kun je gelijk FC Oss kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iets te verVolgend jaar miscschien
quote:
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.quote:
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.
Kut jochquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappen
ken je deze al baas?
En als je niet slaagt word iets anders dat we al lang weten bevestigd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al! Over mezelf dan he.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Wat sta je voor Latijn/Grieks?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Hahah, echt? Geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zullen wij eens grieks oefenenquote:
Pwnd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat leer ik je welquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Latijn gedaan, niet Grieks.
zolang die lui ze maar niet zien valt er nog wel wat uit te halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
Gaat BT nu met pappie en mammie? Dan kan echt niet!
dode talenquote:
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zolang die lui ze maar niet zien valt er nog wel wat uit te halen![]()
[..]
dode talen
Rond 3en zeiden ze. Ze hebben m'n mobiele nummer dus ik ga er niet voor thuisblijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Syb-rund. het volgende:
hey bk, je krijgt de uitslag toch tussen 1 en 4 toch?
(1 - 3 gezakten, daarna geslaagden toch?)
Twee staartjes in en handje vast houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.
wel een beetje matig dat we hier niet aan hebben gedacht, na al die tips en dan gaat ze stiekem gewoon met haar oudersquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.
hm, duik je dan al de kroeg in ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Rond 3en zeiden ze. Ze hebben m'n mobiele nummer dus ik ga er niet voor thuisblijven.
Een ooievaar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
er zit een kk grote vliegbeestje op mijn kamer
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
krentenbol.. kan jij zien of er een ban voor mij klaar ligt? Ineens 2 notes erbij
Oeh, toeval of niet?quote:
Ik lees graag terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heeft weinig zin nu we bijna dicht zijn
Dat zou het best kunnen zijn inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij wilt interessant zijn dat het lijkt alsof hij in de KLB SC gepost heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |