Klinkt aanlokkelijk, maar dan moet je er wel twee nemen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus mocht je ooit interesse hebben, pm me maar!
aha, nou het is je goed recht hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze SC is weinig van over.![]()
Maar ik fok! niet meer zoveel. Het is verdomme zomer man.
Winter heb ik een bloedhekel aan, ben weinig buiten dan.
whehequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort ook naar de Efteling, misschien zoiets ook maar eens proberen
Alleen ik weet niet hoe makkelijk een schaakbord mee in m'n karretje gesmokkeld krijg
't Is een prima ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 02:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 patronen mengen...HAHAHA....de gedachte alleen al.![]()
Je zou de hele industrie op z'n kop zetten als je dat als puur durft te verkopen...
Je mag best zeggen dat je mij mist.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, nou het is je goed recht hoor
Same here.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe ik dus ook, en ik ben te druk geweest met andere muziek om de andere albums te checken![]()
uit een behoorlijk betrouwbare bron zegt dat de volgende twee albums als het betere werk kunnen worden beschouwd.
Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's (2001)
Atmosphere - Godlovesugly (2002)
nu hoop ik dat atmosphere wel constant is met de liveshows, en dat ik niet een toevallige geniale uitschieter heb zitten bijwonen
Wat groeien ze toch hard he.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt meer kans met een bekende ontwerper dan als nieuweling.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't Is een prima ideeveel ontwerpers hebben dat stamboom truukje al geflikt met verschillende producten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb zojuist een opbouwbaar kaartenhuis uitgetekend
Nu proefmodellen maken!
Great Succes here I come
Pcies!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat groeien ze toch hard he.![]()
Ben nog steeds verliefd op die van ons.
Ciao!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
Veel plezier verder hier en tot fok!ens!
laat ik zeggen dat ik je wel magquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je mij mist.
maar je heb dus echt al een kaartje!?quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here.En ik hoor dat die liveshows altijd wel kek zijn, dat zit wel goed denk ik.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Die van ons zijn ook vet lief met z'n 2-en en zijn ook al wat ouder dus gaan steeds vaker lekker bij je liggen ipv het huis af te breken!
Maar ik ga!
goedenachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies!
Maar ik ga!
foei!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste echte ontwerpklus gekregenen dat terwijl ik m'n bachelor nog niet heb. Hopelijk gaat er niemand moelijk doen dat ik dit buiten alles om aanneem maar ik kan het geld te goed gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |