Dr.Hook met het album Bankrupt.quote:
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SCquote:
quote:
quote:
Nou, zeg gewoon tegen je geldschieters dat ik anders alleen moet en niemand ken en dat heel zielig voor mij is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SC![]()
[..]
dat is een goede vraag, ik had gehoopt op atmosphere funds i.v.m mijn verjaardag, maar er is iets tussengekomen.
in het ergste geval krijg ik dus geld na atmosphere, en ook mijn baantje levert zover ik het weet pas geld op na het concert.
wordt weer eens vanouds duimen op een meevaller
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zal vast wel komen doordat mijn slaapkamer voorheen altijd zo'n rotzooi was.
Deze SC is weinig van over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het betrekking had op jou en je terugkomst in de klb reanimatie SC![]()
De wasmand krijgt jonkies?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!
link ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Yes m'n websaait doet het in Firefox, IE en Chrome
Zul je zien dat mijn beoordeelman net een Mac heeft en het in Safari ofzoiets niet werkt.
Ja, en soms denken we dat er 1 dood is maar dat blijkt dan een oude theedoek te zijn...quote:
Eins.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier groeit er bij ons altijd een berg kleding naast de wasmand, heel raar!
En een lekkere ook tot nu toe!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze SC is weinig van over.![]()
Maar ik fok! niet meer zoveel. Het is verdomme zomer man.
Winter heb ik een bloedhekel aan, ben weinig buiten dan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
http://xkcd.com/chesscoaster/
Haha supermooi
Je gooit mis, als je dat nou zegt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Al is dat ding open en leeg, vertik ik het nog om het er in te gooien.
Hmm, optie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je gooit mis, als je dat nou zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |