dat ik donderdag pas weer hoef te werken. Scheelt dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |