Als BT bij mij zou hospiteren met haar ouders erbij, had ik haar gelijk aangenomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
Gaat BT nu met pappie en mammie? Dan kan echt niet!
BWAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
goedenavondal mensen eindexamenuitslagen
? of zitten hier allemaal slimme vwo'ers
havoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
Je zou haar sowieso aannemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Als BT bij mij zou hospiteren met haar ouders erbij, had ik haar gelijk aangenomen.
Ik heb m'n Vmbo kader gehaald.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
En dan stop je er mee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
nog 2 notes en dan honderd!!!!! 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:20 schreef remlof het volgende:
De_Ananas loopt al een hele tijd te zieken, gaat nu ook een mod uitschelden, mail maar over een maand.
Nog paar dagen dus.quote:
Wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Is de_ananas nog gebanned ergens?
Nee ben ik niet.. ik heb wel haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Curva Sud
was een verkapte grap, tenzij je het echt bent
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00626/Foto0288_626912d.jpg&caption=%20©right=%20&artid=3888008&artsec=voetbal&artparsec=Telesport&arttit=Ajax-supporters%20barricaderen%20deel%20ArenAquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee ben ik niet.. ik heb wel haar op mijn hoofd
[ afbeelding ] naast gozer met oranje petje ben ik in wite polo
dat ben ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Syb-rund. het volgende:
die gast in de op![]()
of je slaat even door met je tattoo's / ander spul
Potverdrie daar had je me even tuk zeg!!111quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als ik dat had geweten dan had ik natuurlijk nooit kittie in de tt gezet
bt is neuken met der ouders erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
Is BT aan het hospiteren met haar ouders erbij?![]()
![]()
we hopen nog steeds van nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
![]()
Ook toen ik ging hospiteren. Inwoner vroeg aan een meisje: "Hoe ben je hier gekomen?". Zij zo "Nou ik ben gebracht door m'n moeder, ze staat voor de deur te wachten".quote:
behoorlijk dodelijk jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook toen ik ging hospiteren. Inwoner vroeg aan een meisje: "Hoe ben je hier gekomen?". Zij zo "Nou ik ben gebracht door m'n moeder, ze staat voor de deur te wachten".
waar de fuck is die metalhead, ik zie hem nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haha je bandleden zijn:
- een metalhead.
- een fag met een sjaaltje.
- een roodharige kneus met een driekwartbroek.
Ha. Ha.
Siniti was jij niet 1.80 en 71 kiloquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Wie doet er mee dikkertje bashen
Te dik of niet :O
hij heeft een boor thuis !!quote:
Dit is zo mogelijk nog slechter.quote:
67 kilo ofzo en tussen de 1.77 - 1.80quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siniti was jij niet 1.80 en 71 kilo
Erger nog.quote:
whehehe jij bent nog dunnerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti ; BMI van 19:23
ik ben voor de gein zelf ook even op de weegschaal gesprongen
Ikzelf; 19;20
Ik 19:46quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti ; BMI van 19:23
ik ben voor de gein zelf ook even op de weegschaal gesprongen
Ikzelf; 19;20
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te wordenquote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te worden
ik had je een centimeter langer staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe jij bent nog dunner
Ik kom trouwens op een bmi van 19,44 ervan uitgaan dat ik 1.80 ben!!!
Ik kom liever gewoon wat aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te worden
70-75 zou wel een mooi gewicht zijn jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon wat aan
Als je op bepaalde plekken op m'n lichaam klopt hoor je botten gek
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
Ey 3lmo als je het nu niet haalt he, wat ga je dan doen?
quote:Je bericht is succesvol verzonden
ik ga pas actief sporten wanneer ik een pens krijgquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
70-75 zou wel een mooi gewicht zijn ja
Maar ik ben te lui om te sporten e.d. tegenwoordig
hm waar dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon wat aan
Als je op bepaalde plekken op m'n lichaam klopt hoor je botten gek
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene clubquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ga pas actief sporten wanneer ik een pens krijg![]()
gaan je plannen om in utrecht te gaan wonen nog wel door trouwens?quote:
whehe, luiheidquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene club
Dat is nu niet meer zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan je plannen om in utrecht te gaan wonen nog wel door trouwens?
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene club
Failquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.
Ging je er niet eens klaverjassen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.
examens in de reclame-blokken lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef Siniti het volgende:
Dilemma: Vanavond nog leren voor laatste tentamen morgen óf Donnie Darko kijken
Ik heb gehoord dat er al plannen zijn om gloednieuwe gekkenhuizen te bouwenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef gers het volgende:
kanker negers met hun toeter![]()
was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten
Op zondagochtend voetballen, ik koos vaak voor lekker te blijven liggen op bed.quote:
jammer, je had toch niet al iets gevonden hoop ikquote:
Dit is een herkansing dus ik MOET hem wel halen, dus ik MOET eigenlijk wel goed lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
examens in de reclame-blokken leren![]()
tenzij je nog steeds een die onvoldoende hebt
Mijn laatste jaar zat ik op zo'n pauperclubquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op zondagochtend voetballen, ik koos vaak voor lekker te blijven liggen op bed.
Ik ging overigens wel mee op team uitjes zoals voetbalkampen e.d., maar daar moet je alsnog voor betalen.
Als je het gevoel hebt geen vrienden te kunnen maken zonder een studentenvereniging, be my guestquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik twijfel erover om bij een studentenvereniging te gaan misschien. Ben ik nu retarded?
Vlaggen, no way dat ik dat doe hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn laatste jaar zat ik op zo'n pauperclub
Helft waren allochtone reljongeren, en 2 op de 3 wedstrijden liep uit op een vechtpartijCoach was daarnaast ook geflipt, stond ik een keer te vlaggen vond ie me te eerlijk en pakte de vlag af
Ik natuurlijk helemaal blij omdat vlaggen kut is
Ik ben autist. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt geen vrienden te kunnen maken zonder een studentenvereniging, be my guest![]()
![]()
Doe even normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef gers het volgende:
kanker negers met hun toeter![]()
was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Wat een ebolatiefesaidspoliotoeters.
Terug naar de VOC-mentaliteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Paar atoombommetjes op de Aziatenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).
Indianen weggejaagd, zwarten gebruikt als slaven, joden vergast. Alles gewoon
zeg dan gewoon dat die spel-fout je dwars zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen postquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Remlof.
Jij en je verkering #10!
Waar blijft de foto?![]()
En wie ben jij danquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen post
Ik moet nog veel van haar gedaan krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Zo Smart_ass, je hebt wel een invloed zeg in deze SC
Oh?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet nog veel van haar gedaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Ow daar heb ik wel een paar leuke voor. Even overleggen met Annelies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Remlof.
Jij en je verkering #10!
Waar blijft de foto?![]()
Ben je dit nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar heb ik wel een paar leuke voor. Even overleggen met Annelies.
quote:
Ik vind dat kind zo eng.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die linker, is dat een broer van alien meisje?
[ afbeelding ]
homoooooquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
I just watched a chick movieI kinda liked it
Ik vond 'm kut, maar ik moest wel huilen. Wellicht was dat meer de nasleep van Hart in Aktiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
I just watched a chick movieI kinda liked it
IT'S A BOY GIRL THING!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
homooooo
Superbad valt toch niet onder chick movies
Nee niet 'A chick movie' maar een 'chick movie'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm kut, maar ik moest wel huilen. Wellicht was dat meer de nasleep van Hart in Aktie.
Welke dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee niet 'A chick movie' maar een 'chick movie'
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
IT'S A BOY GIRL THING!!!
Dude, what the fuck happened to me. I should smack myself silly
Een alien en een conehead... als kanker een gezicht had..quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben wel knap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh is dat een film
Het is dan wel erg met je gesteld
KANKER!!!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs mijn aanwezigheid kan daar geen verandering in brengen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
'T is saai hier, pikhoofden.
Het is altijd alleen maar gezellig met vrouwen, dat is wel weer duidelijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef CylonNL het volgende:
Mensen die op Hyves opeens wél durven.![]()
Hoi.
quote:
Do it!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
Vroegâh, toen de SC nog leuk was en er jailbait werd gepost.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
Vroegâh, toen de SC nog leuk was en er jailbait werd gepost.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Met Monopoly Junior ga je naar de kermis!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alleen als je langs start gaat, maar dan ontvang je geen 10 gulden voor suikerspinnen
Hoe vaak moet je nog horen dat het gewoon onmogelijk isquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef reetveter het volgende:
Verdomme allemaal naar mijn topic en help me.
Het kanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je nog horen dat het gewoon onmogelijk is
Het is wiskundig gezien gewoon niet mogelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het kanIk heb het zelf gezien, alleen zo snel dat ik het niet meer na kan doen
Plaats de circels in de huisjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is wiskundig gezien gewoon niet mogelijk.
Het kan alleen als je vals speelt.
http://mathforum.org/dr.math/faq/faq.3utilities.html
Jup.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:36 schreef CylonNL het volgende:
Cheersmoet morgen nog wat zooi afmaken voor 11u.
![]()
Heb jij geen tentamens Reetveter? meende dat jij ook in t Noorden studeerde?
Welke?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef reetveter het volgende:
Verdomme allemaal naar mijn topic en help me.
Wat denken we ervan, dit seizoen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat was m'n een na laatste evah.
Eerste, obvious. Maar dit was het. Dag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat denken we ervan, dit seizoen?
Dag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eerste, obvious. Maar dit was het. Dag.
oh, is het weer zoverquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eerste, obvious. Maar dit was het. Dag.
Jezus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders ben ik nu even klaar met werken..
ik nog nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders ben ik nu even klaar met werken..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jezus!
Dan was het wel heel druk!
Iig:
of je komt even morgen binnen als er wél een hond isquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
Every time I needed something, no-one'd ever give me nothing, it'd never fail
I had to sit right down and write myself a letter just to get mail
But now my ears are singing from the damn ding-a-linging of the telephone
Everybody loves me but I'm comin' home
nog niks van gehoord, die wentelt zich momenteel waarschijnlijk in een depressiequote:
Klopt, complete chaos en ik overdrijf nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jezus!
Dan was het wel heel druk!
Iig:
Wat ben je nu nog aan het doen dan?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of je komt even morgen binnen als er wél een hond is
Ik weet het, maar zeg het niet.quote:
ik ben de enorme teringzooi op mijn hd aan het ordenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben je nu nog aan het doen dan?
Uh huh.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
'You Can't Imagine How Much Fun We're Having' Atmosphere?
Ik las: kamerquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben de enorme teringzooi op mijn hd aan het ordenen.
en ja, ik noem het werk omdat ik er een hekel heb aan ordenen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
Dr.Hook.Nu zo mennus hard door de hoofdtelefoon.
Dr.Hook met het album Bankrupt.quote:
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SCquote:
quote:
quote:
Nou, zeg gewoon tegen je geldschieters dat ik anders alleen moet en niemand ken en dat heel zielig voor mij is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SC![]()
[..]
dat is een goede vraag, ik had gehoopt op atmosphere funds i.v.m mijn verjaardag, maar er is iets tussengekomen.
in het ergste geval krijg ik dus geld na atmosphere, en ook mijn baantje levert zover ik het weet pas geld op na het concert.
wordt weer eens vanouds duimen op een meevaller
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zal vast wel komen doordat mijn slaapkamer voorheen altijd zo'n rotzooi was.
Deze SC is weinig van over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SC![]()
De wasmand krijgt jonkies?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!
link ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Yes m'n websaait doet het in Firefox, IE en Chrome
Zul je zien dat mijn beoordeelman net een Mac heeft en het in Safari ofzoiets niet werkt.
Ja, en soms denken we dat er 1 dood is maar dat blijkt dan een oude theedoek te zijn...quote:
Eins.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!
En een lekkere ook tot nu toe!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze SC is weinig van over.![]()
Maar ik fok! niet meer zoveel. Het is verdomme zomer man.
Winter heb ik een bloedhekel aan, ben weinig buiten dan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
http://xkcd.com/chesscoaster/
Haha supermooi
Je gooit mis, als je dat nou zegt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Al is dat ding open en leeg, vertik ik het nog om het er in te gooien.
Hmm, optie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je gooit mis, als je dat nou zegt.
Eh, ik ken eigenlijk alleen When Life Gives You Lemons.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken alleen het You Can't Imagine etc album, veel geluisterd vroeger
Maar op last.fm zie ik al wel dat alle top tracks daar niet vandaan komen
Welk album is echt het tofst?
Heb je er niet over na gedacht om de wasmand te laten steriliseren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, en soms denken we dat er 1 dood is maar dat blijkt dan een oude theedoek te zijn...
Juistquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Staat nog niet online
Ik moet ook snel webspace regelen
stuur een foto van jezelf met een Liliane fonds kaartje naar dit adres, succes verzekerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, zeg gewoon tegen je geldschieters dat ik anders alleen moet en niemand ken en dat heel zielig voor mij is.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
Er bestaan serieus mensen op fok! die mijn post spree missen die ik in de winter deed.![]()
quote:
Haha, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik denk er soms ook gewoon niet bij na, slaapkamer in, kleren richting hoek gooien, badkamer in!
Bespeur ik sarcasmequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Juist
Maar als het een echt website was geweest had ie het wel gedaan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je er niet over na gedacht om de wasmand te laten steriliseren?
Denk eens aan de overvolle asiels met thee en vaatdoeken...
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboomquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die van ons hebben een stamboom, we hebben ons aan het fok-programma te houden.
Vriendin doet hetzelfde, die heeft een stoel wat al jaren geen stoel is geweest maar meer een megahanger!quote:
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboom![]()
Nee, dat zou zonde zijn.
Dus mocht je ooit interesse hebben, pm me maar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboom![]()
Nee, dat zou zonde zijn.
whehe ik dus ook, en ik ben te druk geweest met andere muziek om de andere albums te checkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, ik ken eigenlijk alleen When Life Gives You Lemons.Dus Syb, zeg het maar!
Of go with dit Melkweg verhaaltje en kies er daar één van.
Ja, maar kruisingen zijn niet zoveel waard als een met een stamboom...quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.
2 patronen mengen...HAHAHA....de gedachte alleen al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.
Klinkt aanlokkelijk, maar dan moet je er wel twee nemen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus mocht je ooit interesse hebben, pm me maar!
aha, nou het is je goed recht hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze SC is weinig van over.![]()
Maar ik fok! niet meer zoveel. Het is verdomme zomer man.
Winter heb ik een bloedhekel aan, ben weinig buiten dan.
whehequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort ook naar de Efteling, misschien zoiets ook maar eens proberen
Alleen ik weet niet hoe makkelijk een schaakbord mee in m'n karretje gesmokkeld krijg
't Is een prima ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 02:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 patronen mengen...HAHAHA....de gedachte alleen al.![]()
Je zou de hele industrie op z'n kop zetten als je dat als puur durft te verkopen...
Je mag best zeggen dat je mij mist.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, nou het is je goed recht hoor
Same here.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe ik dus ook, en ik ben te druk geweest met andere muziek om de andere albums te checken![]()
uit een behoorlijk betrouwbare bron zegt dat de volgende twee albums als het betere werk kunnen worden beschouwd.
Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's (2001)
Atmosphere - Godlovesugly (2002)
nu hoop ik dat atmosphere wel constant is met de liveshows, en dat ik niet een toevallige geniale uitschieter heb zitten bijwonen
Wat groeien ze toch hard he.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt meer kans met een bekende ontwerper dan als nieuweling.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't Is een prima ideeveel ontwerpers hebben dat stamboom truukje al geflikt met verschillende producten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb zojuist een opbouwbaar kaartenhuis uitgetekend
Nu proefmodellen maken!
Great Succes here I come
Pcies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat groeien ze toch hard he.![]()
Ben nog steeds verliefd op die van ons.
Ciao!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
Veel plezier verder hier en tot fok!ens!
laat ik zeggen dat ik je wel magquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je mij mist.
maar je heb dus echt al een kaartje!?quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here.En ik hoor dat die liveshows altijd wel kek zijn, dat zit wel goed denk ik.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
goedenachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Maar ik ga!
foei!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste echte ontwerpklus gekregenen dat terwijl ik m'n bachelor nog niet heb. Hopelijk gaat er niemand moelijk doen dat ik dit buiten alles om aanneem maar ik kan het geld te goed gebruiken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste echte ontwerpklus gekregenen dat terwijl ik m'n bachelor nog niet heb. Hopelijk gaat er niemand moelijk doen dat ik dit buiten alles om aanneem maar ik kan het geld te goed gebruiken
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je heb dus echt al een kaartje!?
ohjee, tot hoe lang heb ik om een kaartje te regelenquote:
Voor mij is de reis alleen al meer denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
33 euro voor atmosphere inc reis, dat valt wel mee zeg
Geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohjee, tot hoe lang heb ik om een kaartje te regelen
Depeche Mode is tof, maar Ahoy niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
krioro ga gewoon naar Depeche Mode, schijnt een hele goede band te zijn.
Chance of a lifetime!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Depeche Mode is tof, maar Ahoy niet.
*over fasc heen propagandeert*quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
krioro ga gewoon naar Depeche Mode, schijnt een hele goede band te zijn.
Dagretour ¤ 28,80quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor mij is de reis alleen al meer denk ik.
whehe, ik krijg daar echt een ''als er iets misgaat mist niemand ze toch''-idee vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag niet zeggen wat ik moet maken want anders gaan er andere vandoor
En dat is ook onhandig, ik had het voor de uni kunnen gebruiken als eindproject maar dingen waar niet echt veel over gepraat mogen worden, dat werkt nooit met beoordelingen enzo.
Het is wel iets voor in het bejaardentehuis Sybdus ik boost het al wat.
We krijgen zelf ook altijd projecten over bejaarden en dikke kinderen
Ja, ik heb wel geld hoor, nu jij nog! (onverkapte kijk-mij-geld-hebben-post)quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*over fasc heen propagandeert*
[..]
Dagretour ¤ 28,80![]()
kaartje kost 20.50 in totaal
Opwindende doelgroepquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
We krijgen zelf ook altijd projecten over bejaarden en dikke kinderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |