Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet goed geleerd?![]()
Heb vandaag ook een tentamen verkankerd.
wanneer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zelfde en moet genoeg geld hebben om op vakantie de stoere jongen uit te hangen.Ga je naar DWV-Ajax dan? Dat is zaterdags.
Dat is helemaal zonde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.
Ik had voor mijn doen behoorlijk geleerd.
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wanneer?
Ja ef kijken.
ajax - Cape town lijkt me wel leuk maar is na sensation white
huizen - ajax want meisje in huizen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.
mietje ik werk 40 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hoor net dat ik 30 uur per week bij de makro kan werken 4 weken lang![]()
![]()
werk = geld = vakantie = ajax
Regel dan werk voor mij daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
mietje ik werk 40 uur
blokken maken voor BMW![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Regel dan werk voor mij daar
Vorig jaar liet ik prachtbaan bij maserati dealer schieten..... auto's poetsen
tussen afrika en de noordpoolquote:
kun je gelijk FC Oss kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iets te verVolgend jaar miscschien
quote:
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.quote:
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.
Kut jochquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappen
ken je deze al baas?
En als je niet slaagt word iets anders dat we al lang weten bevestigd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al! Over mezelf dan he.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |