Ik ook, en dat ga ik ook doen binnenkortquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No need to worry dus.
Ik heb zin om bij de Ikea te shoppen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan je wat quotes van users van FOK! meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
En nu ga ik echt boodschappen doen![]()
!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan je wat quotes van users van FOK! meenemen.of een 14 gif.-broek aandoen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
emo.gifquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of een 14 gif.-broek aandoen;
[ afbeelding ]
Dag hoorquote:
Dat zal haar leren!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
zo, ik heb werk weer gedaan voor vandaagMoe zeg
En woensdag is SWARMADAG of PIZZADAG en als mijn moeder dat niet heeft NOU NOU DAN LOOP IK WEG VAN HUIS!!!
nu kan je het wel schudden, het schudden, het schudden, het schudden jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik nam de metro al toen ie nog underground was
oei oei, wat een foutquote:
Kan het nog triester?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
http://markenjulietteonline.web-log.nl/markenjulietteonline/
nooooohquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Wie zal hem gaan dragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie hebben er dat piemelshirt eigenlijkgewonnen?
blijkbaar is die shit uitgereikt toen ik er niet was
Kinky shit, yo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Sure.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben eigenlijk
Je kinderen bij de geboorte al verneuken met kutnamen. Grote klasse.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Die weblogdat is een heel netwerk van online gezinnen ofzo
En de kinderen heten Lenthe, Sterre en Finn-Lucas. Woh
ik zie het probleem niet, en zijn genoeg gelegenheden waar je zo'n leuk fout shirt kan aandoenquote:
Sjezusquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Die weblogdat is een heel netwerk van online gezinnen ofzo
En de kinderen heten Lenthe, Sterre en Finn-Lucas. Woh
Nee, die zijn er niet, niet in mijn leven iig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, en zijn genoeg gelegenheden waar je zo'n leuk fout shirt kan aandoen
vind het wel jammer dat ik geen schijn van kans maak op dat ding though![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |