Eh, ik ken eigenlijk alleen When Life Gives You Lemons.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken alleen het You Can't Imagine etc album, veel geluisterd vroeger
Maar op last.fm zie ik al wel dat alle top tracks daar niet vandaan komen
Welk album is echt het tofst?
Heb je er niet over na gedacht om de wasmand te laten steriliseren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, en soms denken we dat er 1 dood is maar dat blijkt dan een oude theedoek te zijn...
Juistquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Staat nog niet online
Ik moet ook snel webspace regelen
stuur een foto van jezelf met een Liliane fonds kaartje naar dit adres, succes verzekerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, zeg gewoon tegen je geldschieters dat ik anders alleen moet en niemand ken en dat heel zielig voor mij is.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
Er bestaan serieus mensen op fok! die mijn post spree missen die ik in de winter deed.![]()
quote:
Haha, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik denk er soms ook gewoon niet bij na, slaapkamer in, kleren richting hoek gooien, badkamer in!
Bespeur ik sarcasmequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Juist
Maar als het een echt website was geweest had ie het wel gedaan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je er niet over na gedacht om de wasmand te laten steriliseren?
Denk eens aan de overvolle asiels met thee en vaatdoeken...
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboomquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die van ons hebben een stamboom, we hebben ons aan het fok-programma te houden.
Vriendin doet hetzelfde, die heeft een stoel wat al jaren geen stoel is geweest maar meer een megahanger!quote:
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboom![]()
Nee, dat zou zonde zijn.
Dus mocht je ooit interesse hebben, pm me maar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh... thee en vaatdoeken met een stamboom![]()
Nee, dat zou zonde zijn.
whehe ik dus ook, en ik ben te druk geweest met andere muziek om de andere albums te checkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, ik ken eigenlijk alleen When Life Gives You Lemons.Dus Syb, zeg het maar!
Of go with dit Melkweg verhaaltje en kies er daar één van.
Ja, maar kruisingen zijn niet zoveel waard als een met een stamboom...quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.
2 patronen mengen...HAHAHA....de gedachte alleen al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan wel, als je de patronen van 2 doeken mengt en er een nieuwe vaatdoek mee maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |