spijtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet, niet in mijn leven iig.
Ach ja, dat gebeurd. Jij hebt tenminste plannen, je moet ze nu alleen aanpassen, meer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een 2 en 4 terug voor twee hertentamens. Daar gaan mijn toekomstplannen.
awhquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
training is tijdens stage.. Eerst mijn beoordeling vrijdag in laten vullen en daarna misschien vrij regelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Denk het wel. Ben maandag iig vrij, dus even eerste training kijken. Ga jij nog heen?
Echt? Vertel eens. Balen gast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je nieuwe toekomst komt al aanwaaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Het zag er allemaal rooskleurig uit. Gister eentje voldoende terug gekregen, dus ik was al positief gestemd. Kijk ik vandaag, staan er een 2 en 4 bij. Nog lager dan de eerste keer. Maar goed, ik zal eens mailen met de examencommissie. Herkansingen zijn volgend jaar november, en voor 1 oktober moet ik sowieso die 60 punten hebben. Wellicht zijn ze coulant, maar er is ook kans dat 't hele feest niet door gaat.quote:
Zelfde en moet genoeg geld hebben om op vakantie de stoere jongen uit te hangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
training is tijdens stage.. Eerst mijn beoordeling vrijdag in laten vullen en daarna misschien vrij regelen
Wil daarnaast nog wel wat oefenwedstrijden bezoeken.. Engeland sowieso niet want moet werken
Niet goed geleerd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet goed geleerd?![]()
Heb vandaag ook een tentamen verkankerd.
wanneer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zelfde en moet genoeg geld hebben om op vakantie de stoere jongen uit te hangen.Ga je naar DWV-Ajax dan? Dat is zaterdags.
Dat is helemaal zonde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.
Ik had voor mijn doen behoorlijk geleerd.
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wanneer?
Ja ef kijken.
ajax - Cape town lijkt me wel leuk maar is na sensation white
huizen - ajax want meisje in huizen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.
mietje ik werk 40 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hoor net dat ik 30 uur per week bij de makro kan werken 4 weken lang![]()
![]()
werk = geld = vakantie = ajax
Regel dan werk voor mij daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
mietje ik werk 40 uur
blokken maken voor BMW![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Regel dan werk voor mij daar
Vorig jaar liet ik prachtbaan bij maserati dealer schieten..... auto's poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |