quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
Veel plezier verder hier en tot fok!ens!
goedenachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
Veel plezier verder hier en tot fok!ens!
foei!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste echte ontwerpklus gekregenen dat terwijl ik m'n bachelor nog niet heb. Hopelijk gaat er niemand moelijk doen dat ik dit buiten alles om aanneem maar ik kan het geld te goed gebruiken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste echte ontwerpklus gekregenen dat terwijl ik m'n bachelor nog niet heb. Hopelijk gaat er niemand moelijk doen dat ik dit buiten alles om aanneem maar ik kan het geld te goed gebruiken
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je heb dus echt al een kaartje!?
ohjee, tot hoe lang heb ik om een kaartje te regelenquote:
Voor mij is de reis alleen al meer denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
33 euro voor atmosphere inc reis, dat valt wel mee zeg
Geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohjee, tot hoe lang heb ik om een kaartje te regelen
Depeche Mode is tof, maar Ahoy niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
krioro ga gewoon naar Depeche Mode, schijnt een hele goede band te zijn.
Chance of a lifetime!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Depeche Mode is tof, maar Ahoy niet.
*over fasc heen propagandeert*quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
krioro ga gewoon naar Depeche Mode, schijnt een hele goede band te zijn.
Dagretour ¤ 28,80quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor mij is de reis alleen al meer denk ik.
whehe, ik krijg daar echt een ''als er iets misgaat mist niemand ze toch''-idee vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag niet zeggen wat ik moet maken want anders gaan er andere vandoor
En dat is ook onhandig, ik had het voor de uni kunnen gebruiken als eindproject maar dingen waar niet echt veel over gepraat mogen worden, dat werkt nooit met beoordelingen enzo.
Het is wel iets voor in het bejaardentehuis Sybdus ik boost het al wat.
We krijgen zelf ook altijd projecten over bejaarden en dikke kinderen
Ja, ik heb wel geld hoor, nu jij nog! (onverkapte kijk-mij-geld-hebben-post)quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*over fasc heen propagandeert*
[..]
Dagretour ¤ 28,80![]()
kaartje kost 20.50 in totaal
Opwindende doelgroepquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
We krijgen zelf ook altijd projecten over bejaarden en dikke kinderen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |